Recensie Daniella, Emmanuela's Angels, Waasmunster 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sponge Bob

Stamgast
357
29/06/23
212
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-airco-op-de-kamers.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De start was al geweldig, op de kamer moest ik onmiddellijk vijf euro betalen om te mogen douchen.

Ze begon al dadelijk met het pijpen alvorens we de kans hadden elkaars lichaam te verkennen. Weinig sensueel, hierdoor geen echte stevige erectie. Ze gaf mij de indruk snel snel te willen werken. Toen ze mij kwam berijden kloeg ze relatief snel over pijn in haar beenspieren wegens te vermoeiend.
Missionaris was bij ons geen echt succes, dan is zij maar overgeschakeld op reverse.

Uiteindelijk was ik blij weer naar huis te kunnen.
 
De start was al geweldig, op de kamer moest ik onmiddellijk vijf euro betalen om te mogen douchen.

Ze begon al dadelijk met het pijpen alvorens we de kans hadden elkaars lichaam te verkennen. Weinig sensueel, hierdoor geen echte stevige erectie. Ze gaf mij de indruk snel snel te willen werken. Toen ze mij kwam berijden kloeg ze relatief snel over pijn in haar beenspieren wegens te vermoeiend.
Missionaris was bij ons geen echt succes, dan is zij maar overgeschakeld op reverse.

Uiteindelijk was ik blij weer naar huis te kunnen.
Staat duidelijk geafficheerd toch dat douchen 5€ is. Het gewone wasje is gratis.
 
Dus als je lekker zwetend na je werk binnenloopt en die € 5 niet wil betalen moet de dame het met een doorgezweten/ruikende klant doen?
Ik douch mij altijd voor een afspraak. En als ik rechtstreeks van werk zou komen, zal ik daar douchen. Ik had onlangs daarover nog een gesprek met de zoon van de patron. Heel wat dames klagen over de stinkende mannen. En ze zijn blij dat ze dan af en toe een verzorgde fris, gewassen man ontmoeten met hun favoriete parfum.
 
De start was al geweldig, op de kamer moest ik onmiddellijk vijf euro betalen om te mogen douchen.

Ze begon al dadelijk met het pijpen alvorens we de kans hadden elkaars lichaam te verkennen. Weinig sensueel, hierdoor geen echte stevige erectie. Ze gaf mij de indruk snel snel te willen werken. Toen ze mij kwam berijden kloeg ze relatief snel over pijn in haar beenspieren wegens te vermoeiend.
Missionaris was bij ons geen echt succes, dan is zij maar overgeschakeld op reverse.

Uiteindelijk was ik blij weer naar huis te kunnen.
één keer bijgeweest.... rampgeval.... zit nu bij relaxdreams denk ik, geen herhalings gevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan