Recensie Celestine, Rotterdam (voorheen Voorburg) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
441
06/12/21
790
85
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9806235-celestine
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had al even gereageerd in het "Wie heeft ervaring met?" topic, maar dame verdient ook een fatsoenlijke recensie.

Na een lange periode in Rotterdam zit Celestine momenteel in Voorburg. Ze heeft haar zaakjes perfect voor elkaar, keurig anoniem appartement in een nette buurt en parkeren voor de deur. Alles piekfijn in orde: schoon bed, frisse lakens, glimmende badkamer en vooraf + nadien douchen met verse handdoek. Je merkt dat ze er aandacht voor heeft en het fijn vindt als alles netjes is.

Foto's kloppen gewoon, niets aan aangepast, al laten ze niet al te veel zien. Dame is vol, maar niet dik. Een buikje (geen pens) en forse billen, goed in verhouding met haar gigantische borsten. Je moet er - zoals ik - van houden, maar wat een kanonnen zeg.

Seks is prima, ze zoent gepassioneerd en je mag overal aan zitten. Ook qua standjes is ze niet kritisch en ze neemt de tijd, nergens een klok gezien. Ik schat haar eind dertig, haar Engels is uitstekend en je kunt met haar lachen. De voornaamste reden dat ik niet strooi met vijf sterren is dat ze geen enorme 'wow' factor heeft, zowel qua uiterlijk als beleving. Wellicht was dat 10 jaar geleden anders geweest.
Desalniettemin helemaal niets mis mee en een aanrader voor een leuk en opwindend moment.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij deze Celestine geweest, vriendelijk, mollig vrouwtje met gigantische borsten en een buik, pijpt zacht en voorzichtig wel lekker voor de rest een zesje ga niet op herhaling. Lexa

 
Ik heb Celestine aantal keer bezocht toen ze in Rotterdam zat (Blijdorp en later in Alexander). Beschrijving als hierboven klopt, korte dame op leeftijd met gigantische naturel tieten. Dito buik overigens. Intelligente dame, vriendelijk. Nette ruimte(s), vooraf en achteraf douchen, schone handdoeken.
Qua daad vooral rustig an / GFE. Tz aardig. Heb haar ook één keer anaal gedaan maar vond dat bij haar niet voor herhaling vatbaar.
Ik merkte dat naar mate ik vaker kwam de service wat terugliep, niet met dezelfde inzet als eerder. Ben daarom ook gestopt haar te bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9806235-celestine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een lange tijd celestine weer bezocht . Nu in Rotterdam. Wel betaald parkeren maar prima locatie. Na binnenkomst even knuffelen . Financiën en even opfrissen. Kreeg heerlijk glaasje prosecco aangeboden . Vervolgens lekker verder met strelen en raakte al aardig opgewonden. Op bed verder en haar heerlijk grote borsten gelikt . Ook haar poesje gebeft . Smaakt heerlijk . Zij ging mij pijpen . Zacht en langzaam . Maar ik raakte wat minder opgewonden. Zij heeft mij toen eerst een massage gegeven. Toen standje 69 en ik was weer helemaal in de wedstrijd. Condoom erop en zij ging mij berijden . Toen nog doggy en na een tijdje kwam ik toch heerlijk klaar . Ik miste een beetje de chemie en GFE van eerdere bezoeken maar Celestine heeft dat op het einde weer goedgemaakt. Verder kan je goed lachen met haar . En ze is geen klokkijker . Ruim een uur binnen geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9806235-celestine
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week afgesproken met Celestine.
Ik kende haar al van eerder, uit Voorburg, maar ze ontvangt nu in Rotterdam.

De date is in één woord wel samen te vatten als: HEERLIJK.


Celestine ontvangt in een net appartement in Rotterdam.
Betaald parkeren, maar goed discreet en anoniem.
Badkamer en slaapkamer zijn netjes.

Celestine zelf is heerlijk.
Ik had gevraagd om een mooie BH voor Russisch en een paar hoge hakken.
Toen de deur open ging, werd ik op mijn wenken bediend.
De gevraagde kleding, en een mooi koppie met lange blonde haren.
Een lekker lijf met een paar mooie grote borsten. Ze weet die ook goed te gebruiken.
Celestine komt uit Oost Europa en spreekt goed Duits en Engels.
Ze weet wat ze doet en hoe ze een man kan laten genieten.
De sex met haar is heerlijk, maar daarnaast kan je ook lekker met haar kletsen. Ze is gewoon leuk.
Het gaat allemaal lekker zacht en langzaam. Ze geniet zelf ook goed van de sex en kan heerlijk klaar komen.

Je voelt je bij haar al gauw thuis en ze doet goed haar best om het naar je zin te maken.
Ze durft daarbij best stoute dingen te doen.... ;-)
Na afloop samen douchen en elkaar soppen en afspoelen.
Daarna fris en fruitig weer naar huis.


Al met al dus een heerlijke date.
Ik hoop nog vaak met haar af te kunnen spreken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9806235-celestine
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame ge-appt of ze later op de avond tijd had. Het bericht kwam niet direkt aan, maar na ruim een half uur antwoordde ze. Het kon, maar ze had maar een half uur.
Ik was er een paar minuten van tevoren. Precies op het uur kreeg ik het huisnummer, 2 minuten later stond ik binnen.

Net appartement. Douchen had gekund. Ze wilde dat ik in elk geval m'n handen ging wassen, ik kreeg een schone handdoek mee.

Ze verwelkomde me in een mooi setje. Zei dat het haar speet dat ze maar een half uur voor me had. Ze begon meteen te tongzoenen (doe ik normaal niet, maar even meegedaan).
Zacht romantisch muziekje op haar laptop, kaarsje aan.

Haar lichaam is inderdaad vrij stevig maar wel strak. Mekaars kleren uitgedaan. Zij hield kousen met jarretels en pumps aan. Heerlijke grote zachte borsten om je gezicht tussen te verbergen, en om je pik tussen te steken.
Pijpen was niet zo bijzonder. Haar gebeft, 3 standjes gedaan. Als ze op je zit en voorover hangt, lekker hoor, die borsten.

Ze is niet helemaal mijn type, maar heeft een lekker lichaam en is aardig.
Ze is goed ge-organiseerd en gastvrij. Neemt tussen klanten even tijd voor zichzelf. Ze is professioneel in haar vak, in de positieve zin van het woord.

Ze is er tot eind juli en verwacht in september terug te komen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan