Recensie Carpe Diem Boxtel Evie 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
mijn ervaring ook ze plaatsen oude foto's of van totaal andere dames het wordt er niet beter op en ze zijn niet aardig meer aan de telefoon dit geldt ook voor YUMI en MW, denk dat de klandizie zo groot is dat ze er niks om geven meer
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/evie
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had een afspraak gemaakt voor de V.I.P. incl jacuzzi met Evie. Was al een paar keer eerder in Oss geweest en werd daar altijd hartelijk ontvangen. Deze keer trof ik een oudere, nogal norse dame die er niet zo'n zin in leek te hebben. Maar ach, het ging me om de massage.

Na het douchen in een lekker warm bad beland waar Evie, jong, slank, her&der tattoos en een enkele piercing, tegenover me plaatsnam. En vervolgens…. niets 😯 Als je bij Yu&Mi met Sofie of Anouk in bad beland weet je zeker dat je een heerlijke hydromassage krijgt, incl aandacht voor je kleine vriend. Een kwartier later, had Evie me nog steeds nauwelijks aangeraakt. Dan maar afdrogen en op de tafel. De massage was niet onaardig, Evie is zondermeer vriendelijk, maar na het omdraaien werd het nooit echt warm. Een ervaring rijker; voor mij blijft het bij deze ene keer.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb haar 1 x bezocht. Volgens mij was dit eind oktober 2021. Ze gaf toen aan sinds een maand of 3 bij CD te werken en dat ze verder geen ervaring had. Heeft behoorlijk wat tattoo's en piercings. Daar moet je van houden. Verder een knappe, slanke jonge meid van (rond de) 23. Ik had wel een leuke klik met haar. Door een wijziging in mijn planning kon ik geen heel uur blijven. Voorheen boekte ik 45min maar dat is sinds een tijdje niet meer mogelijk. Het werd dus een massage van 30min. Blijkbaar is b2b dan ook niet meer standaard. Al met al was het wel een leuke 30min door de klik en het feit dat we leuk oogcontact hadden. Verder een spontane meid met leuke babbel. Wil nog wel een keer terug gaan voor een uur of langer, maar is er nog niet van gekomen. Ben toch wel nieuwsgierig naar de b2b en eventuele extra's. Daar hebben we het overigens niet over gehad dus geen idee of dit mogelijk is.
 
Zelfde ervaring. Hele lieve spontane meid. Veel piercings en tattoo (mag je zelf wat van vinden).

Ik had opzich best wel een goede click met haar en vond het oprecht gezellig. Alleen ook geen b2b en ze houd ruim afstand. Vond de happy ending wel sterk, maar ze blijft heel 'veilig' aan bij je voeten staan. Techniek was meer dan prima.

Ik was tevreden maar totaal geen herhalingsgevaar. Als ze zoals de rest een B2B van maakt kom ik nog graag keer terug.
 
Zelfde ervaring. Hele lieve spontane meid. Veel piercings en tattoo (mag je zelf wat van vinden).

Ik had opzich best wel een goede click met haar en vond het oprecht gezellig. Alleen ook geen b2b en ze houd ruim afstand. Vond de happy ending wel sterk, maar ze blijft heel 'veilig' aan bij je voeten staan. Techniek was meer dan prima.

Ik was tevreden maar totaal geen herhalingsgevaar. Als ze zoals de rest een B2B van maakt kom ik nog graag keer terug.
Ook voor 30m geboekt of langer? Ik had het idee dat ze enkel geen B2B deed omdat het maar een half uur was namelijk
 
Ik had idd maar half uur. Door boekingsfout van Carpe Diem. Ik weet echt 100% zeker dat ik Evie had geboekt.

Daar gekomen: nee u heeft met Bloem geboekt. Namen lijken niet eens op elkaar. Word dame achter balie nog half boos ook. Hoe dan ook: Evie had nog maar half uur tijd.

Iemand een uur geboekt en wel meer traditionele B2B bijgekregen?
 
Ik had idd maar half uur. Door boekingsfout van Carpe Diem. Ik weet echt 100% zeker dat ik Evie had geboekt.

Daar gekomen: nee u heeft met Bloem geboekt. Namen lijken niet eens op elkaar. Word dame achter balie nog half boos ook. Hoe dan ook: Evie had nog maar half uur tijd.

Iemand een uur geboekt en wel meer traditionele B2B bijgekregen?
Yes, een uur VIP geboekt (zie eerdere post). Na de tegenvaller in het bad was er tijdens de massage nauwelijks sprake van B2B. Evie nam 'op afstand' werken voor mij iets te letterlijk 😜
 
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het aanbod bij Carpe Diem. Vandaag Evie maar eens geprobeerd maar dat was meteen de laatste keer. Een zeer afstandelijke en zielloze bedoening.
 
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het aanbod bij Carpe Diem. Vandaag Evie maar eens geprobeerd maar dat was meteen de laatste keer. Een zeer afstandelijke en zielloze bedoening.
Ik was woensdag ook bij CD. Had eigenlijk een afspraak met Jade, maar bij aankomst bleek die niet te zijn op komen dagen die dag (???). Ik werd voorgesteld aan Evie, maar heb vriendelijk bedankt ivm het vreemde gevoel dat ik overhield aan de hele gang van zaken. Evie leek me tijdens het voorstellen ook niet in een geweldige bui…
 
Vorige keer viel tegen, maar ben toch nog keer gegaan omdat ik het wel een leuke meid vind.

Waar ze vorige keer nog erg ongemakkelijk overkwam, niet goed op gemak was dat totaal weg. Geen onhandige verlegenheid maar vol op plezier in werk.

De b2b was ook stuk beter. Daarnaast zijn er ook meer opties nu. Ik ben dik tevreden vertrokken!
 
Heeft iemand ervaring met Evie? Is ze idd 23? Ze hebben slechte foto's......voordat ik erheen ga wil ik graag wat meer over haar weten
Hoi Limburgsex, Evie is een jong meisje van ca 24 jaar. Ze heeft een mooi lichaam en goeie strakke borsten. Je moet wel van tatoos houden want die heeft ze erg veel en deze zijn ook erg mooi. Afhankelijk van de klik met haar is er van alles mogelijk maar niet bij de eerste afspraak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan