Recensie Victoria, Relaxdreams, St Denijs Westrem (Emmanuela's Angels) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De enige blonde die me echt knap leek, was een zekere Lara. Sinds corona nergens meer gezien. Kan niet met zekerheid zeggen of zij het is. Als het ze is, heeft ze nu wel een andere naam aangenomen en niet beschikbaar om mee te nemen naar de kamer ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een vorig afspraakje in Waasmunster bezocht ik Victoria nu eveneens in de Gentse buitenrand.
Het is een echt schatje, ze is knap en heeft een mooie body.
Verder heel erg lief en meegaand, toch zeker als je haar zacht en teder behandeld.
Een half uurtje is zeker en vast te krap en zeg nu zelf waar kan je zo'n service van 45' vinden voor 90€.
Heel wat dames vragen momenteel al 100€ voor 30' en hebben totaal niet dezelfde ingesteldheid als Victoria ... nl. samen een fijne vrijpartij beleven.
Ik ben zeker en vast een grote fan ...
 
Laatst bewerkt:
Prijs-kwaliteit inderdaad zeer goed.

Alleen jammer van haar gebrekkig Engels en het tongzoenen mag ook wat intenser (maar misschien ligt dat aan het feit dat ik meestal maar voor een half uurtje ga, ze minder verdient en dus maar minder haar best doet).

Is daar in Gent ook mogelijkheid tot douchen?
 
Dan is het waarschijnlijk Daniela want die is voor zichzelf begonnen.

Edit mod: Foto verwijderd, foto's van dame plaatsen is tegen de forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren ook naar gevraagd. Normaal gezien zou ze in februari komen maar had een operatie gepland die door covid is uitgesteld. komt zeker terug maar weten niet wanneer... Check hun advertentie. doe ik dagelijks :)
 
patron heeft me eens uitgelegd dat de meisjes 3 weken blijven ( soms langer) omdat de meeste klanten steeds een nieuw meisje willen. de meeste meisjes komen enkele maanden later dan wel terug.
dit is de reden waarom je bij clubs steeds een bord ziet met "nieuwe meisje" voor mij mogen ze langer blijven. Als ik een toppertje tegenkom blijf ik daar meestal wel bij gaan. Hoewel ik moet toegeven dat ik ook al eens graag wissel, dus ik kan die werkwijze wel begrijpen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Victoria….
Nog even lief,knap en vriendelijk 👌zoals ik ze leerde kennen 2 jaar geleden bij E.Z.

En dat ze niet voluit tongzoent stoorde me totaal niet.

Herhalingsgevaar : 200 %

PS.ze blijft 2 weken.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan