Recensie Angel, Emmanuela's Angels, Waasmunster 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
401
12/09/21
248
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had deze Angel nog niet gezien, maar toen ik deze middag even langsreed kwam ze zich voorstellen ... heb achteraf de foto's nog eens gecheckt en int echt is ze veel mooier. slank, mooi kontje en kleine (echte) borstjes... that's what I like.... de service was nog beter dan verwacht. Heel lief, super blowjob en tongzoenen a volonté, en dit terwijl ik dit eigenlijk nooit vraag....dit is lekker vrijen met een super mooi meisje, met tussendoor een leuke babbel... ze zou nog zeker 2 weken blijven.
Herhalingsgevaar: Yesssssssss
 
Had deze Angel nog niet gezien, maar toen ik deze middag even langsreed kwam ze zich voorstellen ... heb achteraf de foto's nog eens gecheckt en int echt is ze veel mooier. slank, mooi kontje en kleine (echte) borstjes... that's what I like.... de service was nog beter dan verwacht. Heel lief, super blowjob en tongzoenen a volonté, en dit terwijl ik dit eigenlijk nooit vraag....dit is lekker vrijen met een super mooi meisje, met tussendoor een leuke babbel... ze zou nog zeker 2 weken blijven.
Herhalingsgevaar: Yesssssssss
Merci! Ga er ook is bijgaan dan..
 
Had deze Angel nog niet gezien, maar toen ik deze middag even langsreed kwam ze zich voorstellen ... heb achteraf de foto's nog eens gecheckt en int echt is ze veel mooier. slank, mooi kontje en kleine (echte) borstjes... that's what I like.... de service was nog beter dan verwacht. Heel lief, super blowjob en tongzoenen a volonté, en dit terwijl ik dit eigenlijk nooit vraag....dit is lekker vrijen met een super mooi meisje, met tussendoor een leuke babbel... ze zou nog zeker 2 weken blijven.
Herhalingsgevaar: Yesssssssss
Bedankt voor de review, Jos! Gebeurt niet gauw dat de dame mooier is dan de foto doet vermoeden. Leek me een echte GFE, afgaande op jouw review. Misschien volgende week ook eens afspraakje maken. Enige nadeel: mijn Spaans laat heel wat te wensen over. Het zal met gebarentaal moeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan