Recensie Celeste, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.099
11/07/21
11.548
74
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zondag in de late namiddag sinds december dit huis nog eens bezocht zonder afspraak, er werden 3 dames voorgesteld en koos voor Celeste.
Klein wasje onder de douche en wees met haar hand dat ik mocht plaatsnemen op bed, ze kwam voor me zitten tussen mijn benen en begon mij te pijpen zonder condoom, niet slecht maar veel te kort, ze nam al snel het condoom en kwam op mij zitten, daarna nog 2 standjes en ze verwijderde het condoom en gaf mij nog een deftige massage.
Na 20 minuten zat ik terug in mijn wagen.
Het enige wat ik nog te weten kwam is dat ze uit Colombia kwam, ze sprak geen woord Engels en ik geen woord Spaans.
Ik schat ze ergens begin de dertig.
Geen slechte ervaring maar ook zeker niks speciaals.
 
Ging gisteren voor Patricia maar was bezet. Tamara en Celeste kwamen zich voorstellen. Voor Celeste gekozen fijne begroeting trok mij over de streep maar helaas. Eens op de kamer was het anders, na een wasje en de gewone mondspoeling begon ze zo een beetje te dansen maar met het kleedje aan rond haar middel. Vond dat nogal raar dat ze niet naakt ging op mijn vraag deed ze het toch uit en toen zag ik dat ze precies een litteken had van een operatie dat over gans haar buik liep. Vond dat kamer nogal donkerder was dan anders en met reden.Ze begon mij te pijpen als gek heel snel ondertussen hard rukken jongens daar nog nooit mee gemaakt. Dan maar geneukt op gebruikelijke manier ze kreeg haar beentjes niet tot mijn schouder. Ze stopte ineens en begon terug te rukken met veel glijmiddel van verder neuken was geen sprake meer dan toch gekomen maar niet in haar mondje zelf. Aan al haar manieren zag ik dat ze zeker nog niet lang in het vak zit.Had veel beter gewacht tot Patricia vrij was, zag er leuk uit maar ja is tegengevallen.Herhalingsgevaar voor Celeste neen. volgende keer beter denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan