Recensie Massage Studio Yan Bocholt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sushi-lover

Newbie
11
18/02/24
4
3
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er naar toe gereden zonder afspraak, zit naast de Arkarden boven de Subway.
ontvangst door een chinese dame van rond de 45, slank en verder gemiddeld.
nam me mee naar een kamertje en zag in de verte nog even kort een jongere en knappere dame staan.
Op het kamertje vroeg ze hoelang ik wilde en gaf aan een uurtje. ze vroeg ook ook btb wilde en zei ja graag.
Bed was netjes bedekt met papier op de handdoek, nadat ontkleed op bed te gaan liggen masseerde ze eerst de rug lekker stevig droog en daarna met olie.
Na een half uurtje begon ze te teasen achterlangs en volgde de btb over mijn rug en billen ze tilde mijn handen op om die op haar benen te leggen om aan te geven dat terug masseren mocht ;)
toen omdraaien en volgde btb in 69 en genoot ze van mijn tong, zij bleef verder masseren tot het einde.
daarna samen onder douche.
Een glaasje water en een snoepje en zei tot de volgende keer.
 

Deze studio?
Waar kun je parkeren?

Wat zijn de (massage) opties?

Ik kom waarschijnlijk a.s. maandag in Bocholt en deze plaats ken ik niet.
 

Deze studio?
Waar kun je parkeren?

Wat zijn de (massage) opties?

Ik kom waarschijnlijk a.s. maandag in Bocholt en deze plaats ken ik niet.
Ja klopt die is het
Parkeren op de parkeerplaats ernaast of in de arkade shoppingcenter.
 
Voor de echte Hollanders, gratis (max 2 uur) parkeren tegenover het treinstation bij Deutsche Post. Is dan nog geen 200 meter lopen. Kan ook bij hun op het terrein maar slagboom is niet altijd open. Viel Spaß
Moet hier trouwens ook snel weer eens naar toe. Is alweer veel te lang geleden. Voor €60 uurtje lekkere massage en lekker hp, of nog meer zoals boven beschreven
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een bezoekje gebracht aan aan studio Yan en de auto geparkeerd bij bij het station. Het was eenvoudig om een telefonische afspraak te maken en de dame aan de lijn sprak redelijk Duits.

Eenmaal aangekomen de trap genomen naar de eerste verdieping en de ontvangstruimte was netjes ingericht. De dame zelf schat ik op een jaartje of 50 en niet echt aantrekkelijk. De massage van een uurtje was redelijk en toen ik op mijn rug ging liggen vroeg ze nog of ze misschien mijn "kleine Henkie" wat extra aandacht moest schenken maar daar heb ik vanaf gezien aangezien ik haar niet echt aantrekkelijk vond en de druk niet hoog genoeg was.

Ik weet niet of ik hier nog een tweede keer naartoe zou gaan, misschien even kijken in de buurt wie een goede massage met misschien wat extra's aan kan bieden.

De prijs voor het bovenstaande was voor een uurtje 42 EURO.

Er was ook nog een andere dame aanwezig, misschien dat zij iets aantrekkelijker is maar ik heb haar helaas niet gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan