Recensie Cassandra, Harelbeke 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kontje

Vaste klant
107
14/10/21
53
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cassandra-super-geil-en-hou-er-echt-van.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Is terug na 7maand maar andere locatie ontvangde vroeger in privehuis te Kortrijk, altijd verkocht door haar mooie ogen 😀 is het geld waard 👍
 
Net nu ik tijd had om een afspraak te maken is ze opnieuw van het toneel verdwenen. Mss duikt ze weldra weer ergens op, ik hoop het in iedergeval
 
Vandaag Cassandra bezocht. Is zeer goed meegevallen. Ontvangt in een huis te harelbeke en ze vertelde me dat ze niet meer in clubs zal werken. Dus deze post kan eigenlijk naar priveontvangst. Sexy was goed en cassandra heeft een zeer mooi gezicht. Zeer lief en doet moeite om je een goede service te geven. Ik ga nog terug. Ik hou van voetjes en nylons en ze heeft dit goed begrepen. Was zeer leuk.
 
Cassandra is 43j staat op haar lichaam getatoeëerd. Foto´s kloppen idd niet. Cassandra heeft veel meer tattoos. Toch heb ik goede sex met haar gehad en voor de voetfetish liefhebbers, ze heeft mooie sexy voetjes (maatje 36) die je lekker verwennen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cassandra-super-geil-en-hou-er-echt-van.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb ze ook ontmoet vroeger in instituut Marbella in Sint Martens Latem maar das ook al een tijdje geleden, Marbella bestaat al even niet meer. Heeft wel al veel verschillende privehuizen gedaan in verleden.

De date zelf was zeker niet slecht beter dan gemiddelde. Vond het wel mijn type en had wel zin om ze nog een keertje te bezoeken. Mss binnenkort eens
 
Ergens in juni nog bezocht in huis in Harelbeke. Lieve en mooie exotische dame die al jaaaaren in Belgie woont en ondertussen vlot Nederlands praat.

Haar troeven die ik heb mogen proeven:
* Doet haar best
* Bouwt sexuele energie mooi op
* Pijpt lekker
* Doggy met super uitzicht op haar zalige malse kont

Waarop ik had gehoopt
Midden in het opbouwen van tweede ronde moest ik al mijn verwennerijen staken.. de tijd was om 😳 Exact 1 uur later dan de deur open ging, stond ik terug op straat. Ik had gehoopt dat ze me een tiental minuutjes extra kon gunnen.

Conclusie
Goede ervaring maar nog met grote goesting naar huis gereden. Om die reden zal het bij 1 keer blijven.
 
Laatst bewerkt:
Cassandra is top, heb met haar in juni van dit jaar eens afgesproken!Doet anaal als je pik niet "te" groot is,is passioneel, pijpt heel goed en als je ze neukt kreunt ze ook supergeil!...en heel hygiënisch!Proper appartementje ook in een rustige buurt.
 
Cassandra deze week bezocht.
Heel vriendelijke vrouw die ontvangt in een zeer net en professioneel appartement in een rustige straat.
Pijpbeurt was zeer sensueel en lekker.
Cassandra is volgens mij al eind de veertig en persoonlijk heb ik mijn DVP liever rond de vijfendertig.
Op haar RL profiel staat 38j vermeld maar volgens mij niet correct.
Ook haar foto's zijn nogal bewerkt.
In werkelijkheid is ze een stuk zwaarder en breder dan op foto en haar borsten hangen in het echt een stuk meer door dan op haar foto's
Beetje jammer dat vrouwen daar soms zo mysterieus over doen, er is toch voor ieder wat wils....
Een kameraad van mij is net de 30 voorbij en zoekt alleen maar vrouwen op van eind de veertig.
Ik stuur er hem zeker es heen.
Voor mij 50% herhalingsgevaar
Als ik nog es in de buurt en tegen die tijd niets anders op de radar heb 😏
 
Cassandra deze week bezocht.
Heel vriendelijke vrouw die ontvangt in een zeer net en professioneel appartement in een rustige straat.
Pijpbeurt was zeer sensueel en lekker.
Cassandra is volgens mij al eind de veertig en persoonlijk heb ik mijn DVP liever rond de vijfendertig.
Op haar RL profiel staat 38j vermeld maar volgens mij niet correct.
Ook haar foto's zijn nogal bewerkt.
In werkelijkheid is ze een stuk zwaarder en breder dan op foto en haar borsten hangen in het echt een stuk meer door dan op haar foto's
Beetje jammer dat vrouwen daar soms zo mysterieus over doen, er is toch voor ieder wat wils....
Een kameraad van mij is net de 30 voorbij en zoekt alleen maar vrouwen op van eind de veertig.
Ik stuur er hem zeker es heen.
Voor mij 50% herhalingsgevaar
Als ik nog es in de buurt en tegen die tijd niets anders op de radar heb 😏
Bedankt voor de nuttige recensie .. al paar keer getwijfeld om deze dame te bezoeken maar het zal niks worden na de uiterlijke kenmerken te hebben gelezen.
 
Tja… is eigenlijk wel een knappe, verzorgde dame met mooi gezicht maar voor mij persoonlijk net niet dat lichaam die me opwindt.
Weet wel waar ze mee bezig is en heeft een heleboel attributen in de ruimte gebruiksklaar staan.
Denk dat de liefhebbers wel bij haar terecht kunnen voor t een en t ander 😅😅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cassandra-gfe.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verleden week dan toch maar eens de stap gezet en haar bezocht. De ene recensie sprak de andere tegen maar de foto's en de goede recensies bleven mijn aandacht trekken.

Makkelijk via whatsapp kunnen afspreken en in de middag richting Harelbeke naar de gekende villa. Met een brede glimlach kwam ze de deur open doen in geile lingerie en haar rode latex laarzen. Eerst afrekenen en daarna richting de badkamer voor een wasje onderaan, op een zachte 'sensuele' manier.

Propere dame, zachte huid, meer tattoo's dan de foto's laten uitschijnen maar wel mooie. De foto's op redlights kunnen idd wel eens opgefrist worden, maar het is nu niet dat je een vertekend beeld hebt van haar door de foto's.

Leuke glimlach en een zeer mooi verzorgd gebit en geile oogjes. Wat kussen, elkaar aanraken en spelen met haar lekkere (fake) c cup. Tepeltjes verwennen, haar verzorgde poesje beffen (waar ze duidelijk van genoot), haar poesje handmatig verwennen en daarna was het mijn beurt om mij te laten verwennen. Ze pijpte sensueel, zacht, afwisselend diep en spelen met het topje, 1 van de betere dames die ik al gehad heb. Ik mocht dan kiezen in welk standje we gingen neuken. Eerst missio en geëindigd met cowgirl, afsluiten met een wasje onderaan en het halfuurtje zat erop.

1 Van de betere dames die ik al heb gehad, toch wel een gfe gevoel aan overgehouden en een halfuurtje is was hier wel te kort voor mij. Vriendelijk en sociaal en heel snel op je gemak bij haar. Mooie getaande milf, zeker geen hangende borsten, een leuke latina kont en voor mij persoonlijk een mooi gezichtje. Voor herhaling vatbaar! Ik zag vandaag dat haar prijsjes lichtjes zijn aangepast, dus heb nog een goed moment gekozen om te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan