Recensie Sofi/Bonnie/Christal, Dordrecht (voorheen Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmy80

Meubelstuk
Forumpionier
5.687
30/06/21
5.502
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5335928-bonita
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In coronatijd ben ik bij deze Colombiaanse langs geweest toen ze nog ontving in het centrum van Den Haag.
Spreekt goed Engels en het is de dame van de foto's en de filmpjes in de adv. ik had haar zowel via de app als telefonisch gesproken voor wat informatie, bij binnenkomst waren er nog 2 dames aanwezig in de huiskamer en zei ze dat ik mocht kiezen maar ik kwam voor Christal, toen adverteerde ze nog onder de naam Christal, dus ben met haar naar de slaapkamer gegaan.
Dame is qua uiterlijk precies mijn smaak, leuk gezichtje met een bril, volslank met een lekkere kont, pzc was incl. wel wat extra betaald voor anaal, daarna is ze nog een tijd actief geweest in Breda en wat andere steden waarbij de prijzen een stuk hoger waren en allerlei extra's nadat dat als nieuwe optie was toegevoegd in kinky om de prijzen bij de mogelijkheden te zetten maar dat was blijkbaar geen succes want inmiddels zijn de prijzen weer 'normaal'
Ik zag dat de dame op dit moment in Dordrecht zit vlakbij Rotterdam dus binnenkort maar weer eens langs
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan