Recensie Cassandra Temptation Deventer 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genieter_09

Vaste klant
225
30/10/21
124
13
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/cassandra/
Totale kosten (in euro)
180
Voor een poos terug weer eens bij Temptation in Deventer geweest, een lange tijd eruit geweest maar we zijn er weer (zo goed als) omdat de vaste dames bij Temptation allemaal vertrokken waren😢geen afspraak gemaakt. Van 2 dames weet ik de naam niet meer die beschikbaar waren één van 2 sprak haar naam onduidelijk uit dus zij werd het al niet de andere dame gaf een slap handje en kwam niet echt naar mij toe bij het voorstellen ook afkeur🤣 Bleef er nog 1 dame over en dat was Cassandra gaf een echte hand en kwam naar mij toe in strak leren t-shirt omdat er mij 2 al priemend aankeken 😉 voor haar gekozen. De massage was niet heel slecht maar bij andere dames/massage's vergeleken was het wel ondermaats. Ashley was stil en zei weinig maar Cassandra zei bij mij net zoveel haha paar keer geprobeerd om een opening te vinden tot een gesprek of grapje maar 0 reacties. Kan aan mij liggen maar ga er met een open blik altijd naar toe maar denk niet nog een keer bij haar. Zelf denk ik eraan om eens bij Massagewereld te gaan kijken en te ervaren hoe het er daar aan toe gaat

Terug
Bovenaan Onderaan