Algemeen Casa Rossa, Emmerich am Rhein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gister avond op weg naar Venus eerst even uit nieuwsgierigheid bij Casa Rossa een pitstop gemaakt. Er kwamen 6 dames voorstellen en heb gekozen voor Beatrice een leuke goedlachse zeer jonge Roemeense (19) met een heerlijk bruin lijfje en uitstekende bed kwaliteiten. Ben een half uurtje gebleven en daarna doorgereden naar het volgende pretpark.
 
I was again with Anca yesterday. She is very nice and offers good service. She is never in a hurry and concentrates on her guest. So I spend 2 hours with her in her cosy room.
Next week she will be there until Monday.
 
Casa Rossa bezocht en gekozen voor Masha, gelijk spijt van...altijd als ik een nieuwe dame bezoek kies ik steevast de verkeerde. Achteraf had ik Kira, Nicoletta of Tatiana beter kunnen doen. Hongaarse Masha ging tekeer als een soort cyber sex robot in stand afwerkmodus 2.0 met als extra feature: hoe krijg ik de klant in no time weer buiten! Condoom gelijk om slappe lul, totaal geen voorspel, kreeg gelukkig met al dat gestuntel wel een erctie en heb haar toch nog op zijn hondjes volgeblazen, anders was het drama helemaal compleet geweest. Ik bedoel als ik weer vertrokken was met volle zak door al dat gepruts.....Mijn vaste dames waren weer eens op vakantie bij Escape maar wat is het toch prettig als je van te voren weet wat je te wachten staat. Als een DVP me bevalt heb ik er geen moeite mee er 5 jaar naar toe te gaan mits de service OK is en we een klik hebben, bij Masha was dat duidelijk niet het geval...misschien dat andere lopers betere ervaringen met deze Hongaarse hebben...groet Morton.
 
Dit is volgens mij de zelfde Femke die hier op de site besproken wordt als de Femke in provincie Gelderland
Ja dat klopt.

Deze Femke:
 
Ja ik vind Kira ook een leuke meid, zeker een aanrader.
Eva is ook prima maar je moet er wel een klik mee hebben. Ze is het proberen waard maar als Kira en Eva beiden aanwezig zijn kies ik voor Kira
 
Terug
Bovenaan Onderaan