Recensie Salome/Nikol, Emmen (voorheen Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
817
12/10/22
1.437
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1883991-salome
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag de gok weer eens gewaagd en voor een onbekende thuisontvangst in Den Haag gegaan. Meestal bezoek ik liever privéhuizen maar het was (voor mij) redelijk dichtbij (Waldeck tegen Kijkduin aan) en met de genoemde prijzen en recensie op Kinky voor mij de gok waard.

Een afspraak maken ging redelijk soepel en was direct met haar. In de advertentie staat Engels als taal maar dat spreekt ze niet en ik spreek geen Spaans. Alles moest dus via een vertaalmachine, ook tijdens het bezoek. Dit was dan ook gelijk het enige nadeel en de reden voor maar 4 sterren. Maar met gebaren en enkele losse woorden was het prima te doen.
Na een afspraak via Whatsapp een straatnaam gekregen en daarna in de straat een foto gekregen van een plek waar ik moest gaan staan zodat ze me kon zien, ik stond natuurlijk net verkeerd, maar dit opgelost door videobellen. Appartement doorgekregen en naar binnen gegaan.

Deze dame is veel knapper dan de foto's doen vermoeden en ik heb geen reden om aan de door haar opgegeven leeftijd van 24 te twijfelen. Ze stelde zich voor als Nicol (en dus niet Salome).
Haar borsten voelen echt en zijn eigenlijk nauwelijks van echt te onderscheiden. Ze is erg vriendelijk in de omgang en heeft een lieve glimlach.
In mijn enthousiasme bij het zien van haar gelijk voor 40 minuten (100 Euro) + Anaal (50 Euro extra) afgerekend.

Voor de actie zette ze muziek aan en deed ze even schoonmaken met een doekje. Daarna zoenen, strelen en ook het beffen was fijn, hier werd ze zeer enthousiast van. Vingeren wilde ze liever niet en als een dame iets niet wil respecteer ik dat. Dan maar gelijk over naar missionaris en daarna doggy. Zoals gezegd heeft ze een geweldig figuur en ze doet ook nog eens leuk mee, ik kwam dan ook al (te) snel klaar. Hierdoor helaas niet aan anaal toegekomen.
Ik was zo tevreden dat ik haar maar gezegd (getypt) heb dat ze de 50 extra mocht houden en als fooi moest beschouwen. Ik beschouw het maar als leergeld voor mij en misschien heb ik geluk en weet ze het een volgende keer nog.

Deze dame kan ik iedereen aanraden, tenminste als je er tegen kan dat communicatie wat lastig is of anders als je zelf een beetje Spaans spreekt.
 
Wat is moeilijk om een afspraak met haar te maken, jezus zeg. Alleen maar vage antwoorden, kon niet eens achterhalen in welke buurt zij actief is, wil altijd graag weten of ik helemaal naar Escamp of Mariahoeve moet reizen voordat ik een afspraak inplan. Logisch toch?

Daarnaast voor €120 per uur heb ik daar mijn bedenkingen bij vooral als ik uit het niets videogebeld door haar word. Je hoort ook horrorverhalen rondgaan van mensen die je proberen te chantage of intimideren door middel van videobellen screenshots.

Ik heb daarna gelijk afgehaakt maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vanuit mijn optiek heeft deze advertentie alle schijn van een zogenoemd honey trap
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan