Recensie Cassie. Antwerpen. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ah, die dame van deze foto's heb ik in Wetteren leren kennen als Susu. Belabberde service en erg ongeïnteresseerd. Maar wel één van de knapste en jongste chinese die ik hier al gezien heb (de meesten waren toch fake).
Volgens mij is zij zelfstandige, want het kwam mij over dat ze zelf haar eigen communicatie en bookingen doet (whatsapp). Ze verhuist ook minder frequent dan de meeste meisjes, heb ik de indruk...
Dat is nog zo'n fenomeen, als ze dan wel mooi en knap zijn, dan vinden ze het niet nodig van deftige service te geven. Ik heb het dan gewoon over standaardzaken als PZC, NMC, TZ...
 
Die dames waren ook werkzaam in Antwerpen, niet ver van het stad huis. Pzc en dr was zelfs nzc mogelijk maar dat slaan we over
52 Aziatische profielen bieden nzc aan binnen provincie Antwerpen.
Wie Russische Roulette wil spelen is daar vrij in.
Ok, daar zit dan een fel gebronsde man bij met vrij kleine penis, een zogenaamde wichel-roede (die lijkt ergens naar te wijzen) en die zichzelf aanbied.
De serie met het paard Black Beauty was schijnbaar zijn favoriete jeugdserie maar hij was te jong om nu nog te weten hoe je Blackbeuaty alweer schreef.
De profieltekst is ook een giller.
Pleonasmen avollentee, zinsbouw lijkt tot stand gekomen na 3 flessen Saké.
 

Bijlagen

  • D0A7E86C-9F35-48A2-9638-F9093BBCB318.jpeg
    D0A7E86C-9F35-48A2-9638-F9093BBCB318.jpeg
    105,9 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Ik veronderstel dat deze dames effectief in Brecht zitten ? vraag maar even, aangezien ze soms ook adverteren in een algemene regio maar dan uiteindelijk ergens anders zitten ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan