Recensie CaroLovesyoumore, Roeselare 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
23/01/23
3
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carolovesyoumore/?cf=chat
Totale kosten (in euro)
95
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag eens afspraakje, 30 min 95€, geboekt bij "Caro" uit Roeselare. Eerst via de RL chat, daarna via sms en eens gebeld. Leek me een vlotte goedlachse vrouw, met alle vormen op de juiste plek. Naar daar gereden en ongeveer op afgesproken uur toegekomen. Binnen gelaten en ze was aan het bellen met iemand. Na x aantal keer excuseren en korte babbel samen naar de badkamer om ons beetje te verfrissen. Douchen mocht maar moest je 20€ voor bijbetalen, wat nergens op haar profiel vermeld staat. Ik had me al gedouchet voor ik naar haar vertrok dus op zich kon het geen kwaad. Samen op haar bed gaan liggen. Ik had gezien dat ze een tongpiercing had dus dacht ik ook dat we lekker konden tongzoenen en dat de pijpbeurt wel heel lekker zou kunnen worden... Tot het zover was. Kussen ontweek ze, mijn mondhygiene is nogthans in orde, terwijl zij naar sigaretten rook. Al kussend afgezakt naar beneden en toen ik even naar boven keek zag ik al dat ze aant kijken was hoe lang we al bezig waren. Beffen genoot ze blijkbaar wel van, maar kwam ook nogal fakerig over.

Na nog geen 3 minuten begon ze al te zeuren om te neuken en vroeg ze om te stoppen met beffen. Ze begon al met commentaar van "ja das nie genoeg geschoren he, wij vinden dat niet proper, mijn tanden moeten niet geflost worden hoor" terwijl er op een paar verdwaalde haartjes na, nergens iets van beharing te bespeuren valt bij me. Ik dacht dan ook dat ze lekker met haar tong en die piercing aan de slag zou gaan... ze heeft mijn stijve niet eens in haar mond gestoken... Dan maar rubberke errond en eerder meer tegen haar zin dan wat anders kwam ze reverse cowgirl op me zitten... 1 minuut en dan vroeg ze al wat ik nu wou doen. Dan maar missionaris en terwijl we bezig waren keek ze voor de 2e x naar haar klokradio die op de grond stond. Allez uwen tijd is bijna op he, doe ne keer voort en komt klaar. Waarop ik antwoorde dat we nog geen 20 min bezig waren "ja maar uw tijd loopt vanaf ge binnen gekomen zijt". Mijn zin begon meer en meer over te gaan en mijn kleine generaal begon het ook al op zijn zenuwen te krijgen blijkbaar. Dan maar rubbertje eraf. op haar profiel stond klaarkomen in mond, maar dat wou ze dan ook niet en dan maar klaar gekomen op haar borsten, wat ze blijkbaar ook al niet graag had.

Ze vertelde me int begin in haar badkamer dat ze nog voor Dreamgirls in Kortrijk heeft gewerkt maar niet zo lang. Denk dat ze met de service die ik gekregen heb het daar niet zo lang zal getrokken hebben. Doet ze het met volle goesting? Ik denk het niet, eerder voor het geld. Ze zei wel dat het voor haar zoontje was dat ze het deed... Ze komt nogal opgejaagd over en dat is niet echt aangenaam. Je kan niet rap genoeg buiten zijn. Herhalingsgevaar.... ik betwijfel het. Ik denk dat je voor 95€ voor een half uur op een ander misschien beter bent....
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan