- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Zondag in de late namiddag sinds december dit huis nog eens bezocht zonder afspraak, er werden 3 dames voorgesteld en koos voor Celeste.
Klein wasje onder de douche en wees met haar hand dat ik mocht plaatsnemen op bed, ze kwam voor me zitten tussen mijn benen en begon mij te pijpen zonder condoom, niet slecht maar veel te kort, ze nam al snel het condoom en kwam op mij zitten, daarna nog 2 standjes en ze verwijderde het condoom en gaf mij nog een deftige massage.
Na 20 minuten zat ik terug in mijn wagen.
Het enige wat ik nog te weten kwam is dat ze uit Colombia kwam, ze sprak geen woord Engels en ik geen woord Spaans.
Ik schat ze ergens begin de dertig.
Geen slechte ervaring maar ook zeker niks speciaals.
Klein wasje onder de douche en wees met haar hand dat ik mocht plaatsnemen op bed, ze kwam voor me zitten tussen mijn benen en begon mij te pijpen zonder condoom, niet slecht maar veel te kort, ze nam al snel het condoom en kwam op mij zitten, daarna nog 2 standjes en ze verwijderde het condoom en gaf mij nog een deftige massage.
Na 20 minuten zat ik terug in mijn wagen.
Het enige wat ik nog te weten kwam is dat ze uit Colombia kwam, ze sprak geen woord Engels en ik geen woord Spaans.
Ik schat ze ergens begin de dertig.
Geen slechte ervaring maar ook zeker niks speciaals.