Recensie Camilla, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Errando

Wandelaar
54
24/11/23
59
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2079453-camilla#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Camilla. Ik had haar advertentie op Kinky gezien en was vooral erg geïnteresseerd in haar vanwege de reviews aldaar. Voor een beginner zou ze perfect zijn volgens de reviews. Ik kon verder op de verscheidene fora niks vinden, waardoor ik meestal wat twijfelachtig ben, maar in dit geval de gok gewaagd.

Het contact verliep erg soepel, het duurde niet lang voordat ik reactie had. Ik heb duidelijk van te voren aangegeven wat mijn wensen waren (gewoon relaxed even praten, massage, beetje pijpen en neuken) en dat leek haar ook een fijne date. Omdat het nogal een stukje rijden was heb ik aangegeven dat ik 15 minuten van te voren even zou bellen om haar adres op te vragen, dit was echter niet nodig, ze gaf me gelijk haar adres. Wat dat betreft is ze goed van vertrouwen.

Dan de date zelf. Het huis was makkelijk te vinden. Ze deed de deur open in een prachtige lingeriesetje en gaf me gelijk een dikke zoen. Haar foto's zijn minder mooi dan Camilla zelf, echt wow. Het huis zag er aan de buitenkant niet heel netjes uit, binnen was het dikke prima. Gelijk door naar haar kamer. Korte babbel, een paar knuffels en zoenen en over op massage. Ze heeft leuke humor, ze gaf me massage-olie een vroeg me haar niet in een kipnugget te veranderen :ROFLMAO:. Natuurlijk niet gedaan, wel stiekem een paar likjes van haar sterretje genomen ;-). Na een paar minuten wilde ze mij graag masseren. Zo gezegd, zo gedaan. Alles werd lekker meegenomen, van mijn kruin tot mijn tenen. Na een klein 10 minuten heb ik haar op haar rug gelegd en begon ik haar lekker geil te pijpen. Ze genoot zichtbaar, maar gaf wel aan dat ze maar moeilijk kon klaarkomen. Toen ik haar vroeg wat ik daarvoor moest doen, legde ze mij semi-dominant op mijn rug en gaf me een fantastische pijpbeurt. Vervolgens pakte ze een condoom en met een flinke laag glijmiddel sprong ze op mijn schoot en stopte ze zo mijn hele pik bij haar naar binnen zonder enige aarzeling, maar een enorme grijns op haar gezicht. Ze genoot er zichtbaar van en na een paar minuutjes kwam ze met een explosie over mijn buikje klaar, fantastisch. Ze pakte snel een paar doekjes en maakte mij schoon en sprong weer bovenop me. Door het schoonmaken was mijn pik een beetje slapjes geworden, dus hij ging er niet zo makkelijk meer in. Helaas besefte ik mij te laat dat ze (express?) mijn condoom had afgedaan, toen ik net weer mega-hard was. Ze probeerde me nog over te halen om haar bare in missio te neuken, maar hier had ik zonder condoom niet zo veel behoefte aan en omdat ik er toch bijna was heb ik haar gevraagd me nog even lekker te pijpen en mijn prostaat te masseren. Toen ze net een vingertje in mijn anus stopte explodeerde ik over haar gezicht. Nog nooit zo fijn klaargekomen. Ze schrok een beetje maar genoot er ook enorm van. Nog even gelegen en geknuffeld en toen samen onder de douche gestapt.

Al met al een geslaagde date. Ik ben alleen een beetje geschrokken van het condoom.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2079453-camilla
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Camilla geweest in Dilsen Stokkem België. Contact verliep vlot en soepel. Met de vraag of ze een setje van haar fotos kon aantrekken was dat geen probleem.
Aangekomen gelijk verwelkomt met een paar zoenen, omhelzing en al wat opgeilen.
Ze ziet er echt heel mooi uit en zo sexy.
Verliep allemaal heel gemoedelijk. Uiteindelijk ons naar het bed verplaatst en had om meer gfe seks gevraagd en dat deed ze perfect. Heerlijk een uur met haar liggen stoeien. Heerlijk tongzoenen met haar en uiteindelijk met neuken heerlijk gekomen. Een genot om lekker tegen die lekkere Latina kont aan te beuken. Tot mijn verbazing was ze zelf ook goed geil en niet lang nadat ik was gekomen kwam zij ook.
Super was het. Daarna nog even relaxen en ze liet mij nog een tijd blijven om nog gewoon wat te kletsen.
Dit was mijn beste ervaring ooit met een ts en ga zeker nog vaker terugkomen als ze in de buurt is. Voor mij een absolute aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan