Recensie Victoria, Relaxdreams, St Denijs Westrem (Emmanuela's Angels) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag werkte ik maar een halve dag en blijkbaar was ik Victoria's eerste klant om 12:30.

De gastvrouw Lara herkende mij nog en zei dat het lang geleden was dat ik nog langs ben gekomen. Dat was inderdaad ook zo maar had niet verwacht dat ze me herkende met het aantal klanten die er komen.

Ik schat Victoria wel ouder dan 40 i.p.v. 29 dat wordt vermeld op de website. Maar ze ziet er wel heel goed uit, heeft het lichaam van een 20-er alleszins 😀

Begon mij eerst zachtjes te pijpen, dit was zeker goed. Dan langzaam tempo optrekken en dan begon ze heel gewillig mn ballen te likken. Ik kwam bijna zot.

Ze kwam op me zitten en over mn lul schuren terwijl we aan het tongen waren. Even zo door gedaan en dan condoom erop. Ik neukte haar reverse cowgirl en stond zo heet dat het niet lang duurde vooraleer ik het condoom vol spoot.

Na het opkuisen keek ik op mn horloge en had nog 5 minuten tijd maar stond al recht om mn kleren aan te trekken.
Ze vroeg of ik geen massage wou, daar ben ik op ingegaan.

Dus 30 minuten zijn hier ook 30 minuten.

Conclusie: Is een enorm lieve dame en zorgt ervoor dat je tevreden naar buiten gaat.
Vind wel dat ze niet kan tippen aan Ivonne en Andreea.

Ze zit wel in mijn top 3 ooit in dit huis:
1. Ivonne
2. Andreea
3. Victoria
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook ééns langsgeweest bij victoria.
Leuke ontmoeting van een vriendelijke, en heel knappe dame. We keken elkaar aan net verfijnde blik en met wederzijdse goedkeuring en ze gaf me direct een lekkere tongzoen. Ik mocht haar ondertussen ook lekker betasten aan haar lekker kontje 😋 en ze kirde van genot.
Meteen ook het startschot voor een geweldig halfuur die voorbij gevlogen is.
Ze ze ook een paar keer dat ze me very beautiful vond en dat ze me leuk vond en awesome.
Ze kon er geen genoeg van krijgen 🤣.
Ik haar uiteraard ook complimenten overgemaakt en ze apprecieerde het enorm
Voor mij kon de lol niet op en ik amuseerde mij kostelijk met victoria waarbij we beide aanvoelenden dat het vuurwerk zou geven in de 30 min.
We kleden elkaar uit en plaagden elkaar en gaven elkaar continue tongzoenen en kusjes over beiden onze nek en ons lichaam.
Precies of ik was bezig met mijn eigen vriendin.
Dan gingen we samen het bed in om elkaar verder te betasten en tussendoor continu tongzoenen 🤪🤪.
Ze was me bezig met overal zoentjes te geven en over mijn hele lichaam, zelfs mijn ballen mochten haar zwoele lippen 💋 voelen, zalig!
Ik mocht dan haar bikini uitdoen en ze gaf me de volledige overmacht aan haar lekkere borsten. Yum yum 😋.
Ze genoot met volle teugen want ze kronkelde met haar prachtige lichaam in alle bochten en hoeken.
Erna was ze opnieuw aan het afzakken naar de onderste regionen waar ze me de pijpbeurt gaf van mijn leven. 😯. Al veel vrouwen en meisjes hebben er al aan gelikt, gezogen en wat weet ik niet nog allemaal. Maar wat deze victoria in petto heeft daarvan krulden mijn tenen toch wel serieus echt alle kanten uit hoor 🤣🤣. Alles erop en eraan ballen zuigen en likken, speeksel, en alles eruitgezogen wat ze maar kan. Nog nooit zoveel voorvochsel weten loskomen als van victoria en ik heb dan ook na een eindje mijn zaadjes moeten lossen in haar prachtige mondje. Ik ecxuuseerde me hiervoor en ze zei al slikken😮dat ze het OK vond. Zo geil dit om te zien 😲. Man man man, nog nooit iemand dit eerder zien doen.
Ik vroeg haar of dit echt ok was en ze glimlachte en zei nogmaals i like You beautiful baby and you are very awesome. Ze was echt geil om te zien 🙈.
Daarna deed ze teken dat het mijn beurt was en ze gooide haar mooie been over mijn hoofd waar ik uitzicht had op haar prachtige poesje die in een driehoekje was. Hebben een tijdje 69 gedaan tot ze me bijna wurgde toen ze klaarkwam net haar prachtige benen. Dan erna zij on top mij klaargereden in haar echt nauwe poesje. Man wat is dat poesje strak 👌. Lekker om in haar strak poesje klaar te komen. Daarna klopte de bazin op de deur om ons terug klaar te maken. Ze vertelde me onderandere dat ze van Paraguay 🇵🇾 kont en Ze 33 jaar is, ze lang heeft gewoond in Madrid omdat hat daar een zalig klimaat is en ze er graag vertoeft.
Ze vraagde of ik geen zin had om haar morgen opnieuw te bezoeken want dat ze me wel iedere dag zou lusten😅.
Leuk om dit compliment te krijgen van deze dame die me echt wel zal terug zien in de toekomst.
Ze blijft nog ongeveer 2 weken in België en dan zou ze een korte pauze houden om dan opnieuw in oktober te terug te komen. Echt een aanrader deze victoria en een echte GFE bom 💣 wat mij betreft.
Beste ervaring ooit voor mij met een dvp en dit allemaal voor 60 euro. Bedankt victoria, het zouden beter allemaal dames zijn zoals deze klassebak.
 
Vandaag werkte ik maar een halve dag en blijkbaar was ik Victoria's eerste klant om 12:30.

De gastvrouw Lara herkende mij nog en zei dat het lang geleden was dat ik nog langs ben gekomen. Dat was inderdaad ook zo maar had niet verwacht dat ze me herkende met het aantal klanten die er komen.

Ik schat Victoria wel ouder dan 40 i.p.v. 29 dat wordt vermeld op de website. Maar ze ziet er wel heel goed uit, heeft het lichaam van een 20-er alleszins 😀

Begon mij eerst zachtjes te pijpen, dit was zeker goed. Dan langzaam tempo optrekken en dan begon ze heel gewillig mn ballen te likken. Ik kwam bijna zot.

Ze kwam op me zitten en over mn lul schuren terwijl we aan het tongen waren. Even zo door gedaan en dan condoom erop. Ik neukte haar reverse cowgirl en stond zo heet dat het niet lang duurde vooraleer ik het condoom vol spoot.

Na het opkuisen keek ik op mn horloge en had nog 5 minuten tijd maar stond al recht om mn kleren aan te trekken.
Ze vroeg of ik geen massage wou, daar ben ik op ingegaan.

Dus 30 minuten zijn hier ook 30 minuten.

Conclusie: Is een enorm lieve dame en zorgt ervoor dat je tevreden naar buiten gaat.
Vind wel dat ze niet kan tippen aan Ivonne en Andreea.

Ze zit wel in mijn top 3 ooit in dit huis:
1. Ivonne
2. Andreea
3. Victoria
zeg maar 50! ik heb dezelfde top 3!
 
Vandaag ook ééns langsgeweest bij victoria.
Leuke ontmoeting van een vriendelijke, en heel knappe dame. We keken elkaar aan net verfijnde blik en met wederzijdse goedkeuring en ze gaf me direct een lekkere tongzoen. Ik mocht haar ondertussen ook lekker betasten aan haar lekker kontje 😋 en ze kirde van genot.
Meteen ook het startschot voor een geweldig halfuur die voorbij gevlogen is.
Ze ze ook een paar keer dat ze me very beautiful vond en dat ze me leuk vond en awesome.
Ze kon er geen genoeg van krijgen 🤣.
Ik haar uiteraard ook complimenten overgemaakt en ze apprecieerde het enorm
Voor mij kon de lol niet op en ik amuseerde mij kostelijk met victoria waarbij we beide aanvoelenden dat het vuurwerk zou geven in de 30 min.
We kleden elkaar uit en plaagden elkaar en gaven elkaar continue tongzoenen en kusjes over beiden onze nek en ons lichaam.
Precies of ik was bezig met mijn eigen vriendin.
Dan gingen we samen het bed in om elkaar verder te betasten en tussendoor continu tongzoenen 🤪🤪.
Ze was me bezig met overal zoentjes te geven en over mijn hele lichaam, zelfs mijn ballen mochten haar zwoele lippen 💋 voelen, zalig!
Ik mocht dan haar bikini uitdoen en ze gaf me de volledige overmacht aan haar lekkere borsten. Yum yum 😋.
Ze genoot met volle teugen want ze kronkelde met haar prachtige lichaam in alle bochten en hoeken.
Erna was ze opnieuw aan het afzakken naar de onderste regionen waar ze me de pijpbeurt gaf van mijn leven. 😯. Al veel vrouwen en meisjes hebben er al aan gelikt, gezogen en wat weet ik niet nog allemaal. Maar wat deze victoria in petto heeft daarvan krulden mijn tenen toch wel serieus echt alle kanten uit hoor 🤣🤣. Alles erop en eraan ballen zuigen en likken, speeksel, en alles eruitgezogen wat ze maar kan. Nog nooit zoveel voorvochsel weten loskomen als van victoria en ik heb dan ook na een eindje mijn zaadjes moeten lossen in haar prachtige mondje. Ik ecxuuseerde me hiervoor en ze zei al slikken😮dat ze het OK vond. Zo geil dit om te zien 😲. Man man man, nog nooit iemand dit eerder zien doen.
Ik vroeg haar of dit echt ok was en ze glimlachte en zei nogmaals i like You beautiful baby and you are very awesome. Ze was echt geil om te zien 🙈.
Daarna deed ze teken dat het mijn beurt was en ze gooide haar mooie been over mijn hoofd waar ik uitzicht had op haar prachtige poesje die in een driehoekje was. Hebben een tijdje 69 gedaan tot ze me bijna wurgde toen ze klaarkwam net haar prachtige benen. Dan erna zij on top mij klaargereden in haar echt nauwe poesje. Man wat is dat poesje strak 👌. Lekker om in haar strak poesje klaar te komen. Daarna klopte de bazin op de deur om ons terug klaar te maken. Ze vertelde me onderandere dat ze van Paraguay 🇵🇾 kont en Ze 33 jaar is, ze lang heeft gewoond in Madrid omdat hat daar een zalig klimaat is en ze er graag vertoeft.
Ze vraagde of ik geen zin had om haar morgen opnieuw te bezoeken want dat ze me wel iedere dag zou lusten😅.
Leuk om dit compliment te krijgen van deze dame die me echt wel zal terug zien in de toekomst.
Ze blijft nog ongeveer 2 weken in België en dan zou ze een korte pauze houden om dan opnieuw in oktober te terug te komen. Echt een aanrader deze victoria en een echte GFE bom 💣 wat mij betreft.
Beste ervaring ooit voor mij met een dvp en dit allemaal voor 60 euro. Bedankt victoria, het zouden beter allemaal dames zijn zoals deze klassebak.
En je mag er 2 keer mee klaarkomen binnen het half uur ? Is meestal maar vanaf 45 of 60 min dacht ik....had ik dat geweten ;-)
 
Laatst bewerkt:
Van mij vroeg ze allezins niks bij.
Zag dat ze er wel in haar mondje had zitten maar ze zei er niks van.
Integendeel ze is braaf geweest en ik zag haar slikken. Derde keer in mijn wandel carrière dat dat gebeurt. Als ik vriendin heb doen die dat meestal ook 😅maar een dvp ga je nie makkelijk vinden die dat doet. En al zeker niet voor 60 knotsen 🙃. Heb me wel heel goed vermaakt met victoria. Ze vroeg of ik de dag erna ook wilde komen 🤣🤣
 
Van mij vroeg ze allezins niks bij.
Zag dat ze er wel in haar mondje had zitten maar ze zei er niks van.
Integendeel ze is braaf geweest en ik zag haar slikken. Derde keer in mijn wandel carrière dat dat gebeurt. Als ik vriendin heb doen die dat meestal ook 😅maar een dvp ga je nie makkelijk vinden die dat doet. En al zeker niet voor 60 knotsen 🙃. Heb me wel heel goed vermaakt met victoria. Ze vroeg of ik de dag erna ook wilde komen 🤣🤣
Kelly en Rebecca in Hulst maken er geen punt van, slikken gewillig. Een dvp die in haar mondje laat spuiten vind ik zo heerlijk...prachtig om je sperma in hun mondje te zien. Ook Bo uit Erembodegem houdt ervan...😊😋
 
Kelly en Rebecca in Hulst maken er geen punt van, slikken gewillig. Een dvp die in haar mondje laat spuiten vind ik zo heerlijk...prachtig om je sperma in hun mondje te zien. Ook Bo uit Erembodegem houdt ervan...😊😋
Nicole bij Freya in Hulst pijpt ook erg lekker pzc. En dan mag je zonder probleem in haar mondje spuiten!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/terug-victoria-bij-relaxdreams-airco-op-de-kamers.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een fantastische vrouw!
Tot juist voor corona meerdere keren afgesproken, het was steeds geweldig. Ook nu weer was het vrijen met je eigen lief.
Samen douchen, veel knuffelen en lekker kussen.
En dan samen lekker intiem, zachtjes, langzaam en heel sensueel.
Ik zit nog steeds op mijn wolk
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag afgesproken met Victoria.
Om het beschaafd uit te drukken : 1.000.000.000 !!!
Zeer gevaarlijk herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook eens afgesproken met Victoria.
Na een klein wasje op bed beland en ze begon mij vol te zoenen en na een tijdje vol tongzoenen.
Ze begon mij dan te pijpen van tussen mijn benen en na een tijdje ging ze vrij diep, toen ze het tempo opvoerde deed ik haar stoppen anders was het over.
Intiem maar aan een standje gekomen want ik hield het niet meer vol.
Nog een massage gehad en meer dan tevreden naar huis gekeerd!
Ze bedankte mij zeker 5 keer voor mijn bezoek.
 
Eens gepasseerd, vrij lange en hobbelige oprit wel. Hoe is de woning als ontvangstlocatie ? Ik zag rechts op einde vd oprit toch maar een schamel villaatje :-( Of is het die woning niet ??
 
Eens gepasseerd, vrij lange en hobbelige oprit wel. Hoe is de woning als ontvangstlocatie ? Ik zag rechts op einde vd oprit toch maar een schamel villaatje :-( Of is het die woning niet ??
Het is wel die woning die je bedoelde.
De villa is niet zo imposant en de kamers zijn vrij klein maar proper!
We gaan voor de dames en hun service en de rest is voor mij toch bijzaak.
De parking is wel zeer klein.
 
Die villa kan mij geen bal schelen!het zijn de dames die belangrijk zijn. En ik vind het huis toch wel ok. Per slot van rekening, wat maakt het nu uit welk behangpapier er in de kamer hangt? En er is een airco ook aanwezig. En de prijzen zijn heel zacht vindt ik. Voor 60 EUR bv iemand als een victoria mogen neuken zal je al ver in België mogen zoeken voor je iemand vind. Ik altijd naar raamdames geweest maar nu toch ook al meer mijn weg gevonden naar ginder. In Gent ist heel povertjes voor de moment en ook maar basic. Victoria heeft mij gepijpt gelijk zot zonder condoom en me zelfs klaargepijpt en het nog eens naar binnen gespeeld ook. In Gent indie 15 jaar die ik er wandel nog nooit eerder meegemaakt. Luise van Colombia die er in mei zat heeft me hetzelfde gedaan. Dus ik kijk er al naar uit voor de volgende dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan