Recensie Vanessa Latina, Aalst 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nico9320

Newbie
7
09/07/23
1
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vaness-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Is eerste maal dat ik hier recensie plaats maar wil jullie medewandelaars een teleurstelling besparen. Met dame afgesproken via whattsapp, alles wat in haar adv stond was mogelijk zei ze en mits bij betalen van 50 euro ook pzc en cim. Afspraak gemaakt, dame zelf ziet er uit zoals op de fotos maar eerste afknapper: ze spreekt enkel spaans, geen enkel woord engels of nederlands. Meegenomen naar klein kamertje (was wel proper) maar moeilijk om conversatie aan te gaan als je geen Spaans spreekt. Kleren uit, op bed, en direct rubber erover en dan plots haar gsm en via vertaalapp vroeg ze om geld. Heb betaald voor een uur en dan deed ze verder met pijpen (was wel goed). Dus dacht zal wel goed komen maar dan was ze zo afstandelijk als ze maar kon zijn, massage was enkel de "boven"kant van rug en buik, voor de rest laat ze niks toe (geen kussen, tongzoenen) dus mijn goesting was echt al over en heb ze maar wat laten verderwrijven want een massage kan je het ook niet noemen. Plots gign haar alarm af (maar uur was zeker nog niet voorbij) maar vermits mijn kleine heer toch al lang geen zin meer had, kleren aangedaan en weggegaan . Ik zou zeggen: als je geen spaans spreekt, zou ik de dame in kwestie mijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan