Recensie Catherine Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blended66

Wandelaar
44
11/10/21
64
14
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8617180-catherine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week bij haar geweest. Was een paar jaar geleden ook geweest, maar kon mij niet goed herinneren hoe het was. Ik kwam haar tegen op tgirl, maar ze heeft ook een profiel op Kinky.
Ze zei in de chat dat ze borsten heeft, maar die heeft ze niet. Locatie waar ze ontvangt is schoon en netjes. Ze is aardig, we hadden een klik omdat zij Braziliaanse is en ik zelf een halve Braziliaan. ik sprak Portugees met haar, maar ze spreekt ook Engels.
De sex was goed, soms een beetje plichtmatig.
 
Waar slaat dit op?

En dit?


Het was niet perse een persoonlijke aanval dus vat t niet verkeerd op.

Maar Grindr en vooral Tgirl zijn er voor gratis sekscontact. Dat het er verboden is om commercieel contact te zoeken doet voor mij niet ter zaken, maar als iedere geile kerel gaat betalen via die sites is er voor mensen als ik niks meer te zoeken op zulke sites.

Betaalde seks is via Kinky of Sexjobs, klaar.
 
Het was niet perse een persoonlijke aanval dus vat t niet verkeerd op.

Maar Grindr en vooral Tgirl zijn er voor gratis sekscontact. Dat het er verboden is om commercieel contact te zoeken doet voor mij niet ter zaken, maar als iedere geile kerel gaat betalen via die sites is er voor mensen als ik niks meer te zoeken op zulke sites.

Betaalde seks is via Kinky of Sexjobs, klaar.
Ik zit niet op Grindr. Tgirl wel, maar niet voor gratis sex. Dat zijn over het algemeen mannen met pruiken en daar val ik niet op. Ik heb ook gewoon betaald voor Catherine. En dat is geen man met een pruik.
 
Ik zit ook op Grindr, en heb al eens een TS gedate via dat platform, en ze vroeg me slechts om een sixpack bier mee te nemen.
Ook heb ik al diverse transen via Grindr benaderd welke vervolgens geld vragen. Wel altijd minder dan dat ze op kinky vragen maar ik ben daar niet verder op ingegaan.

Maar ik vind wel dat ik daar vrij in ben om iets te betalen via Grindr.
De ene portemonnee is de andere niet zullen we maar zeggen.
 
Correct me if I am wrong, maar het komt over op me dat je meer aan je eigen portemonnee denkt dan het zogenaamde gratis concept van die platformen.

Dit is niet rot bedoeld hoor maar gewoon mijn constatering.
Ik vind dat als er transen zijn die op zulke sites geld vragen voor een date zij juist aangepakt moeten worden en niet degene die er geld voor over hebben.

Maar nogmaals, dat is mijn mening
 
Nee het gaat niet om mijn portemonnee maar om dat ik seks wil met een trans omdat ze mij schijnbaar aantrekkelijk vindt en opgewonden van mij raakt en er dus niet voor hoef te betalen.

Als iedereen op die platformen waar we het over hebben ook gaan betalen voor seks, ben ik en bijvoorbeeld @Anaal.ist etc. niet meer interessant.

Want zeg nou eerlijk, seks uit geilheid van beide kanten is toch altijd beter dan zakelijk seks?

En natuurlijk heb ik t niet over een sixpack bier of een zak wiet die je de geeft, dat doe ik ook weleens. Maar als jij een travestiet via Tgirl 150€ gaat betalen dan is, nogmaals, de hele essentie van die website verdwenen.
 
Jullie snappen het niet
Het gaat niet om of je het geld er wel of niet voor hebt maar dat die platformen daar niet voor bedoeld zijn.

Als iedere trans op Grindr en op Tgirl geld gaat vragen, omdat iedere man ze dat ook betaalt, is de hele essentie van Grindr en vooral Tgirl weg.
Ik weet het niet, hoor, maar op tgirl is het juist de bedoeling als VIP in te loggen als je een dienst aan te bieden hebt.
 
Nee het gaat niet om mijn portemonnee maar om dat ik seks wil met een trans omdat ze mij schijnbaar aantrekkelijk vindt en opgewonden van mij raakt en er dus niet voor hoef te betalen.

Als iedereen op die platformen waar we het over hebben ook gaan betalen voor seks, ben ik en bijvoorbeeld @Anaal.ist etc. niet meer interessant.

Want zeg nou eerlijk, seks uit geilheid van beide kanten is toch altijd beter dan zakelijk seks?

En natuurlijk heb ik t niet over een sixpack bier of een zak wiet die je de geeft, dat doe ik ook weleens. Maar als jij een travestiet via Tgirl 150€ gaat betalen dan is, nogmaals, de hele essentie van die website verdwenen.
Kan het niet beter verwoorden. Als ik een trans wil betalen kijk ik wel op Kinky. Ze moeten natuurlijk niet te veel kapsones krijgen op Grindr door al die betalende gasten😂
 
Ik vind dat broeders Fredje020 en anal.ist een punt hebben. Kijk maar eens hoe vertiefd chatgirl.nl is geworden. Je ken daar al lappen voor een lelijke 10 tonner. En de meeste dames of stellen motten meestal geen mannen. En dat ze daar kapsones van krijgen logisch en voor de beheerders van grindr / planetromeo gemiste inkomsten. Al enkele jaren kunnen zgn hobby hookers op tgirl.nl en chatgirl.nl hun financiële aanbod doen. En daar moeten blij mee zijn? Nee zo heeft sexjobs.nl en kinky.nl vervalste concurrentie aan die chat site.

Back on topic: sans les tieten, sont travestieten! Laat de geldlappende helden gewoon hun ervaring delen over deze tietloze trans. Mij niet gezien op grindr ooit contact meegemaakt, na haar 💶 aanbod vriendelijk voor bedankt en een fijne dag toegewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan