Recensie Cecilia, Breda (vh Rotterdam) 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmorgen een lekker uurtje met haar door mogen brengen, het heeft bijna geen moeite voor mij gedaan om haar te bereiken gewoon een paar keer bellen was genoeg , wat een zwoele stem aan de telefoon heeft ze . Ontvangst was in Breda in een makkelijk bereik appartement en ook nog eens gratis parkeren. Ja heren ze is het echt hoor van mvh 🤗een leuk jurkje met tijgerprint had ze aan en hoge hakken die ze natuurlijk aan hield. Na de financiële verplichtingen kon het beginnen was zelf best zenuwachtig natuurlijk. De kleren maar snel uit en aan die twee skippyballen likken jammy , toen op het bed gegaan en haar maar is lekker gaan likken tot ze volgens mij niet fake trillend kwam , nou dan de rollen maar omgedraaid en dat vond ik heel lekker op passen dat ik niet tesnel kwam 😇wilde der zeker nemen en hard ook daar houd ze wel van en ik ook , na wat verschillende posities en orgasmes van haar kant heb ik op z'n doggy het rubber gevuld 🎉. Even rusten en hub op naar de tweede ronde haar weer stevig genomen en laten komen was de tel kwijt haha bij mij was het tankje wel leeg hoor. Na een korte douche was het uurtje weer om helaas. Eind conclusie zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes van mij. Ps jij weet wel hoe ik heet 😍🤗
Het is 200 ipv 150

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/9149863-cecilia https://www.kinky.nl/advertenties/9421633-cecilia
Totale kosten (in euro)
200
Ik bewonder Cecilia al jaren, een aantal pogingen ondernomen om contact te leggen toen ze nog in Rotterdam ontving, maar niet gelukt, ook al om dat haar tijden niet echt passen op mijn mogelijkheden. Laatst nog geprobeerd in Breda via SMS en bellen geen geluk. Maar deze week, direct bellen en direct contact met een hele vrolijke dame. Afspraak gepland, meteen de straat doorgekregen, huisnummer ter plaatse. Ze ontvangt in een rijtjeshuis, van de buitenkant een beetje rommelig, maar binnen prima. Ze zag er spetterend uit, heerlijk jurkje, hoge hakken, stralende lach. Meteen naar boven naar de slaapkamer en zoenen. Na de financiën vroeg ze mij me uit te kleden en zelf ontdeed ze zich van haar jurkje, man wat een prachtige aanblik. Ze dook op het matras op de grond en op het moment dat ik naakt was trok zij haar slipje uit. De heels bleven aan, alsof ze wist dat ik dat geil vind. Lekker in elkaars armen gevleid en zoenen, en zoals eerder aangegeven niet echt tongzoenen, soms tipje van de tong. Maar dat heerlijke lijf met die enorme borsten maakte dat helemaal goed. Vervolgens begon ze mij te pijpen zonder, niet diep maar wel erg lekker en ik mocht haar vingeren en dat leek ze lekker te vinden. Op een gegeven moment vroeg ik of ze op mijn gezicht wilde zitten en dat werd beantwoord met een geile glimlach. Wat een heerlijk kutje, zalig. En zij maar pijpen en ik maar likken. Ze maakt soms heerlijke bewegingen en geluidjes, maar het leek gespeeld. Na lange tijd in deze positie, waar ikzelf versteld was dat ik niet klaar kwam, draaide zij zich om, condoom er om, glijmiddel op haar kutje en kwam ze cowgirl op me met die borsten in volle glorie voor me. Wat een genot, ze probeerde mijn orgasme echt uit te stellen, maar op een gegeven moment vroeg ik haar om me klaar te neuken. Fantastisch, wat een explosie en dat weet ze dan ook nog te rekken. Vervolgens een beetje schonen en bij elkaar in de armen, lekker strelen, beetje zoenen en ze begon weer interesse in mijn pik te krijgen. Ze deed haar best, maar een 2de ronde wilde niet lukken. Ze bood een douche aan, maar die werd niet warm, dus maar aan de wasbak opgefrist en met een heel voldaan gevoel de auto ingestapt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan