giedward72
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 80
Gisteren bij Salon Bali geweest en een nieuwe dame gespot. Ik ging eigenlijk voor mijn all-time favourite, Melissa, maar deze nieuwe dame overwon mijn standaard keuze. Op de kamer bleek ze Celeste te heten, wat in het Grieks 'hemels' betekent. En of ze hemels was... Knap gezichtje, mooi figuur en ogen om zo in weg te dromen. We begonnen met elkaar te plagen, kusje hier, streel daar, waarna we op bed belandden. Daar gaf ze me een stevige pijpbeurt. Zonder het te vragen, zat ze opeens bovenop me en begon me wild te berijden, terwijl ik op haar geweldige borsten zoog. Opeens sloot ze haar ogen, ging er een siddering door haar lijf en verscheen er een ondeugende glimlach rond haar mond. Na even op adem gekomen te zijn, zei ze: doggy. Door het uitzicht op haar geweldige billen hield ik dat niet vol. Enigszins teleurgesteld klom ze weer bovenop, maar het duurde niet lang of de teleurstelling maakte plaats voor een soort draai met haar heupen waardoor ik het niet meer volhield. Geweldig. Dank je wel, Celeste!