Recensie Camilla, relaxdreams 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
849
23/07/21
642
30
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben eens afgestapt op Camilla van relaxdreams.
Vond dat er nog mooie foto's op stonden van haar en dat trok wel mijn aandacht.
Eens ik binnen was en moest wachten op de kamer voor de presentatie van de dames kreeg ik eerst Karolina te zien en daarna Camilla. Karolina vond ik eerlijk gezegd knapper dan Camilla maar ik was gekomen met de bedoeling voor Camilla en dan heb ik nog niet de neiging om gauw te veranderen van mening.
Eens ik dus gekozen had voor Camilla kwam ze op de kamer. Allereerst deed ze totaal geen moeite om een klik of interactie te maken ze zette zich neer op de rand van het bed en ze begon zich al uit te kleden en ze zei dat ik me ook mocht beginnen uitkleden. De alarmbellen gingen al meteen af en ik had veel goesting om toen al te stoppen met de sessie want ik vond het vanaf dat moment al niet meer echt plezant. Nu ja ik heb de knop proberen om te draaien en in mijn binnenste gezegd en mezelf overtuigd om er het beste van te maken. Ik zag wel dat ze hele mooie borsten had en dat leek voor mij de beste manier om mij op te hitsen want verder dan dat leek er niet teveel soeps te zijn aan haar, heel afstandelijk en vrij koel allemaal. Dan ben ik me naast haar op bed gaan liggen met de hoop dat ik met haar ferme joekels ging mogen spelen en bij de minste aanraking aan haar borsten was het meteen al dikken ambras dat ik voorzichtig moest zijn en dat ik er eigenlijk zo min mogelijk mocht aankomen. Daar ging men krokettje echt niet van rechtkomen hoor 😔pfff wat een echt stom wijf is me dat zeg. Dan heeft ze een condoom rond mijn halfslap krokettje gedaan en er beginnen aan trekken en sleuren gelijk een bezetene 😨. Dan nog maar eens proberen haar borsten aan te raken en nu kreeg ik minder naar mijn hoofd geslingerd gelukkig maar. Gelukkig kreeg ik daardoor mijn krokettje opnieuw aan de praat en kon ze dan eindelijk beginnen met echt pijpen wat ze redelijk dee alhoewel ze tussendoor weer veel zat te trekken en te sleuren eraan. (ik begrijp nog steeds niet echt goed waarom sommige dames dit doen en waarom ze denken dat dit mannen opgeilt want dit is totaal niet leuk) de precies of ik zou dit ééns moeten doen aan haar borsten zo liggen trekken en sleuren eraan!!! Dan maar in de hoop om haar af te remmen met haar trekken en sleuren gevraagd om 69 en dat was ok maar ook weer met een lang gat en dat ik vrij voorzichtig moest zijn en niet dit en dat mocht doen. Man man man 🙄🙄🙄. En lap van het minste intensie die ik deed was het al van dat ze gaf me een pets op mijn bil en zei me dat ik het voorzichtiger moest doen. ☹️. Dan zij opnieuw trekken en sleuren aan mijn krokettje maar hetgeen zei deed aan mij dat kon haar niet veel schelen hoor. Dan had ik het helemaal gehad met haar en gevraagd of ik haar kon neuken. Ze is om me komen zitten in cowgirl en gelukkig ben ik nog klaargekomen goed kunnen pompen en ze heeft eindelijk eens niet over zitten zagen. Slechtste dame die ik ooit al heb bezocht in dit huis. Ze vertrekt normaal gezien vandaag opnieuw naar Madrid maar ik zet het hier nog in de hoop dat ik andere lezers ervan kan overtuigen om haar vandaag niet meer te gaan bezoeken Want het is 60 euro weggesmeten geld. Je bent gewaarschuwd bij deze. Ik ben blij dat ze ook nooit meer terugkomt naar België blijkbaar. Dat ze maar in Madrid blijft want dit is een dame die niet van haar werk houd en beter iets anders zoekt. Wat een verschil met pakweg victoria die mij alle hoeken van de kamer heeft laten zien en Salome en Lucie. Deze dame hoort hier totaal niet en is een schande voor dit beroep. Normaal gezien ben ik altijd positief ingesteld en probeer ik veel dingen neer te pennen met de nodige respect voor de dames, maar dit vond ik toch wel een brug te ver en wil ik het graag van mijn hart.
Of ja voor intiem zal ik ze wel een drie geven want ben tenslotte wel klaargekomen en was dit toch wel het beste van mijn bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan