Recensie Catalina, Brugge/Knokke-Heist 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KefranG

Newbie
8
20/11/22
28
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-lady-with-class.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb afgelopen weekend Catalina ontmoet in Knokke. Haar profiel is het volgende https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-lady-with-class.html

Om alles overzichtelijk te houden, maar ik graag twee opsommingen: positief en negatief.

Positief:
- Het is effectief de dame van op de foto's
- vlotte babbel op voorhand via whatsapp
- Een hele vlotte en intellligente dame. Heeft veel plezier in de afspraak en kijkt niet op de klok.
- Ze heeft ook haar plezier in seks. Geen puur bandwerk waar je wat mag pompen en dan zo snel mogelijk naar huis. Voor en na de daad was er een vlotte babbel
- Ze ontvangt in privé-appartementen en nooit in bepaalde te mijden hotels in de buurt van de Kinepolis in Brugge
- Ze is 100% natuurlijk, borsten zijn vol en echt. Geen siliconen te bespeuren.
- Aangegeven leeftijd klopt

Nadelen:
- Net als bij 80% van alle dames is ze IRL een tikkeltje zwaarder dan op de foto's. Mij stoorde het niet want ze is nog altijd erg aantrekkelijk, maar ze is zeker niet (meer) volledig afgetraind. Het gewicht dat ze aangeeft, lijkt me te kloppen (60kg voor 1m64) maar de foto's zijn van even teurg
- Ze doet alles met condoom. Dit is voor mij ook geen enkel probleem, maar ik snap dat sommigen graag PZC hebben. Dit doet ze niet, of deed ze toch niet bij mij.
- Ze komt en gaat een beetje. Ik geloof dat ze vanaf volgende week weer weg is, maar ze keert nog terug naar België.

Al bij al een goeie date voor mij. Mij ziet ze zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adorable-spanish-girlfriend.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
een eerste keer geboekt jaren geleden, in het modaine knokke.


Ik ben in turnhout, even de advertsite gezocht en viel op een bekende.

Catalina, is stijlvol slim, sexy sensueel,

in autothermen is het zoals de nieuwste modellen van jaguar. elegant sportief ervaren , duw je op gaspedal, dan heb je een rit die je nooit vergeet.

in luchtvaarthermen is het : de ultieme first class

sexueel, is ze top, wat een heerlijk lijf.
elegant ontving ze me ,

babelke wijntje masage.
en daarna , man gewoon keigoede stomende sex.
2 uur zijn zo voorbij, ik zweef nog altijd.
,
ken ze al jaren , t is ook een van van mijn favoriete dinerhostessen,
 
Laatst bewerkt:
Ik kan alleen maar bovenstaande recencies beamen.
Haar bij een vorige passage bezocht in Turnhout.
Zij is echt absoluut top.
Supermooi. Vriendelijk. Klasse dame heerlijk om een paar uurtjes mee door te brengen zowel voor de sex als voor het contact. Jammer dat ze zich beperkt tot Brugge en soms een keer in Turnhout beide wat ver om regelmatig langs te gaan maar ik hou ze bij mijn topfavorieten om de zoveel tijd lukt het weer een keer.
 
Ik heb afgelopen weekend Catalina ontmoet in Knokke. Haar profiel is het volgende https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-lady-with-class.html

Om alles overzichtelijk te houden, maar ik graag twee opsommingen: positief en negatief.

Positief:
- Het is effectief de dame van op de foto's
- vlotte babbel op voorhand via whatsapp
- Een hele vlotte en intellligente dame. Heeft veel plezier in de afspraak en kijkt niet op de klok.
- Ze heeft ook haar plezier in seks. Geen puur bandwerk waar je wat mag pompen en dan zo snel mogelijk naar huis. Voor en na de daad was er een vlotte babbel
- Ze ontvangt in privé-appartementen en nooit in bepaalde te mijden hotels in de buurt van de Kinepolis in Brugge
- Ze is 100% natuurlijk, borsten zijn vol en echt. Geen siliconen te bespeuren.
- Aangegeven leeftijd klopt

Nadelen:
- Net als bij 80% van alle dames is ze IRL een tikkeltje zwaarder dan op de foto's. Mij stoorde het niet want ze is nog altijd erg aantrekkelijk, maar ze is zeker niet (meer) volledig afgetraind. Het gewicht dat ze aangeeft, lijkt me te kloppen (60kg voor 1m64) maar de foto's zijn van even teurg
- Ze doet alles met condoom. Dit is voor mij ook geen enkel probleem, maar ik snap dat sommigen graag PZC hebben. Dit doet ze niet, of deed ze toch niet bij mij.
- Ze komt en gaat een beetje. Ik geloof dat ze vanaf volgende week weer weg is, maar ze keert nog terug naar België.

Al bij al een goeie date voor mij. Mij ziet ze zeker terug.
Ik volg je veel van je opmerkingen.

Echter doet ze wel degelijk pzc, maar ze is zeer selectief hierin. Altijd al gepijpt geweest zonder condoom door haar.
Volgens mij heb je niet goed gekeken naar haar borsten want ze zijn niet natuurlijk 😉

Verder kan ik al het goede beamen, is zeer lieve dame die gfe date doe zoals het hoort. Altijd lachen, leuke babbel en goeie sex 👍
 
Ik kan alleen maar bovenstaande recencies beamen.
Haar bij een vorige passage bezocht in Turnhout.
Zij is echt absoluut top.
Supermooi. Vriendelijk. Klasse dame heerlijk om een paar uurtjes mee door te brengen zowel voor de sex als voor het contact. Jammer dat ze zich beperkt tot Brugge en soms een keer in Turnhout beide wat ver om regelmatig langs te gaan maar ik hou ze bij mijn topfavorieten om de zoveel tijd lukt het weer een keer.


Je hebt redlights , je hebt taxichaufeurs en nachtportiers ( in niet date hotels)= mensen die omwille van hun werk alles weten, zien ,niks zeggen.

Kathelina word discreet aanbevolen door ....

T is een topper ik Ken haar al jaren.

Topmadame.


Ze let ook op klantcomfort.
Handdoekjes van de " witte littaerd"
Krijg je nie dikwels bij madammen na te douchen.


Topperke . Ik kom er al jaren bij
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ook een bezoekje gebracht aan deze dame.

Super vriendelijk ontvangen door een prachtvrouw, zowel in de omgang als fysiek. Ik kon me gemakkelijk douchen, was ook zo vriendelijk om te tonen waar ik alles kon vinden.

Het intieme zelf, ook zo goed als niks op aan te merken.
Laat zich gewillig beffen, pijpt zeer aangenaam ( in mijn geval helaas enkel met cd..) intieme was ook zeer aangenaam. Is echt een dame die zelf ook plezier heeft aan de date.


Behandeld deze dame vanaf het eerste moment met respect en een topdate zal volgen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-lady-with-class.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na hier alles goed gelezen te hebben, begin deze week eens mee afgesproken

Ik kan jammer genoeg maar 1 ding zeggen ... " MEH 🙄 "

Fotos zijn zeker out of date en sommige zelfs ruim ...
Te vergelijken met een Mc Donalds reclame en de werkelijkheid ... en dan nog
Dus ja, bij het binnenkomen twijfelde ik al om weer weg te gaan, maar gaf dan toch het voordeel van de twijfel

Vrolijke losse dame ja, maar eerder een (soms luidruchtige) lachebek.Vrolijk plattelandsmeisje
Zou een vriendin/goede kennis kunnen zijn, maar zou daarmee nooit mee in bed duiken
Dus ja, met die gedachten, toch nog geprobeerd het beste ervan te maken
Beffen vond ze leuk, zolang ik bij haar clit bleef ... en dan nog ... t werd snel "te gevoelig" ... ok .. kan, zeker als je al dates gehad hebt ...
Als mijn vinger ook maar 1 kleine poging deed om in haar te gaan, direct weggetrokken

Borsten zijn natuurlijk, ja, vallen nog wel mee, al zie je wel wat striemen
Er is ook aan geopereerd ... misschien ooit siliconen willen steken maar er dan weer uitgehaald ?

Dus ja ... voor mij een teleurstelling
Ik zou haar bij de middenklasse of zelfs iets eronder zetten, zeker geen (high) class zoals je door sommige fotos zou verwachten
Ter referentie: Tina/Anissa vind ik Class (klasse) ; Chloe uit Oudenaarde was High Class en very high class heb ik nog niet gehad :)

Dus ja, eerlijk sterren geven zit er dan ook niet in, omdat ik het zeker niet voelde bij haar ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan