Recensie Polina, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
10
03/12/22
7
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/until-7june-in-antwerpen-catch-me-while-you-can-3.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zag dit meisje. Ik vond haar profiel leuk en nam contact op via WhatsApp. wat me echt opwond was haar WhatsApp-foto. ze zei dat ze een week in de stad is. ik heb haar bezocht. ze was een beetje laat, dus ik kwam 10-15 minuten later binnen dan gepland. ze kwam naar beneden om me binnen te laten. Het eerste dat me opviel, is dat dit meisje geen 24 is. Ze ziet er persoonlijk ouder uit. moet laag in de 30 zijn. ik ben eerder bij meisjes weggelopen toen ze er niet uitzagen zoals verwacht.



het enige dat me tegenhield was haar kont. het zit lekker strak en ik had er jeuk van. het deel van mijn hersenen dat me vertelde te lopen, werd uitgeschakeld. Ik ging met haar mee naar haar kamer. wisselde het geld uit, ik zette de vergadering op 30 minuten en bracht 100. ze gaf me 20 terug. ze legde uit dat het kwam omdat ze te laat was en ik had eerder gezegd dat ik ergens achteraan moest.



ik vroeg waar ze vandaan komt. verwacht letland te horen en oekraïne te horen. tot dusver heb ik de ontmoeting met Oekraïners ontweken. persoonlijk niet op zoek naar meisjes die oorlogsgebieden ontvluchten. deze had ik moeten vragen voordat ik kwam. ik dacht dat ze superheet zou zijn, zoals de WhatsApp-foto ha. het ontging me om het te vragen. haar profiel zegt letland. Ik zou haar er natuurlijk wel over kunnen bellen. ik wil het drama niet.



ze is nogal onhandig qua persoonlijkheid. ik had geen medelijden met haar omdat ze duidelijk liegt over haar leeftijd en profiel. voor mij was het gemakkelijk om te praten omdat ze een meisje is waar ik me nauwelijks toe aangetrokken voel. we hebben de hele tijd gepraat, maar ik vond haar een beetje raar en onzeker.



we kleedden ons uit en ik merkte dat mijn ogen en handen naar haar kont en onderlichaam gingen voor de meeste indoor olympische spelen. deed haar in verschillende posities. het was oké, maar ze was niet zo jong en aantrekkelijk als verwacht en ik kwam niet klaar van seks. na een tijdje begon ze me te pijpen met het condoom nog om. het niet snappen. ze deed het uit en gaf een handjob terwijl ze haar lippen aanraakte en erop spuugde. dit ging nog even door. dit heeft me vrij gekregen. mijn ogen waren gesloten. ze was uitgeput. een ding dat ik waardeer, is dat ze vastbesloten is om me vrij te krijgen. ik vertrok daar 15 minuten later dan gepland.



tevreden. van mijn verwachtingen viel het tegen. ik verwachtte een jonge, hete Letse meid. ik dacht niet zo helder na toen ik deze opzet, omdat ik meestal aan Oost-Europees uitziende meisjes vraag om er zeker van te zijn dat ze vandaan komen waar het profiel zegt. geen herhaling natuurlijk. ze moet het oudste meisje zijn met wie ik ooit seks heb gehad. het positieve van haar is haar mooie kont en haar vastberadenheid om mij klaar te laten komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan