Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSoms, meestal niet. Als ze open doen op zondag staat het duidelijk op hun website en redlights. Dan is het meestal één van gerantes ook ipv Rosura.Zijn ze daar open op zondag?
Dat vind ik ook jammer dat gewissel van de dames.Het hangt echt van de dame af. Er zitten er echt hele goeie ook. Het is gewoon jammer dat het alsmaar wisselt. Hopelijk blijven de goeie terugkomen...
Als ik kijk naar de de fotos van sommige dames denk ik soms die ziet er mij niet zo vriendelijk uit.Ik begrijp wat Roxas bedoelt.
2016 tot en met 2022 waren dat line-ups met fotomodellen die dan ook nog eens goed waren. Daar tegenover gaan ze erop achteruit.
Op zich zijn ze nu niet slecht.
Maar in vergelijking toen ze nog Amazonia waren. Dan waren ze echt top. De onbetwiste nummer 1 in België.
Het gewissel van dames vind ik net leuk.Dat vind ik ook jammer dat gewissel van de dames.
Als ik kijk naar de de fotos van sommige dames denk ik soms die ziet er mij niet zo vriendelijk uit.
Wat ik ook vooral de laatste tijd het gevoel van heb is dat de dames het precies met tegen zin doen. Met de gevolgen vandien.
Dat gewissel is iets dat je voor bent of tegen. Maar vooral het mindere enthousiasme is jammer. Ik vermoed ook dat het komt door wat mismanagement qua afspraken wat stress mee brengt.Het gewissel van dames vind ik net leuk.
Maar vroeger waren er inderdaad meer enthousiaste ook.
Er is een periode geweest dat ik er naartoe ging zonder recensies te lezen, gewoon even de foto's en altijd goede tijd gehad.