Recensie Victoria, Relaxdreams, St Denijs Westrem (Emmanuela's Angels) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Victoria nog bezocht vlak voor ze terug vertrekt naar Spanje
GFE, zeer lieve dame,
ik had een afspraak gemaakt, maar die was blijkbaar niet goed "doorgegeven" dus ipv 45 min, moest ik een half uur wachten, om dan maar een 30 min van haar diensten te kunnen genieten.
De kamers zijn er klein en de muren van karton, dus je hoort wel wat van de actie bij de buren.
Victoria spreekt enkel spaans, maar ze begrijpt de standaard terminologie wel (69, doggy,...;))
Als ze terug is ga ik zeker nog eens langs, maar dan iets langer, een vrouw die weet hoe ze een man moet behagen.
 
Vandaag ook ééns langsgeweest bij victoria.
Leuke ontmoeting van een vriendelijke, en heel knappe dame. We keken elkaar aan net verfijnde blik en met wederzijdse goedkeuring en ze gaf me direct een lekkere tongzoen. Ik mocht haar ondertussen ook lekker betasten aan haar lekker kontje 😋 en ze kirde van genot.
Meteen ook het startschot voor een geweldig halfuur die voorbij gevlogen is.
Ze ze ook een paar keer dat ze me very beautiful vond en dat ze me leuk vond en awesome.
Ze kon er geen genoeg van krijgen 🤣.
Ik haar uiteraard ook complimenten overgemaakt en ze apprecieerde het enorm
Voor mij kon de lol niet op en ik amuseerde mij kostelijk met victoria waarbij we beide aanvoelenden dat het vuurwerk zou geven in de 30 min.
We kleden elkaar uit en plaagden elkaar en gaven elkaar continue tongzoenen en kusjes over beiden onze nek en ons lichaam.
Precies of ik was bezig met mijn eigen vriendin.
Dan gingen we samen het bed in om elkaar verder te betasten en tussendoor continu tongzoenen 🤪🤪.
Ze was me bezig met overal zoentjes te geven en over mijn hele lichaam, zelfs mijn ballen mochten haar zwoele lippen 💋 voelen, zalig!
Ik mocht dan haar bikini uitdoen en ze gaf me de volledige overmacht aan haar lekkere borsten. Yum yum 😋.
Ze genoot met volle teugen want ze kronkelde met haar prachtige lichaam in alle bochten en hoeken.
Erna was ze opnieuw aan het afzakken naar de onderste regionen waar ze me de pijpbeurt gaf van mijn leven. 😯. Al veel vrouwen en meisjes hebben er al aan gelikt, gezogen en wat weet ik niet nog allemaal. Maar wat deze victoria in petto heeft daarvan krulden mijn tenen toch wel serieus echt alle kanten uit hoor 🤣🤣. Alles erop en eraan ballen zuigen en likken, speeksel, en alles eruitgezogen wat ze maar kan. Nog nooit zoveel voorvochsel weten loskomen als van victoria en ik heb dan ook na een eindje mijn zaadjes moeten lossen in haar prachtige mondje. Ik ecxuuseerde me hiervoor en ze zei al slikken😮dat ze het OK vond. Zo geil dit om te zien 😲. Man man man, nog nooit iemand dit eerder zien doen.
Ik vroeg haar of dit echt ok was en ze glimlachte en zei nogmaals i like You beautiful baby and you are very awesome. Ze was echt geil om te zien 🙈.
Daarna deed ze teken dat het mijn beurt was en ze gooide haar mooie been over mijn hoofd waar ik uitzicht had op haar prachtige poesje die in een driehoekje was. Hebben een tijdje 69 gedaan tot ze me bijna wurgde toen ze klaarkwam net haar prachtige benen. Dan erna zij on top mij klaargereden in haar echt nauwe poesje. Man wat is dat poesje strak 👌. Lekker om in haar strak poesje klaar te komen. Daarna klopte de bazin op de deur om ons terug klaar te maken. Ze vertelde me onderandere dat ze van Paraguay 🇵🇾 kont en Ze 33 jaar is, ze lang heeft gewoond in Madrid omdat hat daar een zalig klimaat is en ze er graag vertoeft.
Ze vraagde of ik geen zin had om haar morgen opnieuw te bezoeken want dat ze me wel iedere dag zou lusten😅.
Leuk om dit compliment te krijgen van deze dame die me echt wel zal terug zien in de toekomst.
Ze blijft nog ongeveer 2 weken in België en dan zou ze een korte pauze houden om dan opnieuw in oktober te terug te komen. Echt een aanrader deze victoria en een echte GFE bom 💣 wat mij betreft.
Beste ervaring ooit voor mij met een dvp en dit allemaal voor 60 euro. Bedankt victoria, het zouden beter allemaal dames zijn zoals deze klassebak.
Ondertussen al jeuk?
 
Mij maakt het niet uit. Is een heet 🔥 konijn en mag er alles mee doen wat je maar wil. En bovendien is ze het wel een knappe.
Misschien is het wel wat jammer dat deze zaak haar profileert als toch ietwat jonger.
Degenen die haar echter ooit al bezocht hebben weten dat dit een knappe, lieve en supersexy dame is en dit ongeacht haar echte leeftijd.
Verder is dit een juweeltje/goudhaantje om in een MVP-huis te hebben !

De beschikbare uurtjes tijdens haar 14-daags verblijf zouden wel eens schaars kunnen zijn ...

 
Laatst bewerkt:
Ben er vandaag bijgeweest….
Deed zoals altijd haar uiterste best maar ik was niet in de mood…...
Teveel liefdesverdriet I guess….dacht bezoekje aan Victoria will help me maar maakte het alleen nog maar erger 😕
Na 20 minuten dan ook maar gezegd dat het niet zou lukken.

Vind haar gezicht er wel minder mooi/veel verouderd uitzien dan vroeger.
 
Laatst bewerkt:
Ben er vandaag bijgeweest….
Deed zoals altijd haar uiterste best maar ik was niet in de mood…...
Teveel liefdesverdriet I guess….dacht bezoekje aan Victoria will help me maar maakte het alleen nog maar erger 😕
Na 20 minuten dan ook maar gezegd dat het niet zou lukken.

Vind haar gezicht er wel minder mooi/veel verouderd uitzien dan vroeger.
Is flink afgeleefd ondertussen🙈,
 
Ben er vandaag bijgeweest….
Deed zoals altijd haar uiterste best maar ik was niet in de mood…...
Teveel liefdesverdriet I guess….dacht bezoekje aan Victoria will help me maar maakte het alleen nog maar erger 😕
Na 20 minuten dan ook maar gezegd dat het niet zou lukken.

Vind haar gezicht er wel minder mooi/veel verouderd uitzien dan vroeger.
Oei dat is minder goed nieuws
heb er een heerlijk half uurtje mee gehad tijdens haar vorige passage. Hoopte echt om nog eens mee af te spreken daarna.
En liefst ook een gaan voor de 2 keer klaarkomen maar dat zal ze niet willen in een half uur zeker ;-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan