WHEM Catalina, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze mooie dame?
Ik ben langs geweest, ontving toen in de buurt van beurs in een hotel. Even mee op bed gepraat maar kon niet afspraken nakomen. Wilde niet squirten omdat zij op dat bed moest slapen. Ben toen vertrokken omdat het mij niet meer aansprak.
 
Ik ben langs geweest, ontving toen in de buurt van beurs in een hotel. Even mee op bed gepraat maar kon niet afspraken nakomen. Wilde niet squirten omdat zij op dat bed moest slapen. Ben toen vertrokken omdat het mij niet meer aansprak.
Dat is jammer dat het geen succes voor je was. Wel de dame op de foto? En weet je waar ze wel voor in was?
 
Dat is jammer dat het geen succes voor je was. Wel de dame op de foto? En weet je waar ze wel voor in was?
Het was een aardige dame, was zeker de dame van de foto's. Ik kwam voor tongzoenen, squirten, beffen en intiem.
Toen zij aangaf niet te willen squirten ( ze vroeg wel te betalen alvast) dacht ik bij mijzelf dan zal je waarschijnlijk ook niet de andere zaken nakomen.
Maargoed dat is een aanname en misschien dat zij dat wel doet.
 
Lekker is dat. Adverteren met een dienst, er een betaling voor ontvangen en met een onzinreden niet doen.
Als je klant ervoor betaalt en je biedt het aan gooi je een paar handdoeken over je bed, zo moeilijk is het niet.
Wat een bitches tegenwoordig zeg, pffffff. Als zulke dames dus worden aangegeven en opgepakt heb ik er 0,0 medelijden mee!
 
Lekker is dat. Adverteren met een dienst, er een betaling voor ontvangen en met een onzinreden niet doen.
Als je klant ervoor betaalt en je biedt het aan gooi je een paar handdoeken over je bed, zo moeilijk is het niet.
Wat een bitches tegenwoordig zeg, pffffff. Als zulke dames dus worden aangegeven en opgepakt heb ik er 0,0 medelijden mee!
Zij ging op bed zitten en vroeg of ik alvast wilde betalen, toen ik na het gesprek erachter kwam dat zij het niet ging doen heb ik besloten naar huis te gaan. Ik heb haar niet betaald gelukkig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan