Recensie Catelijne, Burgerbrug 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.260
14/12/21
6.755
30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9777215-catelijne
Totale kosten (in euro)
300
Paar weken geleden op een zondagmiddag bij Catelijne geweest in Julianadorp. Wat een heerlijke dame, kan niet anders zeggen. Afspraak maken was wat lastig omdat ze iets van je wil zien zodat ze weet dat je echt bent en ik snap dat ook nog wel. In mijn geval was een foto van mijn rijbewijs waarop ik zaken mocht doorstrepen voldoende om haar te kunnen ontmoeten. En daar heb ik geen seconde spijt van gehad.

Bij binnenkomst staat daar het lekkertje van de foto's uit de advertentie, echt een klein en lekker dametje. Daar had ik vroeger best een maandje ruzie voor over gehad om het zo maar te zeggen. Even kennis maken op de kamer, financiële zaken afhandelen en uitkleden maar. En dan begint het feest, eerst werd ik meegenomen naar de douche waar ik van top tot teen door haar gewassen werd en ik haar ook lekker moest inzepen en wassen. Elkaar afgedroogd en terug naar het bed.
Ze kwam op me liggen en zo begon een geweldige vrijpartij waarbij handen en vingers overal waren en we in langdurige tongzoensessie terecht kwamen en als 1 van ons dan eens ergens naar toe wou met zijn of haar mond we toch steeds weer in een tonggevecht belanden. Uiteindelijk kwamen we na verloop van tijd in 69 positie terecht en ook die werd heel lang volgehouden. Deze dame vindt pijpen echt leuk en schept er plezier in om het je helemaal naar de zin te maken. En aan de andere kant geniet zij ook van een tong op haar klitje gezien de sappen die rijkelijk langs mijn gezicht liepen. Ik ben op deze manier heerlijk klaargekomen en of het nu in haar mond, gezicht of in het bed terecht is gekomen weet ik echt niet. Maar was heel intens. Net alsof ik niet weet of zij is klaargekomen, gaf me wel het vermoeden maar ik weet het eerlijk gezegd niet en dat maakt ook niet uit.

Even bijkomen en weer even gezamenlijk afspoelen, was nogal warm die dag en waren beide bezweet geraakt. Terug op bed waar ze mij even begon te masseren waarbij ik haar een aantal dingen vroeg over haar leven en zij daar heel open in was. Er was een goede vibe tussen ons en zo lagen we weer te vrijen. Opeens ging ze naast het bed staan en begon me weer te pijpen en sprak "come on, get hard because I want to fuck you". Condoom erom en ze kwam op me zitten en ze heeft me echt geneukt. Daarna nog een paar standjes en toen vroeg ze of ik over haar borsten wou klaarkomen. En wie ben ik dan om te weigeren.

Catelijne is een leuke spontane dame waar ik in ieder geval een prima tijd mee heb gehad en ik zou haar absoluut opnieuw bezoeken als de gelegenheid zich voordoet. En dat is nu, want ze is weer in de buurt. De foto's in haar advertentie zijn van haar maar foto 3 doet haar echt recht, dat is wat je krijgt. Alleen haar borsten zijn met wat behulp tot stand gekomen, vond ik jammer want dat heeft zij niet nodig maar het stoort ook niet.

Terug
Bovenaan Onderaan