Recensie Jennifer, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
21/11/21
10
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een vrouw, die Jennifer!

Vandaag nog eens bij Emmanuela's Angels langs geweest. Mijn vaste stek voor een half uurtje ontspanning, af en toe, en ik moet zeggen: vandaag had ik 1 van de betere ervaringen in dit huis.

Ik hoopte stiekem dat Melissa vrij zou zijn maar, zoals gewoonlijk ben ik er zonder afspraak langs gegaan en heb ik ter plaatse beslist. Melissa was bezet, maar Jennifer haar looks deden mij hier géén spijt van krijgen.

Normaalgezien ga ik voor een massage en langzame opbouw naar intiem maar vandaag kon ik m'n handen gewoonweg niet van die rondingen afhouden, waardoor ik de massage wou overslagen en ten volle op die rondingen wou focussen (zowel vanvoor als vanachter). Wat een mooi groot naturel balkon zeg! En een perfecte ronde kont en slanke taille ook. Ik was onder de indruk!

Dus... Na eerst wat getease, zittend op het bed terwijl ze me haar kont liet betasten en bewonderen en m'n gezicht duwde, draaide ze zich om (rechtstaand nog steeds) om hetzelfde met die knappe grote borsten van haar te doen. Daarna ben ik neer gaan liggen en is ze boven op me komen zitten en gingen we over naar titfuck, waarbij ze ook regelmatig afwisselde en pijpte zonder condoom. Daarna is ze me beginnen berijden, met de tieten in m'n gezicht, het grootste deel van de tijd. Ik ben niet verder dan die ene positie geraakt, maar dat vind ik absoluut niet erg.

What a lady, echt waar. Ik raad ze aan!

Nog even over de pijpkunsten en het neuken zelf: ze doet goed haar best, maar het pijptalent op zich zou ik gemiddeld noemen. Het was vooral het feit dat ze bijzonder knap is en dat het gewoon geweldig was om haar te zien pijpen & haar borsten rond mijn lul te zien op en neer gaan wat het geheel compleet maakte. Het neuken, daarbij vond ik het geweldig dat ze niet klaagde om 'on top' te blijven zitten. Bij andere dames heb ik al wel eens de ervaring dat ze snel moe zijn en nogal snel zelf op hun rug willen gaan liggen. Bij Jennifer was dat niet het geval, die bleef lekker on top, tot het einde. Daarna was ze wel bekaf, dat kon je zien & zei ze ook. Maar... Wauw!

(Btw. Ik weet dat dit hier mijn eerste review is en dat ik nieuw lid ben en daardoor minder betrouwbaar etc. maar ik had vroeger alleszins ook een account op het andere forum dat - helaas - nog niet zo heel lang geleden offline werd gehaald en ook daar postte ik sporadisch al wel eens een review.)

Als ik het goed begrepen heb, dan zou ze er trouwens nog 7 dagen zijn, in Waasmunster. Daarna zou ze naar Spanje gaan en zou het erop zitten.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Korte recentie, wreed slecht, had betaald voor een uur en was haar met al het treuzelen met doekjes en crèmes al kotsbeu na 20min.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan