Recensie Celeste, Deinze/Kortrijk/Oostende 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kerfuffle002

Newbie
6
08/04/22
5
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-peruvian.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Absoluut te mijden. Ontmoet in Oostende.

Een zeer mooie latina en door de foto's (die wel overeenkomen) verleid en door mijn zwak voor latina's. Maar het was gewoon een ramp: om af te spreken in het Engels ging al heel moeilijk, uiteindelijk op het adres aangekomen, daar wachten en komt een latina opendoen die mogelijk minderjarig was. Was al van plan weg te gaan, maar toch eens kijken.

Kom binnen in appartement waar minstens 3 andere vrouwen op de zetel liggen met badjas en ik word een kamer gewezen waarna Celeste (andere dame dan zij die opendeed dus) komt. Zij is wel duidelijk meerderjarig en heel mooi, dus toch maar gebleven ondanks de ongemakkelijke setting.

Na betaling, uitkleden, op bed. Zij houdt negligé aan, maar na wat aandringen toch af. Ze spreekt geen woord Engels. Gelukkig spreek ik Spaans dus dat hielp, maar de service was er niet beter om. Ze is compleet afstandelijk en begon keihard aan mijn lul te trekken en dan ook hard te pijpen. Ik moest haar verschillende keren vragen om het zachter aan te doen, maar na enkele seconden zacht, ging ze weer hard.

Na een tijd komt het moment voor intiem en dan zegt ze plots dat ze "een beetje haar regels" heeft. Ik had betaald dus wilde niet onverrichter zake terug vertrekken, dus toch maar gedaan. Maar het was niet een beetje, maar compleet. Ongelooflijk irritant.

Daarna had ze zelfs geen doekjes om te kuisen en zeker geen optie voor douche. Ze bracht mij dan maar wat kerstservetten. Heel vreemd weer.

Er was nog wat tijd over dus vroeg ik een massage. Dat wilde ze wel doen en begon toen te zacht. Toen ik harder vroeg, was het wel goed, maar na enkele minuten al weer gedaan. Dan maar vertrokken.

Tijdens het hele proces kwam ook nog een man op de deur kloppen om de iPhone-lader te vragen. Vreselijk.

Gelukkig geen andere klanten tegengekomen, maar dit is duidelijk een bende die bandwerk levert. Slechtste ervaring ooit.

Zal mij leren om te veel mijn zwaktes (latina's) te volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan