Recensie Catarina, Amsterdam (voorheen Utrecht, Alkmaar, Bussum, Den Haag) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tjeemigdepeemig

Wandelaar
Forumpionier
82
05/07/21
89
7
Site
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5486616-catarina
Totale kosten (in euro)
100
Catarina ben ik eerder al geweest. Ze kon geen heels aan want dat zou overlast geven voor de onderburen. Parkeren 4.50 per uur.
Verder was ze wel in black gekleed -op verzoek- met niet de mooiste (grote) borsten die ik vastgehouden heb.

Lieve dame, klein, maar geen GFE of PSE. Ze was lief maar wilde niet gelikt worden, PZC was ook maar een klein stukje en 3 minuten (op mijn aandringen ging ze nog even door). Ze pijpte het condoom erom, of wat er op leek.

Daarna wilde ze neuken en kwam Cowgirl op me zitten. Goed tempo maar niet helemaal erin. Na 3 minuten wisselen naar missio maar daar wilde ze wel dat ik niet zo diep in haar stootte dus wisselde ze na 2 minuten naar doggy en dat gaat niet op dat matras. Onze lengte verschilde te veel om lekker te stoten tegen die bolle kont dat ik, na 5 minuten zoeken naar de juiste houding, besloot om naast het bed te gaan staan en haar zo maar achterom te duwen. Ook hier weer gezoek door haar naar een houding die het minste voor wrijving/ongemak zorgde. Ik heb haar toen maar een minuut of 10 gestoten, ze pakte 2 x de gel om verbranding van het condoom tegen te gaan of zo, om daarna mijn lading extra diep achter te laten in het condoom. Toen ik klaar kwam en haar vastpakte om dieper te kunnen stoten schrok ze wat en stopte ze met het kunstmatige kreunen.

Ze spreekt aardig engels maar haar zinskeuze kan voor verwarring zorgen. Ik heb dit ook weer gehad. Volgende keer maar weer wat anders.
Seen That, Done that. Lieve dame, lekkere kont maar Braziliaanse service, helaas.
 
Catarina ben ik eerder al geweest. Ze kon geen heels aan want dat zou overlast geven voor de onderburen. Parkeren 4.50 per uur.
Verder was ze wel in black gekleed -op verzoek- met niet de mooiste (grote) borsten die ik vastgehouden heb.

Lieve dame, klein, maar geen GFE of PSE. Ze was lief maar wilde niet gelikt worden, PZC was ook maar een klein stukje en 3 minuten (op mijn aandringen ging ze nog even door). Ze pijpte het condoom erom, of wat er op leek.

Daarna wilde ze neuken en kwam Cowgirl op me zitten. Goed tempo maar niet helemaal erin. Na 3 minuten wisselen naar missio maar daar wilde ze wel dat ik niet zo diep in haar stootte dus wisselde ze na 2 minuten naar doggy en dat gaat niet op dat matras. Onze lengte verschilde te veel om lekker te stoten tegen die bolle kont dat ik, na 5 minuten zoeken naar de juiste houding, besloot om naast het bed te gaan staan en haar zo maar achterom te duwen. Ook hier weer gezoek door haar naar een houding die het minste voor wrijving/ongemak zorgde. Ik heb haar toen maar een minuut of 10 gestoten, ze pakte 2 x de gel om verbranding van het condoom tegen te gaan of zo, om daarna mijn lading extra diep achter te laten in het condoom. Toen ik klaar kwam en haar vastpakte om dieper te kunnen stoten schrok ze wat en stopte ze met het kunstmatige kreunen.

Ze spreekt aardig engels maar haar zinskeuze kan voor verwarring zorgen. Ik heb dit ook weer gehad. Volgende keer maar weer wat anders.
Seen That, Done that. Lieve dame, lekkere kont maar Braziliaanse service, helaas.
Ben al wat langer geleden een keer bij deze dame geweest en ik ben (nog) nooit teruggegaan omdat ik bij voorkeur veel varieer en probeer en omdat ze ook niet echt mijn type is. Maar ik las het bericht van Tjemig..... wel met enige verbazing, ik heb een heerlijke GFE met deze gehad en ik kan me niet herinneren dat ik haar niet heb gelikt, ze genoot ervan!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag mijn verlangen om een echte latino vrouw te bezoeken in praktijk gebracht. Ik ben bij catarina op bezoek geweest ik had haar al eerder op het oog maar toen was ze ineens weg naar huis?!?

Date van een uur gehad maar na 45min stond ik buiten. Dit lag niet aan haar of wel maar was vooral mijn tekortkoming. Ik was al 2 keer gekomen en was klario. Het begon vriendelijk betalen en beetje voorzichtig zoenen ik haar ontdaan van haar kleding en wat een lekkere billen niet normaal.

Zij mijn kleine pillie vrijgemaakt en heerlijk geknield voor mij mij afgezogen. Ik hield het niet meer en kwam snel klaar.

Daarna knuffelen zoenen en heb ik haar gebeft. Dit werd op zich wel gewaardeerd en ik had tijd om weer te groeien, jasje om en dan lekker in missionaris neuken. Haar benen in mijn nek gedirigeerd en lekker geneukt. Afgewisseld met doggy en in Cowgirl afgemaakt. Geen anaal gedaan maar zag wel dat ze het deed….misschien een volgende keer

Ik vind het 👌🏼Tot snel…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Catarina was mijn eerste ervaring met wandelen een paar maanden terug.

Ik was blij dat ik goed gekozen had want ik had een top ervaring. Bij binnenkomst lekker gezoend, door naar de slaapkamer en de financien geregeld. Daarna weer lekler tz en begon ze mij uit te kleden en lekker pzc. Gingen op bed verder en heb haar daarna heerlijk gelikt. Ze kroop op mij en vroeg of we 69 konden doen, dat deed ze zo goed dat ik vrij snel dr mond vol had. Na het schoonmaken kwam ze bij me liggen en hebben we zoenend en met handen de tijd vol gemaakt. Een half uur geboekt en net geen uur vol gemaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5486616-catarina#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Retrospective review from 2021- yes, my memory is damn good. Everything was good except that the looks didn't attract me much. Not my type of girls. But every promise was kept and she was the first lady to have spread wide open her butt cheeks for me to fuck her butt hole. That was a nice gesture. French Kissing was prima as well.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5486616-catarina#overview
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar maanden geleden bij Catarina geweest in Amsterdam. Ontvangt op een locatie waar je gratis kan parkeren, maar waar de parkeerplaatsen wel vaak druk bezet zijn.

Eenmaal binnen begon ze me lekker te pijpen zonder condoom, en vervolgens heb ik haar lekker gebeft. Daarna een aantal standjes gedaan, en lekker tegen elkaar gelegen. De tijd was om, maar ze wilde me toch nog een tweede keer laten komen door me klaar te pijpen. Al met al meer dan een uur binnen geweest, terwijl we voor drie kwartier hadden afgesproken.

Deze dame is echt een aanrader voor iedereen die van Zuid-Amerikaanse milfs houdt. Voor mij was het een van de beste ervaringen in mijn wandel carrière.
 
Terug
Bovenaan Onderaan