Recensie Celina, Den Haag (voorheen Amsterdam) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frysk

Wandelaar
77
10/11/21
66
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7027007-celina
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze week bij Celine geweest

ze ontvangt in een mooi appartement in amsterdam
ze is het meisje van de fotos, mischienm iets minder strak, ze ziet er erg mooi uit

Ik heb eindelijk weer eens een geweldige tijd gehad, vanaf de eerste seconde geeft ze je het gevoel dat je helemaal top bent
ze is heerlijk sexy en geeft het gevoel dat jij dat ook bent
ik ging geheel voldaan weer weg
 
Laatst ook geweest en kan me helemaal vinden in het verhaal van Frysk.
Dame van de foto's, knap gezicht en tattoos die erg geslaagd zijn, de filmpjes geven een prima beeld.
Volop tongzoenen, kreeg zelf nauwelijks de kans om te praten. Dame was zeer actief en leek er zelf ook plezier in te hebben. Appartement was helaas wel iets minder maargoed nog steeds een geslaagde date.
 
This is the best lady I have visited so far. I repeat- this is the absolute best lady I have received so far. I was unable to get over Paulinha/Emma- Amstelveen and was searching for Brazilian girls who likes to French kiss and also preferably take it in the ass as well as be a little young. This girl exceeded my expectations. She speaks English, is good to talk to, she is shy yet great on bed, let's you make her cum, tongue kisses effortlessly and doesn't watch the clock. I was there for 45 mins, and I left an elated man. I think I will gift her something.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezoek zelden tot nooit Latinas. Vallen, in mijn ervaring voorheen, bijna altijd tegen.
Helaas is het aanbod momenteel dusdanig dat je eigenlijk alleen kunt kiezen tussen veel te dure Oost-Europese dames, herintredende Oost-Europese dames van ver boven de veertig én Latinas.
Dat maakt het voor mij momenteel niet makkelijker om een leuke dame te vinden. Al is een van mijn favoriete dames een latina, maar zij is wat mij betreft de uitzondering die de regel bevestigd. Was wel heel even zoeken naar de juiste locatie. Maar op zich kun je dichtbij in parkeergarage de auto kwijt en is het vanaf daar 3 minuutjes lopen.

Die regel qua Latinas kent na mijn bezoek aan Celina in ieder geval vanaf nu dus twee uitzonderingen. Wat een leuke dame is dit. Mooi, vrolijk en lief Heb haar deze week bezocht en zal haar zeker vaker bezoeken. Ze ontvangt je met een lekkere tongzoen en daarna gaat het feestje eigenlijk de hele tijd door. Ze heeft een prima blowjob ini huis. Ik heb haar uitgebreid gebeft en gaandeweg begon ze me steeds meer aan te moedigen. Ik moest er even voor aan de slag, waar ik overigens ook van geniet, maar toen kwam ze echt heerlijk en heftig klaar. En vingertje erbij was geen probleem, integendeel. Beetje zoeken naar de juiste plek voor het vingertopje om de G spot te stimuleren. Niet als een wilde gaan rossen, maar de dame zelf laten meebewegen, zodat dat plekje optimaal gestimuleerd wordt. Zij ging daar ook actief mee aan de slag en dan weet je, en merk je, dat er echt genoten. Zij weten immers zelf het best waar die vinger het prettigst voelt.
Daarna even bijkomen in mijn armen en vervolgens kroop ze bovenop me. Geen wild gestamp of aanmoedigingen dat ik 'moest' komen, maar heerlijk vol gevoel neuken. Heb het haar met de mond laten afmaken. Niet in de mond gekomen trouwens, heb ik ook niet naar gevraagd of dat mogelijk is. Daarna nog tijdje lekker relaxed en open liggen praten.
Mooie dame, ietsjes voller lichaam dan op de foto's, maar gewoon slank. Bij veel dames vind ik tattoos wat goedkoop ogen, maar zij kan het prima hebben. Lekkere kont en mooie kleine borstjes, puur natuur. Denk dat ze eerder voor de GFE is dan voor de PSE, maar dat kan ook aan mij liggen en haar reactie daarop.
Kamer is netjes en verzorgd, net als Celina zelf. Heel schoon, heel fris. Toen ik weer buiten stond, bleek dat ik toch aardig over de tijd was gegaan. Maar ze gaf me geen moment het idee dat ze op hete kolen zat en ik moest vertrekken.
Kortom, toppertje erbij gevonden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7027007-celina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I am simply mind blown by the kind of service Celina provides. I was greeted with a French Kiss and was allowed to make her cum- both are must haves for me. Celina is the most friendly there can be. She made me cum twice. She is not a clock watcher, and in that 1 hour, never did I feel rushed. I am not boasting here but because such girls are difficult to find, I paid her 250 for 1 hour and also gifted her two Shoppers bags the next day, which she very kindly accepted. Extremely high risk of return. This has unarguably been the best experience so far.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Celina is the most friendly there can be
Couldn't agree more! I had a great experience as well. She's very communicative, sexy and playful 😈
We hadden vrij uitgebreid gehad over mijn wensen en die heeft ze bijna allemaal kunnen realiseren voor me. Is zelfs nog even gaan shoppen daarvoor. 🤩 We waren het erover eens dat dit een heerlijke start van het nieuwe jaar was !
Verder eens met het meeste wat hierboven ook geschreven is over haar. Ze vertrekt binnenkort naar Den Haag zei ze ..
 
She charged 100 for it, which is indeed quite expensive, but she also had some toys to play first, to get in the mood. I'm not small and I fucked her long and deep. She used some lube and creams to make it easier. I loved it. She has a beautiful and tight ass.
 
Thanks for the tip. I visited her in Den Haag and I must confirm she is very nice. The beaver was not behind a nature sanctuary as often with Latina's. Good kissing, friendly and not addicted to the smartphone.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was in de buurt en geil, dus Celina maar eens bezocht.
De foto's geven haar goed weer. Klein van stuk, mooi gebruind lichaam vol met tattoos. Iets voller dan ik had verwacht maar niet storend.
Celina is super vrolijk en vriendelijk, vanaf het app contact is het al plezierig, dat zie je niet vaak.
We hebben 3 kwartier gestoeid, ze is lekker actief en kon mijn bef-actie wel waarderen, ze werd kletsnat, beet in haar arm om niet te schreeuwen en droeg nog wat bij aan de geilheid door haar clit te strelen. Kortom, prima dame, enthousiast en open.
Ze komt niet in mijn top 5 maar dat ligt meer aan mijn persoonlijke voorkeur dan aan haar :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan