Recensie New Albina, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
379
29/10/21
309
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/new-albina
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden deze Moldavische een bezoekje gebracht dat me meer dan tevreden maakte en dit zou snel een vervolg krijgen ware het niet dat ze kort nadien vertrok naar Brussel
ze is nu terug in Antwerpen en ontvangt vlakbij het station, in een gekend pand, zijstraat Keyserlei
ze is 34 volgens advertentie en dat klopt wel ongeveer, ze is slank, blond (fake) ze heeft lekkere volle b cup (echt) mooi gevormd en lekker in de hand met klein tepeltje
haar kutje is redelijk strak, altijd nat en mooi gevormd

ze begint met een pijpsessie ZC die erg zacht is maar met gevoel wordt gedaan; superlekker en geil; de pijpbeurt op zich is het geld al waard; ondertussen kun je naar hartelust haar poesje strelen, aaien, vingeren,.. alles wat je leuk vindt of kan bedenken
hierna de cd erover en een standje naar keuze, kleine papel gaat vlotjes tot zijn wortel in de poes en ze vindt het erg lekker. Het benadert gfe, de neukbeurt missionaris en al snel de grote ontlading

even kleine pauze, een gesprek is moeilijker omdat ze maar erg basic Engels machtig is. Maar dan begint alles opnieuw: ik word weer de hemel in gepijpt en deze keer wil ze doggie genomen worden; ze biedt echt haar poes aan zodat ik vlotjes kan binnenschieten en de ziel uit mijn lijf kan stoten, ondertussen ligt ze met haar hoofd zijdelings zodat ik goed haar mimiek kan zien en hoe ze probeert haar vuist(je) in haar mond te steken om het niet uit te schreeuwen…. Ik hou het niet lang en de tweede lading komt al snel weer ten berde.

Wat ik ervaarde als erg aangenaam is dat beide keren nadat ik gekomen was, ze me rustig liet uitgenieten in haar kutje. De meeste vrouwen kunnen niet snel genoeg verlost zijn van je piemel…. Ook merkte ik in haar ruimte een wietgeur; dit zorgt dikwijls voor ofwel geilheid ofwel vreetbuien. Het eerste kan ik bevestigen bij haar…

enfin, erg leuke date dus, die bevestigde wat ik vorige keer meegemaakt heb. Voor de volledigheid nog zeggen dat ze op haar buik een verticaal lidteken heeft. Keizersnede is horizontaal dus mss weten andere wandelaars hier meer over, medisch gezien dan.

 
Een tijdje geleden deze Moldavische een bezoekje gebracht dat me meer dan tevreden maakte en dit zou snel een vervolg krijgen ware het niet dat ze kort nadien vertrok naar Brussel
ze is nu terug in Antwerpen en ontvangt vlakbij het station, in een gekend pand, zijstraat Keyserlei
ze is 34 volgens advertentie en dat klopt wel ongeveer, ze is slank, blond (fake) ze heeft lekkere volle b cup (echt) mooi gevormd en lekker in de hand met klein tepeltje
haar kutje is redelijk strak, altijd nat en mooi gevormd

ze begint met een pijpsessie ZC die erg zacht is maar met gevoel wordt gedaan; superlekker en geil; de pijpbeurt op zich is het geld al waard; ondertussen kun je naar hartelust haar poesje strelen, aaien, vingeren,.. alles wat je leuk vindt of kan bedenken
hierna de cd erover en een standje naar keuze, kleine papel gaat vlotjes tot zijn wortel in de poes en ze vindt het erg lekker. Het benadert gfe, de neukbeurt missionaris en al snel de grote ontlading

even kleine pauze, een gesprek is moeilijker omdat ze maar erg basic Engels machtig is. Maar dan begint alles opnieuw: ik word weer de hemel in gepijpt en deze keer wil ze doggie genomen worden; ze biedt echt haar poes aan zodat ik vlotjes kan binnenschieten en de ziel uit mijn lijf kan stoten, ondertussen ligt ze met haar hoofd zijdelings zodat ik goed haar mimiek kan zien en hoe ze probeert haar vuist(je) in haar mond te steken om het niet uit te schreeuwen…. Ik hou het niet lang en de tweede lading komt al snel weer ten berde.

Wat ik ervaarde als erg aangenaam is dat beide keren nadat ik gekomen was, ze me rustig liet uitgenieten in haar kutje. De meeste vrouwen kunnen niet snel genoeg verlost zijn van je piemel…. Ook merkte ik in haar ruimte een wietgeur; dit zorgt dikwijls voor ofwel geilheid ofwel vreetbuien. Het eerste kan ik bevestigen bij haar…

enfin, erg leuke date dus, die bevestigde wat ik vorige keer meegemaakt heb. Voor de volledigheid nog zeggen dat ze op haar buik een verticaal lidteken heeft. Keizersnede is horizontaal dus mss weten andere wandelaars hier meer over, medisch gezien dan.

Is deze dame.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/new-albina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Geen idee of ik dezelfde vrouw gezien heb, maar alleszins slechtste ervaring ooit met wie zich voordeed als Albina.
Was al boos bij het binnenkomen omdat ik niet nog eens bevestigd had. Alarmbellen hadden moeten afgaan, maar goed, er toch aan begonnen.
2 min pijpen zonder en wil meteen condoom. Ik zeg dat dat te snel is. Wat wil je dan, vraagt ze. Beffen? Ok. Na 1 min: niet te lang, stop maar. Opnieuw even pijpen. Daarna condoom om en ze gaat op haar rug klaar liggen. Na 1 min neuken al aangemaand om te komen.
Daarna liep ze weg. Ik ben dan maar vertrokken. Geen 20 min binnen geweest ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan