Recensie Casey - Glazen Straatje 14, rechts raam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kenny Kakken

Wandelaar
41
21/03/22
45
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Daarnet langs geweest bij Casey. Ze is van Roemenië en sinds vandaag nieuw in Gent. Ze vertelde dat ik haar eerste klant was. Hiervoor heeft ze nog gewerkt in Oostenrijk, en daarvoor ook nog in Antwerpen, maar daar wil ze niet meer naartoe omdat ze daar te veel volk kent.

Ze is heel knap, volledig mijn type. Petite en een heel mooi gezichtje. Maar helaas heeft ze strenge regels, tepelzuigen en vingeren mag niet.

Tijdens het neuken jaagde ze me wel wat op. Ze trok mijn lul er ook uit nog voor ik was klaargekomen, en ze heeft me dan klaar getrokken. Toen ik vroeg waarom ze dat gedaan had, zei ze dat ze condooms niet vertrouwt en dat ze wil vermijden dat ze zwanger wordt. We hebben wel een condoom van mij gebruikt, dus misschien doet ze dat niet met haar eigen condooms.

Maar ze is heel vriendelijk en haar uiterlijk maakt heel veel goed. Ik vermoed dat ze zich anders opstelt als je wat langer blijft.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan