Recensie Salome, Relaxdreams Gent. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
852
23/07/21
651
30
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net bij salome geweest die sinds gisteren is toegekomen in België.
Kon kiezen tussen 2 dames die me voorgesteld werden.
Eerst Karolina gezien en ze zag er knap uit en had een zwart lingerie setje aan.
Dan ook salome te zien gekregen en zij droeg ook een zwart lingerie setje. Uiteindelijk gekozen voor salome.
Misschien een andere keer Karolina maar moet toegeven dat ik feitelijk gekomen was voor salome.
Heel moeilijk te communiceren want verstaat echt geen woord Engels maar soit, voor mekaar te behagen heb je weinig woorden nodig en was al opgewonden van de eerste keer ik haar zag.
We begonnen met strelen en zoentjes geven aan elkaar maar geen tongzoenen.
Daarna begon ze aan het pijpwerk zonder condoom maar was niet echt een hoogvlieger.
Daarna gevraagd of ze wou overschakelen in 69 en met handen en voeten moeten uitleggen wat dit inhoud maar ze deed het toch.
Haar daarna nog gevraagd of ik haar mocht beffen en ze stemde ook toe.
Ik voelde dat ze begon te kronkelen en te schudden met haar benen en ik hoorde haar vannalles brabellen in het Spaans terwijl ze ook haar benen aan het toeknijpen was en ze precies een wurgslang leek.
Daar ik op haar van jetje gegeven en klaargekomen.
Al bij al een redelijke ervaring maar komt nog wat ervaring tekort volgens mij.
Daarna nog een tijdje in translate zitten praten.
Komt van Colombia, Cali.
Blijft ongeveer +-20 dagen in België.
Ze is 24 zegt ze en ik geloof haar wel.
Heb haar gevraagd waarom ze een beetje moeilijk deed voor 69 en beffen maar ze vertelde me dat ze dat niet aan iedereen toelaat. Opgelet dus als ze eventueel moest weigeren dus.
Ik zal de volgende keer als ik het huis nog eens bezoek misschien de kans geven aan Karolina want had de indruk dat ze iets ouder was, ongeveer midden de 30 vermoed ik en ze ook een stuk minder verlegen overkomt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds mei nog eens dit huis bezocht.
De vorige keer was het wat teleurstellend en de dames die erna kwamen waren minder mijn ding.
Ik kwam zonder afspraak en er was maar 1 dame vrij, ik betaalde de bazin en begon mijn kleren uit te doen en toen kwam Salome binnen en in het begin leek ze wat koeltjes maar ontdooide snel.
Eerst een wasje en terug naar de kamer stelde ze een massage voor en ik stelde dit voor haar ook te doen en leek er wel van te genieten.
Geen woord Engels sprak ze en als ik iets wilde zeggen of vragen gebruikte ze haar telefoon.
Ze pijpte mij zonder condoom, vrij zacht maar zeker niet slecht.
Ik vroeg of ik haar mocht zoenen en ze deed tekens dat ik haar kaak en mond kon zoenen en toen ik haar zoende begon ze mij zelf hevig te zoenen (geen tong).
Intiem 2 posities en liet haar het werk doen om te finishen wat ze goed deed.
Het was een positieve ervaring en voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan