Recensie Lucia, Emmanuela's angels, Waasmunster 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lollebolle

Vaste klant
109
03/12/21
199
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag , omdat ik er passeerde, gestopt in Waasmunster op goed geluk.
Nog nooit een dvp geboekt voor 30min maar had veel zin en weinig tijd dus wat moet ne mens dan doen 😂
Er werden twee meisjes voorgesteld en ik koos zonder twijfelen Lucia, een zwarte schoonheid met een prachtig lichaam.
Eerst het wasje en daarna op bed…
Ze gebood me om te gaan liggen maar ik zei dat zij moest gaan liggen wat ze dan ook met een glimlach deed.
Eerst wat aan haar tepels gezoend die lekker stijf werden en daarna haar string uitgetrokken.
Wat een mooi lichaam heeft deze parel en toen ik haar kutje lukte werd ze al snel nat want ik proefde het zoete van haar sapjes meteen.
Een mooie vagina waar je extra je best voor doet 😆
De eerste minuten lag ze wat passief op het bed maar al snel had ik de juiste plaats en ritme gevonden waardoor ze al snel begon te kronkelen , geile kreetjes slaakte en haar ademhaling de hoogte in ging.
Al snel had ik ze klaar gelikt waarbij ze duidelijk wat moest bekomen, eens de gevoeligheid wat weggeëbd was begon ze aan een heerlijke blowjob.
Rubbertje erover en ze kwam op me rijden , snel even draaien en haar in doggy genomen en wat een heerlijke kont heeft deze meid.
Om de één of andere reden , zware werkdag , haastig omwille van tijdsdruk leek het zaad op zich te wachten.
Condoom eraf en 69 , mmmm wat heerlijk.
Ik voelde dat ik ging komen en terwijl ik verder befte nam ze het over met haar handen. En tegelijkertijd kneedde ze met haar andere hand mijn balzak waarna Ik ontplofte en het zaad spoot in het rond , op haar borsten en tot aan mijn borstkas.
Het half uurtje zat er op en voor 50€ was ik heel goed op mijn wenken bediend door een zeer aantrekkelijke , vriendelijke dame.
Dat smaakt naar meer 😛
 
Laatst bewerkt:
Heb me vandaag ook eens lekker laten verwennen door deze schone. super lief en vriendelijk. Is denk ik ook een nieuw meisje ... ik moet niet bang zijn voor opvolging van enkele verdwenen/gestopte toppertjes. dit is er ook eentje om te koesteren. Nadien nog een zalig massage gehad. donderdag ga ik terug en heb voor 2 uurtjes geboekt ... wil me eens volledig laten masseren na een uurtje spelen ...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren langs geweest bij Lucia. Is mooie slanke vrolijke meid, Dominicaanse met kleine borstjes met hele grote donkere tepels die snel reageren als ik er aan zoog. Fris lekker kutje , was eerst niet echt enthousiast toen ik vroeg 69 te doen. maar veranderde snel en al snel gans mijn gezicht onder haar kutsappen ondertussen pijpte ze mij als bezetene heerlijk. Nadien gewoon lekker diep beentjes op mijn schouders en zalig gekomen. Genoot er ook duidelijk, van tongzoenen mocht iets dieper maar is zeker een toppertje. blijft nog 4 dagen zei ze en komt in april terug dus uitkijken. Zal mij zeker nog terug zien.💋
 
Gisteren langs geweest bij Lucia. Is mooie slanke vrolijke meid, Dominicaanse met kleine borstjes met hele grote donkere tepels die snel reageren als ik er aan zoog. Fris lekker kutje , was eerst niet echt enthousiast toen ik vroeg 69 te doen. maar veranderde snel en al snel gans mijn gezicht onder haar kutsappen ondertussen pijpte ze mij als bezetene heerlijk. Nadien gewoon lekker diep beentjes op mijn schouders en zalig gekomen. Genoot er ook duidelijk, van tongzoenen mocht iets dieper maar is zeker een toppertje. blijft nog 4 dagen zei ze en komt in april terug dus uitkijken. Zal mij zeker nog terug zien.💋
Standaard in Waasmunster, komen allemaal terug ...zeggen ze....🤔🤥
 
Gisteren een echte GFE-ervaring met haar gehad. Ze pijpt als de beste en heeft daarbij aandacht voor heel je klokkenspel. Ze laat zich gewillig beffen en geniet echt mee (2x klaargekomen volgens haar). Ook haar tongzoenen mogen er zijn. Als ik dan toch een minpuntje mag geven, ze houdt niet van vingeren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook is langsgeweest. Ronduit geweldige dame: sexy, lief, grappig en pure verwenning.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.emmanuelas-angels.be/dames-waasmunster
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Merkte dat er al wel een en ander geschreven is over deze Lucia... maar er blijkbaar nog geen recensies bestaan! Bij deze dus:

Nadat een andere afspraak van die middag 'no show' had gegeven (gebeurt dus helaas nog steeds!)... snel even gebeld naar Emmanualla's Angels. En, ja! Lucia was beschikbaar. Dus meteen een uurtje geboekt met deze ranke Dominicaanse.

Eerste indruk... Waw! Die is slank! En wat een zwoele stem! Lekkere kont ook... als je daar achteraan de trap op loopt! Haha! Eenmaal boven (kamers mét AC!) snel even opfrissen in de douche... en dan op het bed.

Ze begint me al snel te strelen... en dan likt ze m'n tepels! Grrrrrr! Krijg al meteen een harde! Dus... met kleine kusjes daalt ze af langs m'n borstkas, m'n buik... m'n benen... tot ze bij die harde pik beland. En... toen begon ze aan een fenomenale pijpbeurt van bijna 50 minuten! Waw! Wat heeft die een magische mond! En die tong! En die handen! Zalig gewoon! Je waant je waarachtig in de zevende hemel...

Nadat ze even zalig bezig is met m'n pik... likt ze m'n ballen! Grrrrrr! Wacht! Ik neem m'n cockring! (die ik natuurlijk 'toevallig' bij heb!). Oh! Man! Waw! Ze likt en zuigt en masseert... neemt één-voor-één m'n ballen in haar mond...en zuigt nog meer! En kijkt me dan aan met die ontdeugende blik... Oh! Geweldig!

Wat volgt is een afwisseling van likken, strelen, zuigen en zacht masseren... en plagend met het tipje van haar tong flikkeren over m'n frenulum. En dan steeds harder en dieper zuigen tot ik bijna ontplof! En... dan weer opnieuw traag... met likken, strelen, masseren... naar een volgend crescendo... En zo gaat het maar door! OMG!

Ik verlies alle besef van tijd... dus ik vraag 'hoe lang nog'? 'We have still 5 minutes!' Oh! Waw! 'Ok, finish me!' Dus… ik snel op de knieën voor haar... en zij begint m'n pik krachtig te masseren tot ik het echt niet langer uithou en ik vanuit m'n tenen krachtig spuitend klaar kom. M'n zaad druipt van haar naakte lijf! 'Oh! You!' Yes, you will have to shower now! Haha!

Volgende keer echt toch wel twee uurtjes boeken... want tot neuken zijn we helemaal niet gekomen! Dit was alvast een zéér memorabele eerste ontmoeting! Haha!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na een lange tijd dit huis nog eens bezocht.
Deze dame stond al een tijdje aangevinkt om te bezoeken maar de vorige keer dat ze aanwezig was vertrok ze net de dag dat ik kon gaan.
Uitstel was gelukkig geen afstel want vandaag zag ik mijn kans en daar heb ik zeker geen spijt van.
Eerst een klein wasje met een kusje tussendoor.

Eens in de kamer beland begonnen we elkaar wat te betasten en te zoenen en ze zag dat mijn rug niet goed afgedroogd was en ze nam de handdoek en ze begon mijn rug op alle plaatsen overal te zoenen en toen ging ze naar mijn nek, zalig die zachte kusjes van haar en ze kwam naar voor en begon mijn borst te zoenen en daarna mocht ik plaatsnemen op bed en begon ze mij wat te strelen en mijn lid te likken langs alle kanten, de ballen werden niet vergeten en dan begon ze mijn eikel te likken, zeer zachtjes, alles op het gemak en op zijn tijd en nam het condoom in de hand en begon mij vrij stevig te pijpen, tussendoor keek ze mij wat ondeugend aan en naar het einde toe voerde ze het tempo op.
Nog maar weinig zo'n goeie beurt gehad, ze heeft ervaring en ze kan er wat van.
Daarna 2 standjes voor het intieme werk en het condoom werd gevuld.
Ze verwijderde het condoom en lag naast mij in tegengestelde richting en begon mijn onderbeen en voeten te strelen en maande mij aan haar dijen te strelen.

Als afsluiter begon ze mee te zingen met de muziek en deden we nog een naaktdansje naast het bed om daarna de kleren terug aan te doen.
Ik ben hier het laatste anderhalf jaar niet veel meer geweest doordat ik dikwijls op mijn honger bleef zitten door dikwijls vrij teleurstellende dates maar deze was met voorsprong de beste in dit huis.
Ze blijft nog 2 weken en komt terug in december.
 
Vandaag na een lange tijd dit huis nog eens bezocht.
Deze dame stond al een tijdje aangevinkt om te bezoeken maar de vorige keer dat ze aanwezig was vertrok ze net de dag dat ik kon gaan.
Uitstel was gelukkig geen afstel want vandaag zag ik mijn kans en daar heb ik zeker geen spijt van.
Eerst een klein wasje met een kusje tussendoor.

Eens in de kamer beland begonnen we elkaar wat te betasten en te zoenen en ze zag dat mijn rug niet goed afgedroogd was en ze nam de handdoek en ze begon mijn rug op alle plaatsen overal te zoenen en toen ging ze naar mijn nek, zalig die zachte kusjes van haar en ze kwam naar voor en begon mijn borst te zoenen en daarna mocht ik plaatsnemen op bed en begon ze mij wat te strelen en mijn lid te likken langs alle kanten, de ballen werden niet vergeten en dan begon ze mijn eikel te likken, zeer zachtjes, alles op het gemak en op zijn tijd en nam het condoom in de hand en begon mij vrij stevig te pijpen, tussendoor keek ze mij wat ondeugend aan en naar het einde toe voerde ze het tempo op.
Nog maar weinig zo'n goeie beurt gehad, ze heeft ervaring en ze kan er wat van.
Daarna 2 standjes voor het intieme werk en het condoom werd gevuld.
Ze verwijderde het condoom en lag naast mij in tegengestelde richting en begon mijn onderbeen en voeten te strelen en maande mij aan haar dijen te strelen.

Als afsluiter begon ze mee te zingen met de muziek en deden we nog een naaktdansje naast het bed om daarna de kleren terug aan te doen.
Ik ben hier het laatste anderhalf jaar niet veel meer geweest doordat ik dikwijls op mijn honger bleef zitten door dikwijls vrij teleurstellende dates maar deze was met voorsprong de beste in dit huis.
Ze blijft nog 2 weken en komt terug in december.
Ja! Haar pijpbeurten... ze kan er idd wat van!
Had met haar een date van een uur... en we zijn zelfs niet tot neuken gekomen! Haha!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
heb haar nog net kunnen bezoeken voor haar vertrek.
was mijn eerste keer bij haar.
het is een heel vrolijke goedlachse vrouw. knap slank figuur ook
ze stelt je direct op je gemak en de sfeer is goed, muziek een beetje te luid naar mijn zin, maar niet storend.
(zij zingt en danst vrolijk mee)
ze kan fantastisch pijpen (PZC) en maakt er echt haar werk van, geile bedoeling.
vingeren was wat moeilijk bij haar, dus ben ik niet mee doorgegaan, daarom heb ik ze ook maar niet gebeft.
TZ wou/deed ze niet, en dat was voor mij wel een minpuntje, zeker qua GFE

na het pijpen condoom errond en enkele standjes gedaan, waarbij ze (gespeeld) 2x klaarkwam.
uiteindelijk afgerond in doggy.
o ja, douchen achteraf was +5€

herhalingsgevaar; reëel, maar ik heb betere gehad, prijs/kwaliteit we heel goed
 
heb haar nog net kunnen bezoeken voor haar vertrek.
was mijn eerste keer bij haar.
het is een heel vrolijke goedlachse vrouw. knap slank figuur ook
ze stelt je direct op je gemak en de sfeer is goed, muziek een beetje te luid naar mijn zin, maar niet storend.
(zij zingt en danst vrolijk mee)
ze kan fantastisch pijpen (PZC) en maakt er echt haar werk van, geile bedoeling.
vingeren was wat moeilijk bij haar, dus ben ik niet mee doorgegaan, daarom heb ik ze ook maar niet gebeft.
TZ wou/deed ze niet, en dat was voor mij wel een minpuntje, zeker qua GFE

na het pijpen condoom errond en enkele standjes gedaan, waarbij ze (gespeeld) 2x klaarkwam.
uiteindelijk afgerond in doggy.
o ja, douchen achteraf was +5€

herhalingsgevaar; reëel, maar ik heb betere gehad, prijs/kwaliteit we heel goed
Welke lengte heeft Lucia eigenlijk ? Andrea is een kleintje, maar Lucia lijkt me groot.
 
Lucia is een mooie verschijning, weliswaar een heel stuk ouder dan op de foto's.
Maar voor de rest is het allemaal net iets te weinig.
Haar op voorhand vastgelegde scenario wordt 'gespeeld' volgens het draaiboek.
Inclusief de tientallen zakdoekjes voor reiniging, ontsmetting, vorzorg.
Als je zelf initiatief neemt dan moet het echt wel passen in haar strategie.
Gfe, zeker niet. Alles blijft een uur lang zeer kunstmatig.
 
Lucia is een mooie verschijning, weliswaar een heel stuk ouder dan op de foto's.
Maar voor de rest is het allemaal net iets te weinig.
Haar op voorhand vastgelegde scenario wordt 'gespeeld' volgens het draaiboek.
Inclusief de tientallen zakdoekjes voor reiniging, ontsmetting, vorzorg.
Als je zelf initiatief neemt dan moet het echt wel passen in haar strategie.
Gfe, zeker niet. Alles blijft een uur lang zeer kunstmatig.
lucia,

niet gfe ? bij mij toch niet hoor.

haar scenario dat je moet volgen ? nooit iets van gemerkt.

tientallen zakdoekjes ?
wat een flauwekul !
een doekje voor de handen, eentje voor de tepels en eentje voor je zaakje.
dat zijn er drie.

ze heeft idd wel niet meer dat jonge snoetje van op van haar foto's. maar ze heeft nog steeds een prachtig lijf.

en om nog maar te zwijgen van haar orale vaardigheden. daar kunnen de meeste van haar collega's nog een puntje aan zuigen.

en net zoals de (betreurde) emmy destijds, kan zij jou echt de indruk geven dat ze snakt naar een flinke beurt.
 
Laatst bewerkt:
Lucia is een mooie verschijning, weliswaar een heel stuk ouder dan op de foto's.
Maar voor de rest is het allemaal net iets te weinig.
Haar op voorhand vastgelegde scenario wordt 'gespeeld' volgens het draaiboek.
Inclusief de tientallen zakdoekjes voor reiniging, ontsmetting, vorzorg.
Als je zelf initiatief neemt dan moet het echt wel passen in haar strategie.
Gfe, zeker niet. Alles blijft een uur lang zeer kunstmatig.
Wat had je dan gedacht het zijn en blijven profs allen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan