WHEM Catty/Caterine Bella, kinky Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 19877

Meubelstuk
Forumpionier
1.639
01/07/21
2.205
3

Ook van de categorie te mooi om waar te zijn, maar foto's lijken hetzelfde, zijn niet vaag en matchen ook haar whatsapp foto.
 

Ook van de categorie te mooi om waar te zijn, maar foto's lijken hetzelfde, zijn niet vaag en matchen ook haar whatsapp foto.
Ik ben langs gegaan een paar weken geleden omdat het er inderdaad erg goed uitzag en matchend was met whatsapp. Toen ik er was deed een andere dame de deur open omdat blijkbaar de vriend van Catty ineens langs was gekomen. Was persoonlijk mijn eerste keer via Kinky dus ik was wat nerveus door sommige ervaringen die je hier leest maar deze dame was absoluut geweldig. Prachtig kleine braziliaanse vrouw die perfect engels kon en ik had het gevoel alsof ik haar al lang kende door de gemakkelijkheid qua gesprek. Komt er eigenlijk op neer dat ik dus niet per se Catty zag maar door hoe eerlijk en aardig haar huisgenoot was zou ik zeggen dat je gewoon moet gaan en dat je met enige zekerheid de dame van de foto's tegenkomt. Dame die ik heb ontmoet daar was op en top qua sfeer en ik ga 100% binnenkort weer langs, waag de gok zou ik zeggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan