Recensie Jessica, Emmanuela's Angels, Waasmunster 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
83
12/11/21
39
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verleden week eens langs geweest bij E&A in Waasmunster. Gekozen voor Jessica. Is Dominicaanse nogal klein met lekkere kont en dikke borsten. Was eerst beetje naar de koele kant maar eens op de kamer veranderde dat snel. Nogal terughoudende bij zoentjes nadien volop tongen. Pijpt lekker diep, vergeet de balletjes niet. Al snel zat ze boven op mij met lekker zicht op de dansende tieten. daarna op zijn hondjes en lekker gekomen. Zalige massage met nog pijpbeurtje en masturbatie erbij en nog eens gekomen. een aanradertje voor mij zal ze zeker nog bezoeken zou deze week terug vertrekken.
 
Verleden week eens langs geweest bij E&A in Waasmunster. Gekozen voor Jessica. Is Dominicaanse nogal klein met lekkere kont en dikke borsten. Was eerst beetje naar de koele kant maar eens op de kamer veranderde dat snel. Nogal terughoudende bij zoentjes nadien volop tongen. Pijpt lekker diep, vergeet de balletjes niet. Al snel zat ze boven op mij met lekker zicht op de dansende tieten. daarna op zijn hondjes en lekker gekomen. Zalige massage met nog pijpbeurtje en masturbatie erbij en nog eens gekomen. een aanradertje voor mij zal ze zeker nog bezoeken zou deze week terug vertrekken.
Ik heb zitten zoeken naar een link
Bedoel je deze Jessica?
 
Dit is inderdaad een nieuwe jessica. Blijkbaar populaire naam.
had recensie gelezen en gisteren ook een bezoekje gebracht. Super lieve hetgeen ik niet had verwacht toen ze zich kwam voorstellen. Ontpopte zich al vrij snel tot een grappige meid die ook nog eens een leuke babbel heeft en je een fijn uurtje bezorgt. Herhaling, zeker, maar eerst nog een "to visit list" afwerken ... keuze stress noemen ze dat dan
 
Net een bezoekje gebracht aan EA. Gekozen voor jessica. Jessica is een klein dominicaanse dame met grote zachte borsten en een lekkere volle latina kont. Ze kan heerlijk kussen en werd lekker nat. Doggy met haar is een aanrader. Morgen vertrekt ze terug naar spanje en komt terug in mei
 
Terug
Bovenaan Onderaan