Recensie Jessy, Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
83
12/11/21
40
7
vandaag bij Jessy geweest. is vriendelijke mooi dame, echte volle borsten die beetje hangen maar lekkere. na wasje begon ze mij te pijpen niet echt diep en wat trekken niet slecht maar heb daar al betere gehad. 69 gedaan, heeft wel lekker fris kutje en genoot duidelijk van het beffen kon niet genoeg krijgen. Nadien bovenop en dat was dan wel het betere werk, mooi zicht op haar lekkere tieten. Van houding veranderd beentjes op mijn schouders ging heel diep, kutje was zalig en lekker diep klaar gekomen. Dan een kleine massage als afsluiter al met al heel tevreden misschien pijpen kon beter zou nog twee weken blijven. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
vandaag bij Jessy geweest. is vriendelijke mooi dame, echte volle borsten die beetje hangen maar lekkere. na wasje begon ze mij te pijpen niet echt diep en wat trekken niet slecht maar heb daar al betere gehad. 69 gedaan, heeft wel lekker fris kutje en genoot duidelijk van het beffen kon niet genoeg krijgen. Nadien bovenop en dat was dan wel het betere werk, mooi zicht op haar lekkere tieten. Van houding veranderd beentjes op mijn schouders ging heel diep, kutje was zalig en lekker diep klaar gekomen. Dan een kleine massage als afsluiter al met al heel tevreden misschien pijpen kon beter zou nog twee weken blijven. Zeker voor herhaling vatbaar.
Deed ze tongzoenen?
 
vandaag bij Jessy geweest. is vriendelijke mooi dame, echte volle borsten die beetje hangen maar lekkere. na wasje begon ze mij te pijpen niet echt diep en wat trekken niet slecht maar heb daar al betere gehad. 69 gedaan, heeft wel lekker fris kutje en genoot duidelijk van het beffen kon niet genoeg krijgen. Nadien bovenop en dat was dan wel het betere werk, mooi zicht op haar lekkere tieten. Van houding veranderd beentjes op mijn schouders ging heel diep, kutje was zalig en lekker diep klaar gekomen. Dan een kleine massage als afsluiter al met al heel tevreden misschien pijpen kon beter zou nog twee weken blijven. Zeker voor herhaling vatbaar.
Recensie
is voor mij nu niet aan de orde met corona. Misschien wel, maar ga zelf eens langs je zult het je niet beklagen;)
Oké doe ik. Ga me is goed laten gaan😉
 
Daarjuist eens bijgeweest was goed vriendelijke dame. Wel geen tongzoenen gewoon kusjes op de mond.Pijpen was wel lekker borsten hangen een klein beetje.Intiem was ook lekker heeft een mooi kontje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan