Massage bij een man door een man, twijfel!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
M.i. kan je het teasen noemen wat de masseur deed nadat je voor de zoveelste keer bij hem kwam. Als je daar niet van gediend bent kan je dat gewoon aangeven en klaar.
Ik zie het als een aanbod van hem om bij instemming wat verder te gaan.
Ik vind de term aanranding in deze dan ook sterk overdreven.
Elke flirt is toch ook scannen en verkennen van de grenzen van de ander.
Aanranding wordt het als je de grenzen van de ander niet accepteerd of zonder daarnaar op zoek te gaan gewoon jouw eigen ding doet, zonder rekening te houden met wat de ander ervan vindt.
Ik zou zeggen: Geniet er gewoon van! Of geeft duidelijk aan dat je er niet van gediend bent, dat je daarvoor niet komt. Het zou m.i. geen problemen opleveren en de masseur zou doorgaan met zijn corebuisness.
En of het nu een homo- of bisexuele handeling of begeerte is - wat maakt het uit? Waar het om gaat is toch of het leuk is, spannend, opwindend en of je er zin in hebt. Waar zijn de laden er nu goed voor? Het gaat om plezier dat je als mens kunt beleven. Jouw grenzen daarin bepaal je vooral zelf! Ik ben zeker dat de masseur deze gaat accepteren.
En idd., als je bij een Aziatische massagesalon in NL komt dan weet je dat de kans bestaat dat je meer aangeboden krijgt dan alleen spiermassage. Anderen hebben hier al voorbeelden geschetst hoe de vrouwelijke masseurs het doen. Je kunt altijd nee zeggen.

Ik kan nog een voorbeeld geven uit eigen ervaring.
Ik ben in het Europeanse buitenland naar een Thaise massagesalon geweest. Kwam bij een ietsje oudere Thaise terecht. Goede spiermassage gehad. Onverwachts zoende zij mij en ging zij uiteindelijk over naar PZC tot het einde (CIM). Voelde erg lekker! Zij wist wat zij deed en hoe het lekker voelt. En ik was verrast hoe makkelijk zij zo ver ging.
Achteraf werd duidelijk dat het een Thaise trans is, biologisch een man.
Ik moest lachen en kon het eerst niet geloven toen hij het vertelde.
Maar het doet helemaal niets af aan het genoot dat ik had.
 
Laatst bewerkt:
Hij geeft aan dat hij hetero is en als je zijn verhaal goed gelezen hebt geeft hij duidelijk aan dat hij zoiets niet had verwacht van de masseur, hij vroeg er dus niet om. En bovendien hoort een masseur zich normaal te gedragen want voor zoiets kun je ontslagen worden en je werkgever in de problemen brengen.

Wat een hypocriete reacties allemaal.

Moest het over een vrouwelijke masseuse gaan dan rolden ze hier over elkaar om het adres van dit salon te weten, maar Omdat het een man is, is het 'schandalig'... 🙄🙄🙄
 
Wat een hypocriete reacties allemaal.

Moest het over een vrouwelijke masseuse gaan dan rolden ze hier over elkaar om het adres van dit salon te weten, maar Omdat het een man is, is het 'schandalig'... 🙄🙄🙄
Ik begrijp wel dat als je er zelf eens slechte ervaring heb gehad met grensoverschrijdende mannen, dat je dan anders er tegenaan kunt kijken.
Niet iedereen heeft dezelfde ervaringen en niet iedereen verwerkt ervaringen op de zelfde manier.
Daarom zijn veroordelingen over en weer ongepast in mijn ogen.
 
Man wat een leugen 🤣🤣🤣🤣
Sja, dit is dus het stigma waar mannelijke slachtoffers van seksuele intimidatie tegen op moeten boksen.

Nee, iedere vrouw waar ik intiem mee ben geweest gebeurde na mijn eigen afweging en dat wil ik graag zo houden. De selectiecriteria die ik toepas als ik wat aan een vastzittende schouder wil laten doen zijn toch echt anders dan wanneer ik uit ben op seksueel contact.

Ik weet dat er mannen zijn die ervan fantaseren door iedere willekeurige vrouw zomaar gepakt te worden, maar projecteer dat alsjeblieft niet op mij.

Net als @ForumLurker aangeeft is dit iets wat ik vrij serieus neem ja.
 
Wat een bijzondere, maar ook hele aardige discussie. Ik ga regelmatig voor een goede massage naar een salon hier in Den Haag, maar dat is volledig seksloos en gaat puur om spieren, blokkades en andere ellende. Als één van die dames ineens aan mijn penis zou zitten zou dat een zeer bijzondere ervaring zijn, maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren. Zo zijn de afspraken nu eenmaal.

Daarom moet je dit ook vrij zwart/wit kunnen en willen zien. Als je een massage zonder erotische aspecten ondergaat, moet je ook kunnen verwachten dat dat niet gebeurt. Ook niet spontaan, ook niet stiekem. Gewoon niet, dat is nu eenmaal de afspraak. Wanneer de masseur/masseuse op eigen initiatief toch handelingen begint te verrichten, zonder voorafgaande afspraak of toestemming, dan is dat feitelijk aanranding, ongeacht of je het lekker vindt of niet. Zoals iemand anders al schreef: draai het eens om! Als jij als man ineens je masseuse begint te betasten, breekt waarschijnlijk de hel los. Dat doe je simpelweg niet!

Alle discussie over homo/hetero/bi/whatever doet helemaal niet ter zake. Feit is dat iemand een handeling verricht die niet is afgesproken, en dat doe je binnen dit wereldje van betaalde verrichtingen niet zonder dat je daar vooraf afspraken over gemaakt hebt.
 
Ik heb me onlangs laten masseren door een man. Ik was hierbij naakt en hij raakte per ongeluk mijn penis aan. Ik had al vrij snel door dat dit werkelijk per ongeluk was en was tot op dat moment hier ook niet echt geïnteresseerd in.

Sinds dat moment is mijn interesse echter gewekt. Zijn er mannelijke masseurs waarbij de massage op 1 staat maar waar meer mogelijk is indien de vibe goed is?
 
guys, eerlijk :LOL: . Je gaat naar een Thaise massagesalon, welke imago hebben Thaise salons... De topicstarter schrijft dat hij al tig keer bij deze gast komt en elke keer raakt hij al zijn ballen en lid aan.:unsure: Hoe dan?🙌 als ik op mijn buik ligt zijn mijn parts verscholen onder mijn buik... Dus dat is al bijzonder. Als een masseur per ongeluk mijn ballen gaat aanraken hoort hij het wel van me, of voelt het met linkse hoek... Per ongeluk tijdens een massage een penis aanraken? hoe dan? echt bullshit. Dat gebeurt niet per ongeluk. De handdoek wordt precies zo gevouwen/gelegd zodat dat niet voorkomt. Dus de massages hadden al een erotisch/sensueel tintje. Laatste sessie dacht de masseur laat ik kijken of ik verder kom. Geen handdoek - redflag 1. Meerdere keren ballen aanraken - redflag 2,3,4, etc. Omdraaien naakt op de tafel met erectie - no way bij normale massage zonder handdoek = redflag nr 100. Weer lid aanraken = redflag 1000. VOlgens mij had de topicstarter al 100 keer ook bij eerdere sessies kunnen aangeven dat hij hier niet van gediend was. Hij vindt het geil en lekker en licht met dikke pik op tafel. Prima voor hem toch? misschien leest hij mee. Je kan het daarbij laten per sessie. of je gaat er gewoon niet meer heen, of je doet happy end. Geen goed of fout. Gewoon niet teveel over inzitten.

Kijk ik laat met gewoon nooit door een man masseren. Ik vind de energie van een vrouw altijd fijner, ook bij gewone massages ter ontspanning.. YinYang geen idee, ik vind voor mezelf dat het zo hoort. Vrouw hoort te masseren ;-)
 
Ik laat mij soms door een stel m/v masseren, 4 handen, in loop van massage gaan zij ook uit de kleren, en wisselen van positie, soms vind de vrouw het dan geil om toe te kijken hoe haar man mij een penismassage geeft. Waarna zij het weer van hem overneemt, en de man ons even alleen laat. Tot besluit krijg ik weer een 4 handenmassage.
Doen zij ook oraal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan