Recensie Cassie. Antwerpen. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SinsOfMyJohnny

Stamgast
Forumpionier
815
03/07/21
5.243
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cassie-47
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de hoop een diamantje te vinden in de grote storthoop van fake profielen en foto's waar de Chinese maffia ons de laatste maanden en jaren mee bedacht heeft, heb ik op een blauwe maandag midden deze week me geamuseerd met het contacteren van Chinese meisjes.
Niet met de bedoeling om een date te organiseren en dan ter plaatse te staan zwaaien met de fake foto's op haar profiel en haar daarna de rug toe te keren.
Zo ben ik niet.
Bovendien kan het meisje er niks aan doen.
En de diesel staat er te duur voor.
Ik beperkte me tot de provincie Antwerpen. Het viel me meteen op dat in Oost Vlaanderen minder Chineesje's aan het werk zijn. Zou de rijst-oogst tegengevallen zijn dit jaar? Of misschien een ziekte erin. Profielrot of zo…
Antwerpen heeft vlak bij het Centraal Station een Chinatown. Misschien zit dat er voor iets tussen. Hoewel de straat inderdaad aan een authentieke steeg, zeg maar straat in Hong Kong doet denken (vooral met die Vlaamse kinderkopjes), is de motivatie van stad Antwerpen om het tot Chinatown om te dopen eerder geweest dat ze nu de Van Wezenbekestraat nooit meer hoeven te onderhouden of her-aan te leggen ipv dat men er een eerbetoon aan zijn Aziatische bewoners in gedachten had. Uiteindelijk heeft 't Stad het gehele budget voor de buurt uitgegeven aan een spuuglelijk Chinees ornament (paifang) langs de zijde van het station. Aziaten die in Oost Vlaanderen de trein nemen naar Antwerpen vanwege het profielrot of de tegengevallen oogst komen uit het station, zien instant het archi-slecht bouwsel van een kwaliteit waarvoor ze destijds hun land ontvlucht zijn, versierd met de gouden wansmaak der Aziatische grootmachten en weten dat waarschijnlijk daarachter hun zaakjes te doen zijn. Er schijnt nu een namaak gouden (aja, Chinezen) medaille te zullen worden uitgereikt aan de vrachtwagenchauffeur die het lef heeft om het ding in gruzelementen te rijden.
Laat ons bidden.
Waar was ik nu gebleven? Juist. Chinees hoertje.
Cassie trok algauw mijn aandacht -het 4 de profiel dat ik bekeek- en ik besloot naar haar een berichtje te sturen. Nog geen milliseconde later werd mijn bericht van "Can I see you at 5:30 pm?" bevestigd.
Ik vroeg haar
1. Is het profiel echt?
2. Is het mogelijk om een foto van haar door te sturen met één of andere soort van verificatie dat het om haar ging?
Tot algemene consternatie van al mijn hersencellen kreeg ik
1. Een echte foto van haar gezicht doorgestuurd die veel meer naturel was dan het gezicht van de porseleinen pop op het profiel.
2. Een foto van haar. Van kop tot teen met een tekst voor zich houdend "redlights 27/01/2022"
Onze Chinese pooierboy zal toch zijn les niet geleerd hebben zeker?
Ik liet terstond alles vallen en begaf me naar de afspraak.
Sint-Job-In't-Goor. 1 km verder dan de afrit E19.
Nieuwbouw, mooi appartement, Cassie laat me binnen, ze spreekt Engels. Ik ook. Alleen haar Engels kan waarschijnlijk niemand verstaan. Tenzij ze het dlie keel helhaalt en nadat ik haal vlaag om wooldjes te gebluiken zondel l, l, … l? Nee l. Godveldomme laat maal zo.
Maar Cassie ziet er verdomd goed uit. Stevige borsten, lekkere kont, ik geef er een harde klets op. Ze lacht. Ik bijt in haar borst, eerst lacht ze maar naarmate ik harder doorga verdwijnt de lach. Roept ze plots auw!
Ik hou mijn enthousiasme wat in.
Ze wordt graag gebeft (kan ze ondertussen ook berichten op haar telefoon beantwoorden, ik neem hem af en leg hem op het nachtkastje). Ik plooi Feifei (want zo heet ze dan echt) open en dicht en tussendoor neemt ze "big" regelmatig in haar mond.
Ik amuseer me. Niet te geloven.
Ze beseft dat ik niet zo snel klaarkom en de tijd begint te dringen. Nog 15 minuten. Ik vraag of ik op z'n hondjes mag blijven doorstoten tot ik kom. Het kan.
Feifei leg ik zijdelings op het bed en neem haar op die manier langs achter. Het duurt wel even. Ik ben niet klein geschapen en haar kutje is redelijk nauw. Ik voel dat ik met elke stoot tegen haar baarmoedermond? stoot. Ik denk dat het pijn deed maar ze moedigt me aan om door te gaan tot het eind. Ik merk dat ze ondertussen toch wel erg nat geworden is.
Ik kom klaar terwijl ik alle sterrenbeelden zie passeren.
Ze is nerveus. Maakt me gauw schoon. Ik kijk op mijn iphone. Nog 5 minuten. Haar gsm bliept onophoudelijk. Ik vermoed dat de volgende al voor de deur staat.
Snel kleed ik me aan terwijl ze zich 10 keer excuseert. Ik weet ook niet waarom. Mijn tijd is toch om? Een paar keer vraagt ze om volgende week voor twee uur te boeken. Eventueel met haar vriendin bij. Die ook op het appartement werkt. Ik zag ze in een flits en dacht meteen ook : fuckable. Ik beloof het haar. Als ze dan echt haar tijd neemt, telefoons opzij en echt genieten ipv afwerken zoals ik wel een beetje (veel) het gevoel had.
Yes, yes, yes,… zegt ze.
Ik stap de lift in.
Beneden stap ik er weer uit. Een boom (knotwilgtype) van een vent staat aan de deur. Het zou een vrachtwagen chauffeur kunnen wezen. Zou ik hem aanspreken voor het paifang in Chinatown?
Toch maar niet.
Zou ik terugkomen naar Feifei?
Ik weet het niet. Denk het niet.
 
Laatst bewerkt:
In de hoop een diamantje te vinden in de grote storthoop van fake profielen en foto's waar de Chinese maffia ons de laatste maanden en jaren mee bedacht heeft, heb ik op een blauwe maandag midden deze week me geamuseerd met het contacteren van Chinese meisjes.
Niet met de bedoeling om een date te organiseren en dan ter plaatse te staan zwaaien met de fake foto's op haar profiel en haar daarna de rug toe te keren.
Zo ben ik niet.
Bovendien kan het meisje er niks aan doen.
En de diesel staat er te duur voor.
Ik beperkte me tot de provincie Antwerpen. Het viel me meteen op dat in Oost Vlaanderen minder Chineesje's aan het werk zijn. Zou de rijst-oogst tegengevallen zijn dit jaar? Of misschien een ziekte erin. Profielrot of zo…
Antwerpen heeft vlak bij het Centraal Station een Chinatown. Misschien zit dat er voor iets tussen. Hoewel de straat inderdaad aan een authentieke steeg, zeg maar straat in Hong Kong doet denken(vooral met die Vlaamse kinderkopjes), is de motivatie van stad Antwerpen om het tot Chinatown om te dopen eerder geweest dat ze nu de Van Wezenbekestraat nooit meer hoeven te onderhouden of her-aan te leggen ipv dat men er een eerbetoon aan zijn Aziatische bewoners in gedachten had. Uiteindelijk heeft 't Stad het gehele budget voor de buurt uitgegeven aan een spuuglelijk Chinees ornament langs de zijde van het station. Aziaten die in Oost Vlaanderen de trein nemen naar Antwerpen vanwege het profielrot of de tegengevallen oogst komen uit het station, zien instant het archi-slecht bouwsel van een kwaliteit waarvoor ze destijds uit hun land gevlucht zijn, versierd met de gouden wansmaak der Aziatische grootmachten en weten dat waarschijnlijk daarachter hun zaakjes te doen zijn. Er schijnt nu een namaak gouden (aja, Chinezen) medaille te zullen worden uitgereikt aan de vrachtwagenchauffeur die het lef heeft om het ding in gruzelementen te rijden.
Laat ons bidden.
Waar was ik nu gebleven? Juist. Chinees hoertje.
Cassie trok algauw mijn aandacht het 4 de profiel dat ik bekeek en ik besloot naar haar een berichtje te sturen. Nog geen milliseconde later werd mijn bericht van "Can I see you at 5:30 pm?" bevestigd.
Ik vroeg haar
1. Is het profiel echt?
2. Is het mogelijk om een foto van haar door te sturen met één of andere soort van verificatie dat het om haar ging?
Tot algehele consternatie van al mijn hersencellen kreeg ik
1. Een echte foto van haar gelaat doorgestuurd die veel meer naturel was dan het gezicht van de porceleinen pop op het profiel.
2. Een foto van haar. Van kop tot teen met een tekst voor zich houdend "redlights 27/01/2022"
Onze Chinese pooierboy zal toch zijn les niet geleerd hebben zeker?
Ik liet terstond alles vallen en begaf me naar de afspraak.
Sint-Job-In't-Goor. 1 km verder dan de afrit E19.
Nieuwbouw, mooi appartement, Cassie laat me binnen, ze spreekt Engels. Ik ook. Alleen haar Engels kan ik niet verstaan. Tenzij ze het dlie keel helhaalt en nadat ik haal vlaag om wooldjes te gebluiken zondel l, l, … l? Nee l. Godveldomme laat maal zo.
Maar Cassie ziet er verdomd goed uit. Stevige borsten, lekkere kont, ik geef er een harde klets op. Ze lacht. Ik bijt in haar borst, eerst lacht ze maar naarmate ik harder doorga verdwijnt de lach. Roept ze plots auw!
Ik hou mijn enthousiasme wat in. Ze wordt graag gebeft (kan ze ondertussen ook berichten op haar telefoon beantwoorden, ik neem hem af en leg hem op het nachtkastje. Ik plooi Feifei (want zo heet ze dan echt) open en dicht en tussendoor neemt ze "big" regelmatig in haar mond.
Ik amuseer me. Niet te geloven.
Ze beseft dat ik niet zo snel klaarkom en de tijd begint te dringen. Nog 15 minuten. Ik vraag of ik op z'n hondjes mag blijven doorstoten tot ik kom. Het kan.
Feifei leg ik zijdelings op het bed en neem haar op die manier langs achter. Het duurt wel even. Ik ben niet klein geschapen en haar kutje is redelijk nauw. Ik voel dat ik met elke stoot tegen haar baarmoedermond? stoot. Ik denk dat het pijn deed maar ze moedigt me aan om door te gaan tot het eind. Ik merk dat ze ondertussen toch wel erg nat geworden is.
Ik kom klaar terwijl ik alle sterrenbeelden zie passeren.
Ze is nerveus. Maakt me gauw schoon. Ik kijk op mijn iphone. Nog 5 minuten. Haar gsm bliept onophoudelijk. Ik vermoed dat de volgende al voor de deur staat.
Snel kleed ik me aan terwijl ze zich 10 keer excuseert. Ik weet ook niet waarom. Mijn tijd is toch om? Een paar keer vraagt ze om volgende week voor twee uur te boeken. Eventueel met haar vriendin bij. Die ook op het appartement werkt. Ik zag ze in een flits en dacht meteen ook : fuckable. Ik beloof het haar. Als ze dan echt haar tijd neemt, telefoons opzij en echt genieten ipv afwerken zoals ik wel een beetje (veel) het gevoel had.
Yes, yes, yes,…
Ik stap de lift in.
Beneden stap ik er weer uit. Een boom (knotwilgtype) van een vent staat aan de deur. Het zou een vrachtwagen chauffeur kunnen wezen. Zou ik hem aanspreken voor het ornament in Chinatown?
Toch maar niet.
Zou ik terugkomen naar Feifei?
Ik weet het niet.
Ja jong we hebben hier iemand met schrijverstalenten volgens mij echt goed geschreven met zo wat zwarte humor in. Ik houd wel van uwe schrijfstijl. Doe zo verder als het aan mij ligt !!!
 
Ja jong we hebben hier iemand met schrijverstalenten volgens mij echt goed geschreven met zo wat zwarte humor in. Ik houd wel van uwe schrijfstijl. Doe zo verder als het aan mij ligt !!!
Ik probeer het wat amusant en entertainend te maken.
Op Hookers schreef ik heel veel, zonde dat dat allemaal weg is.
Uren kropen daarin.
Een structuur maken, verbinden met een andere toestand en context. Ik steek er nu zoveel tijd niet meer in. Ik wandel ook bijna niet meer.
Morgen een verslag van een event en club die hier nog geen topic heeft.
 
In de hoop een diamantje te vinden in de grote storthoop van fake profielen en foto's waar de Chinese maffia ons de laatste maanden en jaren mee bedacht heeft, heb ik op een blauwe maandag midden deze week me geamuseerd met het contacteren van Chinese meisjes.
Niet met de bedoeling om een date te organiseren en dan ter plaatse te staan zwaaien met de fake foto's op haar profiel en haar daarna de rug toe te keren.
Zo ben ik niet.
Bovendien kan het meisje er niks aan doen.
En de diesel staat er te duur voor.
Ik beperkte me tot de provincie Antwerpen. Het viel me meteen op dat in Oost Vlaanderen minder Chineesje's aan het werk zijn. Zou de rijst-oogst tegengevallen zijn dit jaar? Of misschien een ziekte erin. Profielrot of zo…
Antwerpen heeft vlak bij het Centraal Station een Chinatown. Misschien zit dat er voor iets tussen. Hoewel de straat inderdaad aan een authentieke steeg, zeg maar straat in Hong Kong doet denken (vooral met die Vlaamse kinderkopjes), is de motivatie van stad Antwerpen om het tot Chinatown om te dopen eerder geweest dat ze nu de Van Wezenbekestraat nooit meer hoeven te onderhouden of her-aan te leggen ipv dat men er een eerbetoon aan zijn Aziatische bewoners in gedachten had. Uiteindelijk heeft 't Stad het gehele budget voor de buurt uitgegeven aan een spuuglelijk Chinees ornament langs de zijde van het station. Aziaten die in Oost Vlaanderen de trein nemen naar Antwerpen vanwege het profielrot of de tegengevallen oogst komen uit het station, zien instant het archi-slecht bouwsel van een kwaliteit waarvoor ze destijds hun land ontvlucht zijn, versierd met de gouden wansmaak der Aziatische grootmachten en weten dat waarschijnlijk daarachter hun zaakjes te doen zijn. Er schijnt nu een namaak gouden (aja, Chinezen) medaille te zullen worden uitgereikt aan de vrachtwagenchauffeur die het lef heeft om het ding in gruzelementen te rijden.
Laat ons bidden.
Waar was ik nu gebleven? Juist. Chinees hoertje.
Cassie trok algauw mijn aandacht het 4 de profiel dat ik bekeek en ik besloot naar haar een berichtje te sturen. Nog geen milliseconde later werd mijn bericht van "Can I see you at 5:30 pm?" bevestigd.
Ik vroeg haar
1. Is het profiel echt?
2. Is het mogelijk om een foto van haar door te sturen met één of andere soort van verificatie dat het om haar ging?
Tot algemene consternatie van al mijn hersencellen kreeg ik
1. Een echte foto van haar gelaat doorgestuurd die veel meer naturel was dan het gezicht van de porceleinen pop op het profiel.
2. Een foto van haar. Van kop tot teen met een tekst voor zich houdend "redlights 27/01/2022"
Onze Chinese pooierboy zal toch zijn les niet geleerd hebben zeker?
Ik liet terstond alles vallen en begaf me naar de afspraak.
Sint-Job-In't-Goor. 1 km verder dan de afrit E19.
Nieuwbouw, mooi appartement, Cassie laat me binnen, ze spreekt Engels. Ik ook. Alleen haar Engels kan ik niet verstaan. Tenzij ze het dlie keel helhaalt en nadat ik haal vlaag om wooldjes te gebluiken zondel l, l, … l? Nee l. Godveldomme laat maal zo.
Maar Cassie ziet er verdomd goed uit. Stevige borsten, lekkere kont, ik geef er een harde klets op. Ze lacht. Ik bijt in haar borst, eerst lacht ze maar naarmate ik harder doorga verdwijnt de lach. Roept ze plots auw!
Ik hou mijn enthousiasme wat in. Ze wordt graag gebeft (kan ze ondertussen ook berichten op haar telefoon beantwoorden, ik neem hem af en leg hem op het nachtkastje). Ik plooi Feifei (want zo heet ze dan echt) open en dicht en tussendoor neemt ze "big" regelmatig in haar mond.
Ik amuseer me. Niet te geloven.
Ze beseft dat ik niet zo snel klaarkom en de tijd begint te dringen. Nog 15 minuten. Ik vraag of ik op z'n hondjes mag blijven doorstoten tot ik kom. Het kan.
Feifei leg ik zijdelings op het bed en neem haar op die manier langs achter. Het duurt wel even. Ik ben niet klein geschapen en haar kutje is redelijk nauw. Ik voel dat ik met elke stoot tegen haar baarmoedermond? stoot. Ik denk dat het pijn deed maar ze moedigt me aan om door te gaan tot het eind. Ik merk dat ze ondertussen toch wel erg nat geworden is.
Ik kom klaar terwijl ik alle sterrenbeelden zie passeren.
Ze is nerveus. Maakt me gauw schoon. Ik kijk op mijn iphone. Nog 5 minuten. Haar gsm bliept onophoudelijk. Ik vermoed dat de volgende al voor de deur staat.
Snel kleed ik me aan terwijl ze zich 10 keer excuseert. Ik weet ook niet waarom. Mijn tijd is toch om? Een paar keer vraagt ze om volgende week voor twee uur te boeken. Eventueel met haar vriendin bij. Die ook op het appartement werkt. Ik zag ze in een flits en dacht meteen ook : fuckable. Ik beloof het haar. Als ze dan echt haar tijd neemt, telefoons opzij en echt genieten ipv afwerken zoals ik wel een beetje (veel) het gevoel had.
Yes, yes, yes,…
Ik stap de lift in.
Beneden stap ik er weer uit. Een boom (knotwilgtype) van een vent staat aan de deur. Het zou een vrachtwagen chauffeur kunnen wezen. Zou ik hem aanspreken voor het ornament in Chinatown?
Toch maar niet.
Zou ik terugkomen naar Feifei?
Ik weet het niet.
Minder Chineesjes aan het werk in Oost-Vlaanderen??? Het wisselt van dag tot dag want ze reizen voortdurend, maar op een lukrake dag kan je ze vinden in Sint-Niklaas, Beveren, Brakel, Oudenaarde, Nevele, Deinze, Wachtebeke, Moerbeke, Wetteren,... Als je geluk hebt lijken ze enigszins op de foto's, maar zijn het foto's van vele jaren en evenveel kilo's geleden of zijn het foto's van hun (klein)dochter of van hun jongste zuster... Soms zijn het foto's gepikt van één of andere modellensite... Ze spreken soms één woord Engels en twee woorden Spaans... De meesten van dit rondreizende cirdus zijn via Spanje in onze streken beland, vandaar...

Deze Cassie heb ik ooit bezocht toen ze nog onder een andere naam schuil ging. Ik heb het er toen ook op gerisceerd omdat ze inderdaad op de foto's leek. Zowat alles dat ze beloofd had, deed ze ook... maar het kon haar blijkbaar allemaal geen bal schelen, zolang het maar handelingen waren waar bij ze tegelijk op haar telefoon kon tokkelen... Voor mij geen herhalingsgevaar!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cassie-47
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uiteindelijk heeft 't Stad het gehele budget voor de buurt uitgegeven aan een spuuglelijk Chinees ornament langs de zijde van het station. Aziaten die in Oost Vlaanderen de trein nemen naar Antwerpen vanwege het profielrot of de tegengevallen oogst komen uit het station, zien instant het archi-slecht bouwsel van een kwaliteit waarvoor ze destijds hun land ontvlucht zijn, versierd met de gouden wansmaak der Aziatische grootmachten en weten dat waarschijnlijk daarachter hun zaakjes te doen zijn. Er schijnt nu een namaak gouden (aja, Chinezen) medaille te zullen worden uitgereikt aan de vrachtwagenchauffeur die het lef heeft om het ding in gruzelementen te rijden.
De Paifang is feitelijk grotendeels gefinancierd door de Chinese gemeenschap in Antwerpen zelf en ze zijn er (terecht) erg trots op.
Tenzij ze het dlie keel helhaalt en nadat ik haal vlaag om wooldjes te gebluiken zondel l, l, … l? Nee l. Godveldomme laat maal zo.
Laten we akkoord gaan dat dat soort dwaze racistische grapjes achter hoort te blijven in de jaren '90.


Wel fijn om te lezen dat er weer een getrouwe advertentie is. Het is me vorige week opgevallen dat er een hele hoop geverifieerde advertenties van Chineesjes op Redlights verschenen zijn, dus ik hoop dat die ook allemaal getrouw zijn.
 
De Paifang is feitelijk grotendeels gefinancierd door de Chinese gemeenschap in Antwerpen zelf en ze zijn er (terecht) erg trots op.

Laten we akkoord gaan dat dat soort dwaze racistische grapjes achter hoort te blijven in de jaren '90.


Wel fijn om te lezen dat er weer een getrouwe advertentie is. Het is me vorige week opgevallen dat er een hele hoop geverifieerde advertenties van Chineesjes op Redlights verschenen zijn, dus ik hoop dat die ook allemaal getrouw zijn.
Go fuck yourself. Ik ben met een Aziatische getrouwd. Ze kunnen de R niet uitspreken en dit is een weergave van het gesprek mister moraalridder.
 
Go fuck yourself. Ik ben met een Aziatische getrouwd. Ze kunnen de R niet uitspreken en dit is een weergave van het gesprek mister moraalridder.
Doe dat lekker zelf even. Je bewering dat ze de R niet kunnen uitspreken klopt niet, dus daar loopt je verhaal al spaak. Trump zal ook wel een paar Mexicanen kennen...
 
Doe dat lekker zelf even. Je bewering dat ze de R niet kunnen uitspreken klopt niet, dus daar loopt je verhaal al spaak. Trump zal ook wel een paar Mexicanen kennen...
Doe dat lekker zelf even. Je bewering dat ze de R niet kunnen uitspreken klopt niet, dus daar loopt je verhaal al spaak. Trump zal ook wel een paar Mexicanen kennen...
Geeuw.
Doe dat lekker zelf even. Je bewering dat ze de R niet kunnen uitspreken klopt niet, dus daar loopt je verhaal al spaak. Trump zal ook wel een paar Mexicanen kennen...
Niet allemaal maar Azië is ook heel uitgestrekt. Met alle respect, alle zotheid op een stokje, een groot deel heeft er moeite mee. Zo ook mijn vrouw. Vietnamese. Een deel van haar Vietnamese vriendenkring lukt het, een deel niet. Geen racisme, ik ben veeleer liefhebber.
Cfr foto, mijn vrouw. Ons restaurant.
Nu goed?
 
Kan je dit verwijderen aub ? Ik wil graag nog een privé leven. 😅
Alleszins blij om reeds een collega op bezoek gehad te hebben.
Ik stel je voor dat je in de eerste plaats die foto van je vrouw weghaalt dan. Ik weet niet of ze het wel zo leuk vindt om op een forum als dit geplaatst te worden en zo vraag je er natuurlijk wel een beetje om om herkend te worden...

Alleszins, de R is inderdaad geen klank die in elke Aziatische taal voorkomt (vaak dan wel weer iets dat er op lijkt of tussen de R en L in zit), maar veel Aziaten zijn dat soort opmerkingen en 'grapjes' toch echt zat gehoord. Ik zou toch denken dat je dat zelf weet als je via je vrouw zoveel contacten hebt. Ook voor liefhebbers is het mogelijk om (al dan niet bewust) racistische opmerkingen te maken.
 
Collega's/wandelaars...

De "r" is niet alleen een moeilijk verhaal voor Aziaten... Engelstaligen kunnen de "r" ook niet uispreken en de Hollanders hebben er ook last mee. Franstaligen spreken de "r" wel uit, maar anders dan wij... Een Franstalige die perfect Nederlands praat, is dikwijls toch te herkennen aan zijn Franse "r"...

Laat ons het hier houden bij het uitwisselen van ervaringen over dames van plezier. Als de dame goed is, dan kan het me geen bal schelen of ze de "r" nu wel of niet kan uitspreken.
 
Ik stel je voor dat je in de eerste plaats die foto van je vrouw weghaalt dan. Ik weet niet of ze het wel zo leuk vindt om op een forum als dit geplaatst te worden en zo vraag je er natuurlijk wel een beetje om om herkend te worden...

Alleszins, de R is inderdaad geen klank die in elke Aziatische taal voorkomt (vaak dan wel weer iets dat er op lijkt of tussen de R en L in zit), maar veel Aziaten zijn dat soort opmerkingen en 'grapjes' toch echt zat gehoord. Ik zou toch denken dat je dat zelf weet als je via je vrouw zoveel contacten hebt. Ook voor liefhebbers is het mogelijk om (al dan niet bewust) racistische opmerkingen te maken.
Mijnheer Altor, zoals ik reeds te kennen gaf: de Chinese sprak zonder een r, check het zelf zo je wil.
Het ontkennen van … is ook een vorm van discriminatie of omgekeerd racisme.
Ik ga hier ook niet meer op antwoorden. Ik spendeer 80 % van mijn leven tussen dit volk, ik zie het nut niet in van een discussie. Mijn tekst is als een tv zender. Staat het je niet aan, verander van zender of zet het toestel af.
Nogmaals, maak voor je gemoedsrust zelf een afspraak.
Onverstaanbaar Engels en het ontbreken van de r.
Is dat nu echt racisme als je daarover verslag doet?
No offence, ik begrijp je standpunt heel goed. Enkel de manier waarop je reageert vind ik misplaatst.
 
Collega's/wandelaars...

De "r" is niet alleen een moeilijk verhaal voor Aziaten... Engelstaligen kunnen de "r" ook niet uispreken en de Hollanders hebben er ook last mee. Franstaligen spreken de "r" wel uit, maar anders dan wij... Een Franstalige die perfect Nederlands praat, is dikwijls toch te herkennen aan zijn Franse "r"...

Laat ons het hier houden bij het uitwisselen van ervaringen over dames van plezier. Als de dame goed is, dan kan het me geen bal schelen of ze de "r" nu wel of niet kan uitspreken.
Dank je wel.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cassie-47
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn tekst is als een tv zender. Staat het je niet aan, verander van zender of zet het toestel af.
Dat is niet hoe het werkt.
Onverstaanbaar Engels en het ontbreken van de r.
Is dat nu echt racisme als je daarover verslag doet?
Dat het Engels onverstaanbaar is mag je zeer zeker vermelden, tenslotte is communicatie een onderdeel van de ervaring. Alleen de manier waarop vind ik -eveneens- misplaatst.
 
Minder Chineesjes aan het werk in Oost-Vlaanderen??? Het wisselt van dag tot dag want ze reizen voortdurend, maar op een lukrake dag kan je ze vinden in Sint-Niklaas, Beveren, Brakel, Oudenaarde, Nevele, Deinze, Wachtebeke, Moerbeke, Wetteren,... Als je geluk hebt lijken ze enigszins op de foto's, maar zijn het foto's van vele jaren en evenveel kilo's geleden of zijn het foto's van hun (klein)dochter of van hun jongste zuster... Soms zijn het foto's gepikt van één of andere modellensite... Ze spreken soms één woord Engels en twee woorden Spaans... De meesten van dit rondreizende cirdus zijn via Spanje in onze streken beland, vandaar...

Deze Cassie heb ik ooit bezocht toen ze nog onder een andere naam schuil ging. Ik heb het er toen ook op gerisceerd omdat ze inderdaad op de foto's leek. Zowat alles dat ze beloofd had, deed ze ook... maar het kon haar blijkbaar allemaal geen bal schelen, zolang het maar handelingen waren waar bij ze tegelijk op haar telefoon kon tokkelen... Voor mij geen herhalingsgevaar!
Voor wat het waard is.
Ik zocht op: Oost Vlaanderen Aziatisch (etniciteit) 103 advertenties
Tov 183 onder Antwerpen.
 
Voor wat het waard is.
Ik zocht op: Oost Vlaanderen Aziatisch (etniciteit) 103 advertenties
Tov 183 onder Antwerpen.
Dat zal wel kloppen. Antwerpen heeft een grotere bevolking dan Oost-Vlaanderen, dus is er ook een groter afzetgebied. Mijn punt was dat je de Chineesjes in alle provincies aantreft en in zowat alle grotere én kleinere steden van Nieuwpoort tot Arlon en zowat alles daartussen. Ze "verhuizen" ook regelmatig over de provinciegrenzen heen en hun (wan)praktijken stoppen ook niet wanneer ze van locatie veranderen.
 
Dat zal wel kloppen. Antwerpen heeft een grotere bevolking dan Oost-Vlaanderen, dus is er ook een groter afzetgebied. Mijn punt was dat je de Chineesjes in alle provincies aantreft en in zowat alle grotere én kleinere steden van Nieuwpoort tot Arlon en zowat alles daartussen. Ze "verhuizen" ook regelmatig over de provinciegrenzen heen en hun (wan)praktijken stoppen ook niet wanneer ze van locatie veranderen.
Mwa, niet zo gek veel groter, alleszins niet in verhouding met het aantal advertenties. Dat Antwerpen een grote Chinese gemeenschap heeft zal er wel voor wat tussen zitten. De Chinezen hebben hier een groter netwerk en beschikken dus ook over meer locaties om de geïmporteerde dames kwijt te kunnen.

Klopt wel dat het niet zo veel zin heeft om aantallen per provincie te vergelijken omdat het toch een grote carrousel is...
 
Dat zal wel kloppen. Antwerpen heeft een grotere bevolking dan Oost-Vlaanderen, dus is er ook een groter afzetgebied. Mijn punt was dat je de Chineesjes in alle provincies aantreft en in zowat alle grotere én kleinere steden van Nieuwpoort tot Arlon en zowat alles daartussen. Ze "verhuizen" ook regelmatig over de provinciegrenzen heen en hun (wan)praktijken stoppen ook niet wanneer ze van locatie veranderen.
De problematiek is me bekend.
👍🏻
De bevolking tussen de 2 scheelt slechts een 300000.
1,51 miljoen voor Oost Vlaanderen en 1,86 miljoen voor Antwerpen.
Pointe heeft daar niks mee te maken. Ik haalde het er maar gewoon bij als bladvulling.
Ik denk ook niet dat pooiers een formule hanteren om de hoertjes evenredig de bevolking te verdelen?
Komaan mensen, het is maar een tekstje.
 
De Chinese gemeenschap in Antwerpen zal er inderdaad wel voor iets tussen zitten. Voor de rest is het inderdaad een grote carrousel. Om maar een voorbeeld te geven, de ene dag vind je er drie in Dendermonde, de dag nadien geen enkele, maar als je dan verder zoekt zitten die alweer ergens in Limburg of West-Vlaanderen... Ik probeer ze te volgen, in de hoop de zeldzame parels (want die zijn er) te vinden...
 
De Chinese gemeenschap in Antwerpen zal er inderdaad wel voor iets tussen zitten. Voor de rest is het inderdaad een grote carrousel. Om maar een voorbeeld te geven, de ene dag vind je er drie in Dendermonde, de dag nadien geen enkele, maar als je dan verder zoekt zitten die alweer ergens in Limburg of West-Vlaanderen... Ik probeer ze te volgen, in de hoop de zeldzame parels (want die zijn er) te vinden...
Iets dieper contact met een aantal meisjes deed me beseffen dat de carousel eigenlijk Europees is.
Duitsland, Frankrijk, …
Voor ze beseffen waar ze ze zijn zitten ze alweer op transport, dat is waarschijnlijk ook de bedoeling.
En pareltjes zijn er inderdaad, maar zeer moeilijk te vinden. Cassie is niet één van hen.
 
Iets dieper contact met een aantal meisjes deed me beseffen dat de carousel eigenlijk Europees is.
Duitsland, Frankrijk, …
Voor ze beseffen waar ze ze zijn zitten ze alweer op transport, dat is waarschijnlijk ook de bedoeling.
En pareltjes zijn er inderdaad, maar zeer moeilijk te vinden. Cassie is niet één van hen.
De carrousel is inderdaad in zekere zin Europees. De meeste van die dames die ik al ontmoet heb, zijn via Spanje hier beland. Dat merk je onder andere omdat ze soms enkele woorden Spaans kennen en Barcelona blijken te kennen. Sommigen weten niet eens dat ze in België zijn, laat staan in welke stad... Ze weten dat ze maar enkele dagen blijven, maar naar waar ze nadien gaan, daar hebben ze geen flauw gedacht van... In die omstandigheden kan je natuurlijk ook niet verwachten dat ze erg hun best doen. Tegen dat een tevreden klant zou terugkeren, zijn ze al lang vertrokken...
Ik heb niet echt een idee wie de carrousel organiseert. Alleszins zijn hier woonachtige Chinezen betrokken partij. In de apartementen boven een gekende Chinese supermarkt in Brussel zat het bij wijlen vol met Chinese dames...
Het jammere is dat deze carrousel de écht goede dames uit die regio een slechte naam bezorgt.
 
Ik heb niet echt een idee wie de carrousel organiseert. Alleszins zijn hier woonachtige Chinezen betrokken partij. In de apartementen boven een gekende Chinese supermarkt in Brussel zat het bij wijlen vol met Chinese dames...
Die zitten daar nog steeds, alleen hebben ze hun strategie verlegd naar tippelen. ;)


Wie erachter zit? Tja, da's duidelijk een internationaal Chinees netwerk. Wellicht zijn er triades mee gemoeid, daar moeten we ons geen illusies over maken. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur steken dat Sun Yee On erbij betrokken is.
 
Ben ook bij haar geweest. Lijkt echter niet echt op de foto's. Dit is ze echt: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zora-sexy-girl-2.html

Haar echte naam is inderdaad Feifei. Ontvangst in Sint-Job in een proper modern appartement. Service was OK. Goede borsten en OK kontje, wat je toch niet zo vaak ziet bij Aziatische dames. Kon naar mijn gevoel zeer goed pijpen. Kreunde lekker tijdens de seks. Tijdens de blowjob en seks zat ze niet op haar GSM trouwens. Nadien wel nog een luie slechte massage gekregen waarbij ze wel vaak ondertussen op haar GSM bezig was.

Er was nog een andere Chinese dame aanwezig die geen foto's of profiel op Redlights lijkt te hebben. Ze stelden voor om volgende keer een trio te doen. Heb haar lichaam niet goed kunnen zien omdat ze een kamerjas droeg, maar van gezicht was ze erg knap.

Misschien ga ik dus nog wel eens terug.
 
Ben ook bij haar geweest. Lijkt echter niet echt op de foto's. Dit is ze echt: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zora-sexy-girl-2.html

Haar echte naam is inderdaad Feifei. Ontvangst in Sint-Job in een proper modern appartement. Service was OK. Goede borsten en OK kontje, wat je toch niet zo vaak ziet bij Aziatische dames. Kon naar mijn gevoel zeer goed pijpen. Kreunde lekker tijdens de seks. Tijdens de blowjob en seks zat ze niet op haar GSM trouwens. Nadien wel nog een luie slechte massage gekregen waarbij ze wel vaak ondertussen op haar GSM bezig was.

Er was nog een andere Chinese dame aanwezig die geen foto's of profiel op Redlights lijkt te hebben. Ze stelden voor om volgende keer een trio te doen. Heb haar lichaam niet goed kunnen zien omdat ze een kamerjas droeg, maar van gezicht was ze erg knap.

Misschien ga ik dus nog wel eens terug.
Ik denk dat ze mekaar gewisseld hebben. Ik zag deze in kamerjas 😂😂
 
Ben ook bij haar geweest. Lijkt echter niet echt op de foto's. Dit is ze echt: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zora-sexy-girl-2.html

Haar echte naam is inderdaad Feifei. Ontvangst in Sint-Job in een proper modern appartement. Service was OK. Goede borsten en OK kontje, wat je toch niet zo vaak ziet bij Aziatische dames. Kon naar mijn gevoel zeer goed pijpen. Kreunde lekker tijdens de seks. Tijdens de blowjob en seks zat ze niet op haar GSM trouwens. Nadien wel nog een luie slechte massage gekregen waarbij ze wel vaak ondertussen op haar GSM bezig was.

Er was nog een andere Chinese dame aanwezig die geen foto's of profiel op Redlights lijkt te hebben. Ze stelden voor om volgende keer een trio te doen. Heb haar lichaam niet goed kunnen zien omdat ze een kamerjas droeg, maar van gezicht was ze erg knap.

Misschien ga ik dus nog wel eens terug.
Ah, die dame van deze foto's heb ik in Wetteren leren kennen als Susu. Belabberde service en erg ongeïnteresseerd. Maar wel één van de knapste en jongste chinese die ik hier al gezien heb (de meesten waren toch fake).
Volgens mij is zij zelfstandige, want het kwam mij over dat ze zelf haar eigen communicatie en bookingen doet (whatsapp). Ze verhuist ook minder frequent dan de meeste meisjes, heb ik de indruk...
 
De Chinese gemeenschap in Antwerpen zal er inderdaad wel voor iets tussen zitten. Voor de rest is het inderdaad een grote carrousel. Om maar een voorbeeld te geven, de ene dag vind je er drie in Dendermonde, de dag nadien geen enkele, maar als je dan verder zoekt zitten die alweer ergens in Limburg of West-Vlaanderen... Ik probeer ze te volgen, in de hoop de zeldzame parels (want die zijn er) te vinden...
Hou je dan een lijstje bij? Klinkt interessant! ;)
 
In de hoop een diamantje te vinden in de grote storthoop van fake profielen en foto's waar de Chinese maffia ons de laatste maanden en jaren mee bedacht heeft, heb ik op een blauwe maandag midden deze week me geamuseerd met het contacteren van Chinese meisjes.
Niet met de bedoeling om een date te organiseren en dan ter plaatse te staan zwaaien met de fake foto's op haar profiel en haar daarna de rug toe te keren.
Zo ben ik niet.
Bovendien kan het meisje er niks aan doen.
En de diesel staat er te duur voor.
Ik beperkte me tot de provincie Antwerpen. Het viel me meteen op dat in Oost Vlaanderen minder Chineesje's aan het werk zijn. Zou de rijst-oogst tegengevallen zijn dit jaar? Of misschien een ziekte erin. Profielrot of zo…
Antwerpen heeft vlak bij het Centraal Station een Chinatown. Misschien zit dat er voor iets tussen. Hoewel de straat inderdaad aan een authentieke steeg, zeg maar straat in Hong Kong doet denken (vooral met die Vlaamse kinderkopjes), is de motivatie van stad Antwerpen om het tot Chinatown om te dopen eerder geweest dat ze nu de Van Wezenbekestraat nooit meer hoeven te onderhouden of her-aan te leggen ipv dat men er een eerbetoon aan zijn Aziatische bewoners in gedachten had. Uiteindelijk heeft 't Stad het gehele budget voor de buurt uitgegeven aan een spuuglelijk Chinees ornament langs de zijde van het station. Aziaten die in Oost Vlaanderen de trein nemen naar Antwerpen vanwege het profielrot of de tegengevallen oogst komen uit het station, zien instant het archi-slecht bouwsel van een kwaliteit waarvoor ze destijds hun land ontvlucht zijn, versierd met de gouden wansmaak der Aziatische grootmachten en weten dat waarschijnlijk daarachter hun zaakjes te doen zijn. Er schijnt nu een namaak gouden (aja, Chinezen) medaille te zullen worden uitgereikt aan de vrachtwagenchauffeur die het lef heeft om het ding in gruzelementen te rijden.
Laat ons bidden.
Waar was ik nu gebleven? Juist. Chinees hoertje.
Cassie trok algauw mijn aandacht het 4 de profiel dat ik bekeek en ik besloot naar haar een berichtje te sturen. Nog geen milliseconde later werd mijn bericht van "Can I see you at 5:30 pm?" bevestigd.
Ik vroeg haar
1. Is het profiel echt?
2. Is het mogelijk om een foto van haar door te sturen met één of andere soort van verificatie dat het om haar ging?
Tot algemene consternatie van al mijn hersencellen kreeg ik
1. Een echte foto van haar gelaat doorgestuurd die veel meer naturel was dan het gezicht van de porceleinen pop op het profiel.
2. Een foto van haar. Van kop tot teen met een tekst voor zich houdend "redlights 27/01/2022"
Onze Chinese pooierboy zal toch zijn les niet geleerd hebben zeker?
Ik liet terstond alles vallen en begaf me naar de afspraak.
Sint-Job-In't-Goor. 1 km verder dan de afrit E19.
Nieuwbouw, mooi appartement, Cassie laat me binnen, ze spreekt Engels. Ik ook. Alleen haar Engels kan ik niet verstaan. Tenzij ze het dlie keel helhaalt en nadat ik haal vlaag om wooldjes te gebluiken zondel l, l, … l? Nee l. Godveldomme laat maal zo.
Maar Cassie ziet er verdomd goed uit. Stevige borsten, lekkere kont, ik geef er een harde klets op. Ze lacht. Ik bijt in haar borst, eerst lacht ze maar naarmate ik harder doorga verdwijnt de lach. Roept ze plots auw!
Ik hou mijn enthousiasme wat in. Ze wordt graag gebeft (kan ze ondertussen ook berichten op haar telefoon beantwoorden, ik neem hem af en leg hem op het nachtkastje). Ik plooi Feifei (want zo heet ze dan echt) open en dicht en tussendoor neemt ze "big" regelmatig in haar mond.
Ik amuseer me. Niet te geloven.
Ze beseft dat ik niet zo snel klaarkom en de tijd begint te dringen. Nog 15 minuten. Ik vraag of ik op z'n hondjes mag blijven doorstoten tot ik kom. Het kan.
Feifei leg ik zijdelings op het bed en neem haar op die manier langs achter. Het duurt wel even. Ik ben niet klein geschapen en haar kutje is redelijk nauw. Ik voel dat ik met elke stoot tegen haar baarmoedermond? stoot. Ik denk dat het pijn deed maar ze moedigt me aan om door te gaan tot het eind. Ik merk dat ze ondertussen toch wel erg nat geworden is.
Ik kom klaar terwijl ik alle sterrenbeelden zie passeren.
Ze is nerveus. Maakt me gauw schoon. Ik kijk op mijn iphone. Nog 5 minuten. Haar gsm bliept onophoudelijk. Ik vermoed dat de volgende al voor de deur staat.
Snel kleed ik me aan terwijl ze zich 10 keer excuseert. Ik weet ook niet waarom. Mijn tijd is toch om? Een paar keer vraagt ze om volgende week voor twee uur te boeken. Eventueel met haar vriendin bij. Die ook op het appartement werkt. Ik zag ze in een flits en dacht meteen ook : fuckable. Ik beloof het haar. Als ze dan echt haar tijd neemt, telefoons opzij en echt genieten ipv afwerken zoals ik wel een beetje (veel) het gevoel had.
Yes, yes, yes,…
Ik stap de lift in.
Beneden stap ik er weer uit. Een boom (knotwilgtype) van een vent staat aan de deur. Het zou een vrachtwagen chauffeur kunnen wezen. Zou ik hem aanspreken voor het ornament in Chinatown?
Toch maar niet.
Zou ik terugkomen naar Feifei?
Ik weet het niet.
in haar profiel staat cup d?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan