WHEM Celeste, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar vorige jaar bezocht. Haar Engels was toen echt slecht, maar gelukkig kan ik Spaans spreken. Super mooie dame vond ik, precies zoals op de foto's, verder was ze ook heel vriendelijk. Pijpen was ok (pmc, toen deed ik alles met condoom, pzc was ook extra denk ik), intiem ook. Het was gewoon een ok ervaring (7/10).
Uitgebreidere recensie is wenselijk.
 
Aan de recensie mankeert weinig in mijn ogen, wel zou het beter zijn als hiervoor een recensietopic geopend zou worden inclusief recensieformulier.
 
Dit mooie ding bezocht en heerlijk uurtje gehad. Ze is een mooie dame uit Venezuela en hier voor een paar dagen. Bij binnenkomst had ze een mooi setje aan en mooi opgemaakt. Samen lekker douche gedaan en daar al begonnen met strelen etc leasen. Ze is lekker slank en heeft mooie opgevulde borsten. Dat zie je wel eens anders. Mooi glad geschoren en prima schoon. Heeft me lekker zc gepijpt en daarna haar lang gelikt. Ze is een beetje stroef in het begin maar ze spreekt erg gering engels. dus daarom is ze liever bezig dan een echt gesprek al wil ze het wel. Beffen goed te doen, eerst geen vingers in haar kutje en veel doekjes... Nou bij langer nog gebruik gaat ze letterlijk open en schokt ze tijdens likken. Daarna heerlijk gezogen en ze vraagt hoe je het wil. Nou lekker diep. Vervolgens condoom erop en heerlijk neuken zij bovenop. Niet te diep in begin maar dat na paar minuten wel anders. Kreunen bij harde stoten. Doggie gedaan en lekker zo afgemaakt. Vinger in haar strakke kontje erbij mag maar niet direct. Na neuken haar gelikt en klaargemaakt. Massage keren en daarna haar strakke kontje ervaren. Ze gaf aan no virgin, nou dat leek anders. met veel glijmiddel met moeite top erin gekregen. maar wilde haar geen vervelende ervaring geven. dus gestopt. en in kutje verder gegaan. Uiteindelijk prima uurtje gehad, maar voor anaal niet hoeven te betalen. Ze gaf in translate aan ze langer geleden gedaan had.. Dus leuke dame maar niet super bijzonder.

 
Wow wat een schatje...... 😍
Jammer dat ze donderdag al weg is en ik haar niet eerder op m'n radar had.....
Hoorde vandaag van haar dat ze uiteindelijk toch tot zondag blijft. Butter gaf aan niks betaald te hebben voor anaal dat kan wel kloppen want uiteindelijk is er niks echt gebeurt als ik zijn verhaal lees. Bij mij gaf ze wel aan 200 extra ervoor te vragen. Daaruit maak ik dan op dat ze niet vaak doet en zo ja dan mag je ervoor betalen. Ieder zijn ding
 
wat een lekker meisje is dit. Na de recensies toch maar afspraak proberen te maken. Ging goed en kon twee uurtjes later langskomen. Locatie hotel en dat was een fijne ontvangst. Bloedmooie dame, spreek nauwelijks engels maar wel vrolijk. Eerst douche gedaan, en bij terugkomst stond ze me op te wachten. Lekker strelen, en zachtjes teder zoenen. Haar heerlijk gestreeld en op bed gaan liggen, zoenen, strelen en haar mooie kutje gestreeld en daarna lang gebeft. Heerlijk ze kwam lekker los en werd lekker nat. Over me heen getrokken maar ze wilde eerst paal nogmaals met doekje schoonmaken. Nou nadat gedaan te hebben, lekker in 69 gelegen en ondertussen haar gek gemaakt. Ze pijpt zacht en teder en wat aanwijzingen laten steeds dieper. Al snel condoom erom en on top heeft ze zo heerlijk even gereden. Kan moeilijk in begin diep maar na paar minuten vol en diep en hard kreunden dame om top. Lekker. daarna haar op buik op bed en ik erachter in. Dit minuut of wat volgehouden. En toen gekomen.in haar mond. Ze slikt niet maar wel geil laten zien. Daarna me lekker laten masseren en gevraagd of ik haar in haar kontje mag neuekn. Ze moest lachen no no, en noemde een hoog bedrag. Ik no no. haar gelikt en geil gemaakt en toen vinger in haar kutje en kontje gedaan, nou dit werkte goed. Een bedrag genoemd en zonder dat ik verwacht had si si. Pakte ze glijmiddel en nieuwe rubber. Haar op haar rug gelegd en eerst kutje genomen en toen heerlijk paal tegen die mooie ster gezet. Nou wat er toen gebeurde, werkelijk voor ik het wist gleed ik diep in haar ster. Haar zo heerlijk slow genomen waarin ze super geil aankeek en kreunde. Haar lekker op mij gezet, en lekker me zo laten klaarkrijgen waarbij ze lekker aan haar tieten zat. Keihard gekomen. Wat een geile donder is deze die. Moet van ver komen maar als ze los is blijft ze neuken. Aanrader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan