Dure date zonder spijt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar blijkbaar doen sommige mannen dat toch, ondanks dat ze een normale baan hebben en € 250,00 een hoop geld voor hun is.

Nu.. ik ken ze niet.. en er zijn vele mannen die ze stapelgek verklaren.. die ken ik dan weer wel 😆

Er wordt veel persoonlijk gepraat over dit forum door anoniempjes en leden. Gewoonlijk op bed na of zelfs tijdens you know what.

Nu.. ik ken ze niet.. en er zijn vele mannen die ze stapelgek verklaren.. die ken ik dan weer wel
Ik ken ze ook niet, maar ik lees het hier vaak genoeg, in sommige recensies, of in de diverse prijzendiscussies, en als je dan de foto's van de dame ziet, snap ik het al helemaal niet.
Ik heb het er niet voor over, maar ik sta denk ook iets anders in de wedstrijd.

Foto's zeggen niets. Iemand kan er nog zo mooi uitzien, maar als de service bagger is.. dan is ze ook snel weer verdwenen en de client voelt zich genaaid. Blindstaren op een uiterlijk kan ook een enorme domper worden, maar dan ben je wel 200/250 euro kwijt.
Ongetwijfeld zitten er vast ook pareltjes tussen, maar als je die nou net niet kiest.. dan ben je een hoop poen kwijt voor waardeloze seks met een prachtig omhulsel. Nou.. dat is geil! 🙄

Ik moet toegeven, aangezien ik momenteel van een uitkering leef, het voor mij toch makkelijker is geworden geld aan dvp's te besteden.
Toen ik nog werkte rekende ik toch vaak terug. Eén uurtje met een dame? En dat voor twee dagen werken? Is het dat allemaal wel waard?

Rationeel gedacht niet, natuurlijk.

Daarom begrijp ik de prijzen discussie ook wel een beetje. Maar ja, wat doe je er aan? De markt bepaalt.

Duur is niet beter kost je alleen maar meer geld en kun je minder neuken als klant De dvp's gaan zich op een gegeven moment ook als diva's gedragen waardoor ze arrogant worden en hebzucht neemt dan ook de overhand. Beter normale prijzen vragen zodat iedereen normaal blijft anders loopt het uit de hand.

Terug
Bovenaan Onderaan