WHEM Casa lucia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar eens bezocht , was ergens in het voorjaar 2021 , het is een vriendelijke goedlachse dame en babbelt wel graag , sex was goed , lekker pijpen en ze stelde plots voor om anaal te doen want ze had er zin in zei ze ... dit herinner ik me nog omdat het voorstel zo verrassend kwam op dat moment :D dit is extra betalen en ik had er ook wel zin in .... PZC is extra en was ook mogelijk , volgens mij mocht ik klaarkomen in haar mond als ik me nog herinneren.
Voor herhaling vatbaar ... zeker maar het is er nog niet van gekomen.
 
Ik heb haar eens bezocht , was ergens in het voorjaar 2021 , het is een vriendelijke goedlachse dame en babbelt wel graag , sex was goed , lekker pijpen en ze stelde plots voor om anaal te doen want ze had er zin in zei ze ... dit herinner ik me nog omdat het voorstel zo verrassend kwam op dat moment :D dit is extra betalen en ik had er ook wel zin in .... PZC is extra en was ook mogelijk , volgens mij mocht ik klaarkomen in haar mond als ik me nog herinneren.
Voor herhaling vatbaar ... zeker maar het is er nog niet van gekomen.
Thx dan ga ik haar zeker eens bezoeken
 
Hoi,

Can iemand zich nog de prijzen ervan herinneren voor de extra's?
Wat ik me nog kan herinneren:
(tong)zoenen 10 euro
pijpen zonder condoom 10
pijpen tot het einde 40
anaal 50 euro ... er zijn nog een paar ander extra's zoals prostaat massage , golden shower , fantasie maar daar weet ik de prijzen niet van .
De extra's hangen ook af van meisje tot meisje .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan