Massage bij een man door een man, twijfel!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
09/10/23
8
Hallo,

Dit is niet een recensie, maar eerder een voor mij onduidelijkheid.

Sinds een aantal dagen is er bij mij een twijfel ontstaan. Ik ben een man, 47 jaar oud, gescheiden en geen kinderen. Ook volledig hetero, vrouwen zie ik heel graag, bezoek op regelmatige basis een dame van plezier. Verzorg mijzelf uiterst goed, let zeer goed op mijn eten en gewicht en sport zoveel als ik kan.

Door een zittend beroep en een mindere rug heb ik daar (mijn rug) veel last van. Waar ik veel baat bij heb is mij vaak te laten masseren. Al sinds een aantal maanden ga ik wekelijks naar een masseur, een Thaise man, die precies weet waar en hoe hij mij moet masseren en ook met welke hardheid. Daarom voor mij ook een man en niet een vrouw, op bepaalde plekken dient het echt hard te gaan, het masseren en duwen. Bij vrouwen is dat niet op de wijze hoe ik het wil/of moet, waardoor ik al na een aantal dagen weer veel last heb.

Ik kom vaak bij hem, nu al een keer of vijftien. Er is nooit iets voorgevallen, geen enkele keer. Ook de site verbiedt het vragen of insinueren van bepaalde handelingen is bij hen niet toegestaan, dat was voor mij ook de reden om naar hem te gaan. Gewoon een nette salon. Echter gebeurde er voor een paar dagen geleden iets wat mij doet twijfelen, enorm. Let wel dit is na heel wat keren.

Ik lig zoals gebruikelijk op mijn buik, eerst zeker 45 minuten enkel mijn rug waar de massage op plaats vond, daarna de ander 45 minuten de rest van mijn lichaam. Ook gebruikt hij normaal gesproken veel handdoeken, daar waar hij niet masseert lig ik bedekt.

Dit was nu afgelopen keer niet het geval, lag daar de gehele periode "compleet naakt". Maar tijdens dat ik op mijn buik lig en hij mijn benen en billen masseert merk ik dat hij vaker mijn penis en ballen aanraakt, meerdere keren. In eerste instantie probeerde ik het nog te negeren, maar het gebeurde vaker. Wellicht onschuldig, maar bij alle voorgaande keren was dit niet het geval.

Dit alles heeft een bepaalde uitwerking op mij en op een gegeven moment begon mijn lid toch te groeien. Ik ben daarbij niet klein geschapen, ruim boven het gemiddelde, en dat zal hem zeker zijn opgevallen. Hij raakte mijn lid steeds vaker aan en nadat hij zei "omdraaien" was ik echt keihard. Nog steeds geen handdoek en hij ging mijn buik masseren, waarbij bij steeds mijn erectie aanraakte. Ook bij daarna de benen gebeurde dit veelvuldig.

Hij heeft geen hand om mijn lid gedaan, niet aftrokken en ook geen ejaculatie. Maar het voelde ontzettend prettig en lag ik daar in een enorm geile bui. Dat was hem ook zeker niet ontgaan.

Na afloop van de massage vroeg hij meerdere keren of ik een lekkere massage heb gehad, normaal vraagt hij dit nooit en zeker niet op die manier zoals hij het nu vroeg. Ook vroeg hij weer wanneer ik terug wilde komen, dat doet hij normaal ook niet, ik maak altijd een afspraak via de receptie. Ben "bang" dat wanneer ik de volgende keer bij hem kom, het verder zal gaan.

Eenmaal thuis, moest ik dit echt even door mijn gedachte laten gaan en was verbaasd, zeker van mijzelf, dat dit is voorgevallen en ik dit ook toeliet. Ben nooit eerder zo door een man aangeraakt, ook nooit een nieuwsgierigheid naar gehad.

Nu mijn twijfel, moet ik weer naar hem terug gaan? Denk dat het verder zal gaan en niet alleen bij een normale massage zal blijven.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook wel eens bij een thaise salon door een man gemasseerd, ergens in een zijstraatje van de Kalverstraat, de vrouwen waren bezet op dat moment.
Ook met een handoekje.
Al lang geleden, dus ik weet niet meer of ik een stijve kreeg, waarschijnlijk wel.
Maar voor het HP-handwerk, werd de laatste 15 min door een vrouw afgemaakt.

Maar om op jouw ervaring terug te komen, ik zou gewoon terug gaan en het een keer ondergaan. Je wordt er niet meer of minder hetero van.
Ik doe het soms ook wel eens met een trans, het geeft toch weer een nieuwe dimensie aan de sex.
Een man zou trouwens meer ervaring moeten hebben met aftrekken, misschien wordt je blij verrast.
 
Indien je die kant van jezelf niet wil ontdekken kan je vooraf aangeven dat dit niet je intentie is. Aangezien de eerste 14 keer prima verlopen zijn, zal dit geen probleem zijn, neem ik aan.

Ikzelf heb eenzelfde soort ervaring gehad en was blij verrast met het resultaat. De massage was inderdaad steviger, hetgeen ik lekker vind. het toewerken tot een hp zorgde ook bij mij voor spanning waardoor er geen spetterend einde gehaald werd.

Nu ik inmiddels weet hoe e.e.a. verloopt is die spanning minder en lukt het me wel om de boel los te laten :) ik heb het idee dat hij beter de plekjes kent dan menig vrouwelijk masseur.


Vooralsnog heb ik geen opwindende gevoelens bij mannen, maar wel bij de handelingen die hij bij me doet.
 
Ook al vond je het lekker, dit is wat mij betreft aanranding. Ongevraagd op deze manier aan je zitten als niet vooraf bij beide partijen dit bekend is dat het kan gebeuren is gewoon fout.

Denk je eens in als dit een man bij een vrouw zou doen. Ik vind het ondanks je beleving echt niet kunnen. Het is niet dat hij alles mag en dan maar kijkt of je nee zegt, niet in deze setup.

Dus ik zou hem er direct mee confronteren. Dat kan op een vriendelijke manier, maar wel dat je duidelijkheid wil wat zijn werkelijke bedoelingen zijn.

Vind je het dan nog prima? Go for it, maar dan is het wel voor beiden helder waar je aan toe bent, want zoals je het nu beschreven hebt is echt fout in mijn ogen.
 
Hallo,

Dit is niet een recensie, maar eerder een voor mij onduidelijkheid.

Sinds een aantal dagen is er bij mij een twijfel ontstaan. Ik ben een man, 47 jaar oud, gescheiden en geen kinderen. Ook volledig hetero, vrouwen zie ik heel graag, bezoek op regelmatige basis een dame van plezier. Verzorg mijzelf uiterst goed, let zeer goed op mijn eten en gewicht en sport zoveel als ik kan.

Door een zittend beroep en een mindere rug heb ik daar (mijn rug) veel last van. Waar ik veel baat bij heb is mij vaak te laten masseren. Al sinds een aantal maanden ga ik wekelijks naar een masseur, een Thaise man, die precies weet waar en hoe hij mij moet masseren en ook met welke hardheid. Daarom voor mij ook een man en niet een vrouw, op bepaalde plekken dient het echt hard te gaan, het masseren en duwen. Bij vrouwen is dat niet op de wijze hoe ik het wil/of moet, waardoor ik al na een aantal dagen weer veel last heb.

Ik kom vaak bij hem, nu al een keer of vijftien. Er is nooit iets voorgevallen, geen enkele keer. Ook de site verbiedt het vragen of insinueren van bepaalde handelingen is bij hen niet toegestaan, dat was voor mij ook de reden om naar hem te gaan. Gewoon een nette salon. Echter gebeurde er voor een paar dagen geleden iets wat mij doet twijfelen, enorm. Let wel dit is na heel wat keren.

Ik lig zoals gebruikelijk op mijn buik, eerst zeker 45 minuten enkel mijn rug waar de massage op plaats vond, daarna de ander 45 minuten de rest van mijn lichaam. Ook gebruikt hij normaal gesproken veel handdoeken, daar waar hij niet masseert lig ik bedekt.

Dit was nu afgelopen keer niet het geval, lag daar de gehele periode "compleet naakt". Maar tijdens dat ik op mijn buik lig en hij mijn benen en billen masseert merk ik dat hij vaker mijn penis en ballen aanraakt, meerdere keren. In eerste instantie probeerde ik het nog te negeren, maar het gebeurde vaker. Wellicht onschuldig, maar bij alle voorgaande keren was dit niet het geval.

Dit alles heeft een bepaalde uitwerking op mij en op een gegeven moment begon mijn lid toch te groeien. Ik ben daarbij niet klein geschapen, ruim boven het gemiddelde, en dat zal hem zeker zijn opgevallen. Hij raakte mijn lid steeds vaker aan en nadat hij zei "omdraaien" was ik echt keihard. Nog steeds geen handdoek en hij ging mijn buik masseren, waarbij bij steeds mijn erectie aanraakte. Ook bij daarna de benen gebeurde dit veelvuldig.

Hij heeft geen hand om mijn lid gedaan, niet aftrokken en ook geen ejaculatie. Maar het voelde ontzettend prettig en lag ik daar in een enorm geile bui. Dat was hem ook zeker niet ontgaan.

Na afloop van de massage vroeg hij meerdere keren of ik een lekkere massage heb gehad, normaal vraagt hij dit nooit en zeker niet op die manier zoals hij het nu vroeg. Ook vroeg hij weer wanneer ik terug wilde komen, dat doet hij normaal ook niet, ik maak altijd een afspraak via de receptie. Ben "bang" dat wanneer ik de volgende keer bij hem kom, het verder zal gaan.

Eenmaal thuis, moest ik dit echt even door mijn gedachte laten gaan en was verbaasd, zeker van mijzelf, dat dit is voorgevallen en ik dit ook toeliet. Ben nooit eerder zo door een man aangeraakt, ook nooit een nieuwsgierigheid naar gehad.

Nu mijn twijfel, moet ik weer naar hem terug gaan? Denk dat het verder zal gaan en niet alleen bij een normale massage zal blijven.
En nu weetje ook waarom de meeste hetero mannen liever een vrouwelijke masseuse willen daarom dus. Je had je nooit naakt moeten laten masseren door hem maar om een handdoek moeten vragen. Wie weet is hij een homo en geilt hij op mannen billen en aangezien hij jou penis raakte weet ik het bijna zeker of hij is bi. Ik denk dat hij extra geld wil verdienen en misschien uit was op een fooi van jou kant.
 
Ook al vond je het lekker, dit is wat mij betreft aanranding. Ongevraagd op deze manier aan je zitten als niet vooraf bij beide partijen dit bekend is dat het kan gebeuren is gewoon fout.

Denk je eens in als dit een man bij een vrouw zou doen. Ik vind het ondanks je beleving echt niet kunnen. Het is niet dat hij alles mag en dan maar kijkt of je nee zegt, niet in deze setup.

Dus ik zou hem er direct mee confronteren. Dat kan op een vriendelijke manier, maar wel dat je duidelijkheid wil wat zijn werkelijke bedoelingen zijn.

Vind je het dan nog prima? Go for it, maar dan is het wel voor beiden helder waar je aan toe bent, want zoals je het nu beschreven hebt is echt fout in mijn ogen.
Formeel gezien wellicht aanranding maar als je ergens naar toe gaat om aangeraakt te worden en het staat er bekend om dan is het wat mij betreft geneuzel om dit soort sterke bewoordingen te gebruiken. Zeker als het wat lichte aanrakingen zijn. Wordt wat mij betreft pas aanranding wanneer je lid dan echt ongevraagd stevig wordt vastgepakt en er aan getrokken wordt zonder toestemming. Dan nog heb je alle ruimte om nee te zeggen.

Gezien het verhaal lijkt het mij een uitnodiging te zijn voor meer handelingen.

Ik zou zeggen als het contact goed is en je geniet van de massage...laat het gebeuren. De masseur heeft denk ik wel aangetoont niet in zeven sloten tegelijk te springen.

Ik heb zelf 2 keer een massage door een man ondergaan met een gelukkig einde omdat ik het eens wilde ervaren. (100% hetero). Met name omdat het financieel een wereld van verschil is en wilde testen of het nou echt verschil uitmaakte. Moet zeggen dat het idd het geval was. Zonder de opwinding van een vrouw te ervaren kwam er technisch wel een happy end maar het ontbreken van opwinding maakte het niet spetterend en niet snel voor herhaling vatbaar maar ik besef dat er best mannen tussen zouden kunnen zitten waarbij het in de toekomst ooit anders zou kunnen zijn.
 
Formeel gezien wellicht aanranding maar als je ergens naar toe gaat om aangeraakt te worden en het staat er bekend om dan is het wat mij betreft geneuzel om dit soort sterke bewoordingen te gebruiken.
Het waren bewuste aanrakingen, wat blijkt uit onder andere

hij ging mijn buik masseren, waarbij bij steeds mijn erectie aanraakte. Ook bij daarna de benen gebeurde dit veelvuldig.
Dat is geen normale masseur meer die per ongeluk een keer iets aanraakt. Dat is een masseur die doelbewust je aanraakt op plekken waar geen afspraken over zijn gemaakt en niet horen bij hetgeen hij als beroep uitoefent.

Aanranding, klip en klaar. Ook voor mannen geldt dat dit soort dingen niet gebagatelliseerd mogen worden. Zeker als je over hem leest dat

Ook de site verbiedt het vragen of insinueren van bepaalde handelingen is bij hen niet toegestaan, dat was voor mij ook de reden om naar hem te gaan
Dat maakt het zoveel wranger dat wat hier gebeurt vergoeilijkt wordt door sommigen. Dit is fout en had hij niet mogen doen.

Dat de schrijver het lekker vond of op zijn minst nieuwsgierig maakte doet daar niets aan af. Hij ontdekt een nieuwe kant van zichzelf, maar dat hoor je op basis van consent te ontdekken en niet op deze geniepige manier.

Misschien omdat ik zelf, in veel lichtere vorm, maar wel een stuk vaker, aangerand ben dat ik hier zo fel op reageer, maar dit is fout en dat is iets wat je misschien pas jaren later zelf beseft en impact kan hebben.

Ook al ben je een man, ook al voelde het niet heel rot, je moet altijd onder ogen blijven zien op wat voor manier dit gebeurt is.

De schrijver zegt notabene in voorgaande quote dat ie hem gekozen had juist omdat hij adverteerde met het niet toelaten van dit soort handelingen.

Nee sorry, ik word echt giftig als hier lollig of niks aan de hand over wordt gedaan.
 
Het waren bewuste aanrakingen, wat blijkt uit onder andere


Dat is geen normale masseur meer die per ongeluk een keer iets aanraakt. Dat is een masseur die doelbewust je aanraakt op plekken waar geen afspraken over zijn gemaakt en niet horen bij hetgeen hij als beroep uitoefent.

Aanranding, klip en klaar. Ook voor mannen geldt dat dit soort dingen niet gebagatelliseerd mogen worden. Zeker als je over hem leest dat


Dat maakt het zoveel wranger dat wat hier gebeurt vergoeilijkt wordt door sommigen. Dit is fout en had hij niet mogen doen.

Dat de schrijver het lekker vond of op zijn minst nieuwsgierig maakte doet daar niets aan af. Hij ontdekt een nieuwe kant van zichzelf, maar dat hoor je op basis van consent te ontdekken en niet op deze geniepige manier.

Misschien omdat ik zelf, in veel lichtere vorm, maar wel een stuk vaker, aangerand ben dat ik hier zo fel op reageer, maar dit is fout en dat is iets wat je misschien pas jaren later zelf beseft en impact kan hebben.

Ook al ben je een man, ook al voelde het niet heel rot, je moet altijd onder ogen blijven zien op wat voor manier dit gebeurt is.

De schrijver zegt notabene in voorgaande quote dat ie hem gekozen had juist omdat hij adverteerde met het niet toelaten van dit soort handelingen.

Nee sorry, ik word echt giftig als hier lollig of niks aan de hand over wordt gedaan.
Het lijkt erop dat je persoonlijks wat te verwerken hebt (gehad) dat je hier zo fel op reageert en dat mag niet onderschat worden. Maar ik denk dat een masseur in een Thaise salon onder zeer verzachtende omstandigheden opereert maar dat is mijn mening. Er zijn genoeg plekken die gevrijwaard zijn van grensopzoekend gedrag. Het gros zit er wel een beetje op te wachten denk ik.
 
Forumlurker heeft zeker een punt, gelukkig maar dat het bij jou in goede aarde viel. Wat het hoe nu verder betreft, tussen de regels valt te lezen dat er iets in je is wakker gekust dat stiekem naar meer verlangd. Ik zou dan ook zeker terug gaan.

Voorafgaand aan een volgend consult zou je hem, zoals Forumlurker voorstelde, kunnen vragen zijn kaarten op tafel te leggen, maar persoonlijk zou ik de situatie stilzwijgend omhelzen en hem laten begaan zolang een en ander binnen de grenzen van mijn confortzonne valt. Wel is het zaak je eigen grenzen daarbij goed te bewaken.

Mijn motto bij dit soort dingen is altijd voelt het goed > doen, voelt het niet goed > niet doen/stoppen (een simpel woord of gebaar zou moeten volstaan om een door jou niet gewenste handeling in goede harmonie voor te zijn of af te breken).

Wel is te hopen dat deze nieuwe erotische lading niet ten koste gaat van dat deel van de massage waar je eigenlijk voor kwam.
 
Laatst bewerkt:
Begrijp al die "negatieve" berichten niet zo goed en ik weet echt wel wat een overschrijdende grens is. Heb tevens begrip voor ervaringen of opvattingen van diverse personen. Maar, denk dat de persoon echt wel kan aangeven, tijdens de massage, of er een handeling wordt gedaan die niet past. Ook is er naar mijn mening niet iets gedaan wat te ver is gegaan in het verhaal hierboven.

Als ik naar een normale salon ga, gewoon een hele nette, dan raken zij mijn delen ook soms aan, zonder dat ik ook maar iets in mijn hoofd moet halen dat er ook maar iets zal gebeuren. En ook daar weet men dat een man een erectie kan krijgen, je bent dan zo ontspannen. De meeste masseurs accepteren dat ook en kijken daar echt niet raar van op.

Nu is het wel aan de persoon om te bepalen of hij weer terug zal gaan. Denk wel dat beide personen, ook de masseur, weet dat wanneer de personen elkaar weer zien er mogelijk iets verder zal worden gegaan.

En dan? Het is toch gewoon lekker, en bij terugkeer met wederzijdse instemming. Of men moet vooraf aangeven dat de masseur van het zaakje moet afblijven!

Dus naar mijn mening zijn er drie opties.
1. Wegblijven
2. Vooraf aangeven dat het niet kan
3. Niets zeggen en het gewoon laten gebeuren
 
Nu mijn twijfel, moet ik weer naar hem terug gaan?
Wat dom om deze vraag hier te stellen.
Die kun alleen jij beantwoorden.
Niemand anders kan dat voor je doen.
Uiteraard raden alle mannen-neukers aan om meteen terug te gaan naar hem want ze vinden jouw verhaaltje heel spannend.
Uiteraard raden alle hetero's aan om dat niet te doen en spreken van aanranding.
Daar heb jij dus helemaal niets aan.
Schrijf deze homo-erotica gewoon lekker in je dagboek ofzo.
Qua topic is dit totaal zinloos.

En ja, als je teruggaat...
volledig hetero
...ben je dat dus niet.
En sowieso ben je dat niet als je twijfelt.
 
Altijd maar dat hokjesdenken. De 2 uitersten, 100 % gay en 100% hetero, zijn wellicht zeldzamer dan men denkt of dan men zelf voorgeeft. In werkelijkheid zijn het de uitersten van een glijdende schaal. Heb zelf het bed gedeeld met lieden die zich identificeerden als oa homo, (oraal)bi, bischierig, heteroflexible, pansexueel en hetero.... en die laatste groep (naar eigen zeggen hetero maar bij tijd en wijle, zeker als het ongezien blijft, niet vies van andermans pik, hand of mond) is best groot, zeker als er ook travestieten, Shemales en/of transgenders aanschuiven die in de ogen van de een altijd een omgebouwde en/of verklede kerel blijven maar in de ogen van menig ander vrouwelijk genoeg voelen om niet in conflict te komen met hun veilige heterosexuele zelfbeeld. Enig idee hoeveel aanloop ik had als ik in een sexcinema geblindoekt in een afsluitbare 2 persoons cabine ging liggen (als man of in travestie), daarmee anderen een kans gevend om geheel anoniem (ook voor mij) hun ding te doen :). Als ik 1000 euro zou krijgen voor iedere zelfbenoemde hetero die in de afgelopen 40 jaar bij me aanschoof hoefde ik nooit meer te werken. Een gay kennis van me ging in de jaren 90 op sexvakantie in Marroco en verbleef dan bij vrienden. "Openlijk zijn ze daar allemaal zo anti homo als de pest maar zodra je met ze alleen bent weten ze niet hoe snel ze hun broek moeten laten zakken" vertrouwde hij mij toe en ook ik had de nodige aanloop uit die hoek als de kans om betrapt te worden klein genoeg was. Diezelfde kennis overwoog ooit tijdens een jubileumfeest van de Rex (de inmiddels gesloten laatste echte sexbioscoop in Nederland) om als speciale attractie een kartonnen doos neer te zetten met een gloryhole en onbekende inhoud. Ben je dan als aanschuivende gepijpte direct hetero af omdat je daarbij al dan niet bewust het risico neemt door een kerel te worden gepijpt?
 
Laatst bewerkt:
Wat dom om deze vraag hier te stellen.
Die kun alleen jij beantwoorden.
Niemand anders kan dat voor je doen.
Uiteraard raden alle mannen-neukers aan om meteen terug te gaan naar hem want ze vinden jouw verhaaltje heel spannend.
Uiteraard raden alle hetero's aan om dat niet te doen en spreken van aanranding.
Daar heb jij dus helemaal niets aan.
Schrijf deze homo-erotica gewoon lekker in je dagboek ofzo.
Qua topic is dit totaal zinloos.

En ja, als je teruggaat...

...ben je dat dus niet.
En sowieso ben je dat niet als je twijfelt.
Pffffff wat vermoeiend
Altijd maar dat hokjesdenken. De 2 uitersten, 100 % gay en 100% hetero, zijn wellicht zeldzamer dan men denkt of dan men zelf voorgeeft. Heb zelf het bed gedeeld met lieden die zich identificeerden als oa homo, (oraal)bi, bischierig, heteroflexible, pansexueel en hetero.... en die laatste groep (naar eigen zeggen hetero maar bij tijd en wijle, zeker als het ongezien blijft, niet vies van andermans pik, hand of mond) is best groot. Enig idee hoeveel aanloop ik had als ik in een sexcinema geblindoekt in een afsluitbare 2 persoons cabine ging liggen, daarmee anderen een kans gevend om geheel anoniem (ook voor mij) hun ding te doen :). Als ik 1000 euro zou krijgen voor iedere zelfbenoemde hetero die in de afgelopen 40 jaar bij me aanschoof hoefde ik nooit meer te werken. Een gay kennis van me ging in de jaren 90 op sexvakantie in Marroco en verbleef dan bij vrienden. "Openlijk zijn ze daar allemaal zo anti homo als de pest maar zodra je met ze alleen bent weten ze niet hoe snel ze hun broek moeten laten zakken" vertrouwde hij mij toe en ook ik had de nodige aanloop uit die hoek als de kans om betrapt te worden klein genoeg was.
Mee eens!! Kijk graag eens hoeveel "hetero" mannen er wel niet bij de trans dames staan, of in bepaalde saunas komen.
Heb zelf geen enkele moeite met mensen die van alles willen proberen, zolang men maar iedereen met respect zal behandelen.
 
Pffffff wat vermoeiend

Mee eens!! Kijk graag eens hoeveel "hetero" mannen er wel niet bij de trans dames staan, of in bepaalde saunas komen.
Heb zelf geen enkele moeite met mensen die van alles willen proberen, zolang men maar iedereen met respect zal behandelen.
Maar hier gaat het om iemand die voor een rugmassage kwam en niet van tevoren had afgesproken om seksueel aangeraakt te worden. Het is hem allemaal overkomen omdat de masseur zich niet kon beheersen en zonder daarvoor toestemming te vragen aan de klant. Jij praat over mannen die bij transen staan die kiezen daar zelf voor heeft dus niets met dit verhaal te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat in de meeste gevallen dat ik bij een chinese of thaise massagesalon kom, ik ook niks vooraf heb afgesproken over penismassage en een HP-tje. Meestal zijn het ook sluikse aanrakingen met een vinger van je ballen, extra drukken op je billen om je voor het omdraaien al een stijve te bezorgen.
Heb je die nog niet bij het omdraaien, masseren ze over je buik en langs je penis, knappe jongen die geen stijve krijgt. De brutalen pakken direct je pik en masseren hem stijf. Daarna wordt pas de vraag gesteld deze ook masseren.
Ja kut, hij is nu zo knetterhard geworden, dat het wel effe moet gebeuren.
Worden we nu door deze geraffineerde masseuses, ook verkracht.
Of ben ik er op uit als ik een stijve pik krijg.
Ik zie er niet zoveel verschil in.
Je kunt altijd op ieder moment, nee zeggen.
 
Heb je dan ook respect voor mensen die NIET van alles willen proberen?
Je stelde de vraag niet aan mij maar ik beantwoord hem toch. Ik zou kunnen benoemen hoe ik in sexcinema etc. menig potentieel veelbelovend moment met vaak kersverse jonge stelletjes om zeep geholpen zag worden door hordes heteromannen die geen oog hadden voor hun confortzonne en veel te massaal en veel te opdringerig veel te dichtbij kwamen. Of hoe menig potentiëel veelbelovende vrijage van mij met anderen in de kiem werd gesmoord omdat aanschuivende derden niet aanvoelden dat hun aanwezigheid storend werkte op ons spel (ik vind kijkers prima maar menig ander klapt dan dicht) .

Maar laat ik me beperken tot mijn activiteiten als bi man resp. travestiedame in een gemengd gezelschap. Mooi voorbeeld is mijn aanschuiven in travestie bij de BUNGA BUNGA gangbang party. Liefst zou ik daarbij de ene na de andere kerel klaarpijpen en liters sperma naar binnen werken. Maar anders dan hun toenmalige huis tgirl dring ik mezelf niet op en ga ik niet proactief op mannen jacht maar laat de eerste aanzet over aan de heren. Gevolg was dat ik nauwelijks aanloop had en mijn concurrente soms wel 2 kerels tegelijk bediende.

Op enig moment werd ik door de fabuleuse Bianca (de bekende porno diva) uitgenodigd om een plens sperma van een heer af te likken, een heer die daar door zijn positie zelf geen zicht op/weet van had. Hoewel iedere cel in mijn lichaam er naar snakte toe te tasten sloeg ik het aanbod met tegenzin af omdat ik niet wist of de heer in kwestie het wel op prijs zou stellen door een tgirl te worden schoongelikt en non verbale communicatie daarover met hem niet mogelijk was. Na mijn beleefde weigering werd mijn tgirl concurrente erbij geroepen die wel direct aanviel. Als ik dat geweten had.

Niet veel later bleek die man overigens zo bi als de pest en dook onaangekondigd tussen mijn benen (hij wel). We hebben daarna nog uitgebreid met elkaar gespeeld Zo zie je maar, je kunt ook te voorzichtig zijn. Hoe vaak ik overigens niet opdringerige heren zonder fatsoen van me af moet duwen.

Kortom opdringerigheid heeft niets te maken met sexuele geaardheid of kicks maar met de mate waarin je al dan niet de antenne en het fatsoen hebt om andermans/vrouws confortzonne te herkennen en te respecteren. Zelf ben ik in de regel te voorzichtig/bescheiden en kreeg meermaals van de huisdames te horen dat ik best wat meer mag durven.
 
Laatst bewerkt:
[..]
Dit was nu afgelopen keer niet het geval, lag daar de gehele periode "compleet naakt". Maar tijdens dat ik op mijn buik lig en hij mijn benen en billen masseert merk ik dat hij vaker mijn penis en ballen aanraakt, meerdere keren. In eerste instantie probeerde ik het nog te negeren, maar het gebeurde vaker. Wellicht onschuldig, maar bij alle voorgaande keren was dit niet het geval.

Dit alles heeft een bepaalde uitwerking op mij en op een gegeven moment begon mijn lid toch te groeien. Ik ben daarbij niet klein geschapen, ruim boven het gemiddelde, en dat zal hem zeker zijn opgevallen. Hij raakte mijn lid steeds vaker aan en nadat hij zei "omdraaien" was ik echt keihard. Nog steeds geen handdoek en hij ging mijn buik masseren, waarbij bij steeds mijn erectie aanraakte. Ook bij daarna de benen gebeurde dit veelvuldig.

Dat ging aardig hetzelfde als in veel Chinese salons (met dames).
In een "nette" salon doen ze dan (helaas, vind ik) verder niks, maar ik heb stellig de indruk dat ze het aardig vinden om te zien hoe groot je bent , of het als een aardige tease bedoelen - een tijdje extra zacht binnenzijde dijen masseren .
Ook onderbuik (schaambeen) kan gemasseerd worden - (ook door een heel nette dame die verder niet teased - is dus deel van een normale massage) , maar als je naakt en stijf bent is het onvermijdelijk dat je penis ook aangeraakt wordt met de bovenkant van de masserende hand.

Als de masseuse wel wat extra´s doet is dit natuurlijk het moment waarop je gevraagd wordt of ze 'daar' (wijzend) ook verder zal masseren.

Gezien de rest van je verhaal lijkt de kans groot dat jouw masseur die vraag ook wel wil stellen .

Eenmaal thuis, moest ik dit echt even door mijn gedachte laten gaan en was verbaasd, zeker van mijzelf, dat dit is voorgevallen en ik dit ook toeliet. Ben nooit eerder zo door een man aangeraakt, ook nooit een nieuwsgierigheid naar gehad.

Nu mijn twijfel, moet ik weer naar hem terug gaan? Denk dat het verder zal gaan en niet alleen bij een normale massage zal blijven.

Die keuze is erg aan jezelf. Je masseur lijkt wel bereid/geinteresseerd om je ook een happy end te geven . Dat zal normaal gesproken wel extra geld kosten overigens - hoe indrukwekkend je penis ook is.
Je kunt een volgende keer onderbroek (of zo'n wegwerp-massage broekje) aanhouden, en eventueel gewoon zeggen dat je alleen voor reguliere massage komt, en een happy end liever van een vrouw krijgt.

Of een andere salon zoeken - er zijn ook Thaise (en Chinese) vrouwen die serieus en krachtig masseren.
 
Ik lees nergens dat hij direct duidelijk gemaakt heeft dat hij dat verder niet wilde.

Al dat gezeik over 'aanranding' lijkt me dan ook redelijk zwaar overdreven.. 🙄
"Veel verkrachte vrouwen (en ook mannen) ervaren het zogenaamde 'bevriezen effect'. Niks meer kunnen: geen bewegingen, geen geluid, geen kracht. "

Dat je niet direct nee zegt houdt tegenwoordig geen stand.

Nou snap ik ook wel dat de topicstarter niet zo zeer bevroor maar eerder overvallen werd door twijfel. Het is een gekke situatie. Misschien spelen er inderdaad homoseksuele gevoelens mee en dat is prima.

Dat de masseur dit niet kan maken is wat mij betreft evident.
 
Ik lees nergens dat hij direct duidelijk gemaakt heeft dat hij dat verder niet wilde.

Al dat gezeik over 'aanranding' lijkt me dan ook redelijk zwaar overdreven.. 🙄
Hij geeft aan dat hij hetero is en als je zijn verhaal goed gelezen hebt geeft hij duidelijk aan dat hij zoiets niet had verwacht van de masseur, hij vroeg er dus niet om. En bovendien hoort een masseur zich normaal te gedragen want voor zoiets kun je ontslagen worden en je werkgever in de problemen brengen.
 
Ik heb ondertussen wat bi ervaring. Ben al een paar keert klaar gepijpt door een man (travo) en er ging geen druppel verloren. Ik betaal nooit voor deze contacten kijk maar op t girl en met een goed profiel wordt je vanzelf benaderd.
Je kan gewoon tegen je masseur vertellen dat je het opwindend vond.
Voor hem een opluchting dat er meer mag , zal er alleen niet extra voor betalen.
Heb afgelopen week nog een trio met een bi man gedaan bij een vrouw, ze werd bloedgeil toen ik samen met haar die andere man pijpte.
Had ze nog niet eerder meegemaakt en wat haar betreft voor herhaling vatbaar.
Zij kon wel goed pijpen en onze zaadjes heeft ze keurig doorgeslikt.
Enkel wilde ze nog geen creampie.
 
Als uw penis veelvuldig contact krijgt en bepaalde punten worden gestimuleerd, maakt het niet uit of de persoon die u aanraakt een man of een vrouw is, uw penis zal omhoog gaan door die zintuiglijke prikkels.

Wat het verschil maakt, is dat als je heteroseksueel bent en een man je contact geeft in privégedeelten, je opstaat voordat de sensoren worden geactiveerd en de claim maakt, maar uit wat ik lees lijkt het mij dat je het leuk vond, het ontspande je of jij Het was verontrustend om te weten in hoeverre je daarvan genoot.

Als je mij leuk vindt en het jouw beslissing is, kun je terugkeren naar de massagesessie en de gentleman-masseuse duidelijk maken dat je op bepaalde gebieden niet van contact houdt, of er gewoon van genieten als je dat leuk vindt, misschien heb je ontdekt dat je net als andere dingen, maar niet vanwege het feit dat als uw penis omhoog is gekomen of zelfs als u opgewonden bent geraakt, u aan uzelf moet twijfelen, tenzij u wilt twijfelen.
 
Grappig dat mannen die andere mannen zoals travo's, transen en bi's neuken denken dat ze zelf hetero zijn :LOL:
Niet dus.
Veel succes verder met jullie homo proza, gayboys, dit topic gaat onder de negeer-knop.
 
Goedemorgen allemaal,
Wil graag reageren op de reacties welke ik heb gekregen. Dank voor de personen welke mij voorzien hebben van opbouwend commentaar!
Heb ook respect voor de andere reacties, zeker. Maar, ik ben een volwassen man, weet echt wel wat kan en wat niet. Zoals jullie hebben kunnen lezen is er, naar mijn mening nog niets voorgevallen wat niet kan. Het is voor mij even een zoektocht.
 
Gewoon teruggaan en het laten gebeuren. Een ervaring rijker worden. Wie weet wat er gebeurt...... Kan van helemaal niets tot van alles zijn. Maar jij bepaalt hoe ver je wil gaan daarin. Gaat het je te ver op dat moment, kun je zelf ingrijpen. Het is heerlijk om helemaal gemasseerd te worden en te eindigen met een hoogtepunt. Eigenlijk is een massage zonder hoogtepunt een soort van taart zonder slagroom. Ik zou het dus eens laten gebeuren, kijken wat hij gaat doen en het me laten overkomen, waarbij ik vooraf voor mezelf grenzen zou stellen en ingrijpen op het moment dat die overschreden worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan