Recensie Celine, Den Haag, Geleenstraat 126a k2 3,82 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
De recensies waren gemengd, maar omdat de positieve de overhand hadden, toch maar geprobeerd, ook omdat Celine wel helemaal mijn type is qua figuur en verder was er op dat moment in de Geleen niets anders naar mijn smaak. Dus €100 betaald voor half uur. Maar het was een tegenvaller, had ik beter niet kunnen doen.

Het was vooral veel 'nee' en 'mag niet' ondanks dat ik aan het raam daar heel duidelijk naar gevraagd had om misverstanden te voorkomen. Dus gevraagd of zoenen overal op het lichaam toegestaan is en ze zei ja maar eenmaal op de kamer was het iedere keer: nee, niet in de nek, nee, niet aan de tepels etc.

Pijpen was zo'n beetje het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Meer hand dan mond en gevoelloos op en neer. Duurde ook nog superkort maar het was toch zo slecht dat ik dacht: dan maar neuken. Wilde ik beginnen in doggy, maar ook toen weer nee: you're too big. 🙄

Dan maar ik on top, veel te veel glijmiddel, voelde bijna niks. Een paar probeerde ze ook d'r benen zo te doen dat ik amper kon bewegen, zoals iemand hierboven ook al zei. Na een tijdje toch weer doggy voorgesteld omdat ik hoopte op dan wat meer bewegingsvrijheid en dat mocht, maar net toen ik in een lekker ritme zat haalde ze 'm eruit om er een nieuwe kwak glijmiddel op te doen. Bijna direct daarna begon ze te zeggen dat het tijd was en dat ik moest afronden. Onmogelijk, dat was nooit een halfuur! Toen ik gewassen en aangekleed op m'n telefoon keek, zag ik dat er pas 20 minuten voorbij waren.

Achteraf zei ze zelf nog dat het haar dag niet was (ook al zei ze dat ik de eerste klant was), dat ze chagrijnig was en dat ze 'normaal niet zo is'. Joh, goede informatie om te geven vóór je iemand binnenlaat! Weggegooid geld, buiten gegaan zonder te zijn klaargekomen. Snap wel dat iedereen een andere ervaring heeft, maar een sprookjesverhaal als van Connaisseur is gewoon lulkoek, onmogelijk bij deze dame.

een sprookjesverhaal als van Connaisseur is gewoon lulkoek, onmogelijk bij deze dame.
Ik vind het jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met Celine, maar dat maakt mijn recensie niet minder waarheidsgetrouw.

Allereerst gaf ze blijkbaar aan dat ze haar dag niet had. Daarnaast heb ik bij mijn bezoek wel drie keer het bedrag betaald dat jij hebt betaald, en de ervaring leert dat er een positief verband bestaat tussen het betaalde bedrag en de inzet. Tot slot lees ik in je andere review dat jouw pogingen om het lichaam te kussen daar ook niet in dank worden afgenomen.

Met een gemiddelde van 2 sterren bij elke recensie heb je dan wel erg veel pech, of is het misschien niet de dame waar het aan ligt…

Ik vind het jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met Celine, maar dat maakt mijn recensie niet minder waarheidsgetrouw.

Allereerst gaf ze blijkbaar aan dat ze haar dag niet had. Daarnaast heb ik bij mijn bezoek wel drie keer het bedrag betaald dat jij hebt betaald, en de ervaring leert dat er een positief verband bestaat tussen het betaalde bedrag en de inzet. Tot slot lees ik in je andere review dat jouw pogingen om het lichaam te kussen daar ook niet in dank worden afgenomen.

Met een gemiddelde van 2 sterren bij elke recensie heb je dan wel erg veel pech, of is het misschien niet de dame waar het aan ligt…
Ah, maar ik heb veel, veel meer dames bezocht voordat ik lid werd van dit forum, waar dus ook geen recensies van zijn. Wandel al 20 jaar, met veel ups en soms downs. De paar recensies hier zijn toevalig downs, een goede recensie blijkbaar niet meer zichtbaar omdat de dame is gestopt en het topic dus niet meer zichtbaar.

Tja, het kan 'pech' zijn, of raamdames leveren over het algemeen veel slechtere service dan die je in privéhuizen treft; ze willen zo min mogelijk buiten 'suck and fuck'. Als je alleen daar genoeg aan hebt, zal je sneller tevreden zijn.

Misschien is raamseks wel niks voor mij, dat kan, daar kom ik nog wel achter. Maar dat heeft meer te maken met de raamdames die van tevoren op alles 'ja' zeggen om maar geld binnen te harken en dan op de kamer het beloofde niet doen.

Ik geloof mojomaster best dat hij een goede ervaring had, als je voor suck and fuck komt, en sommige anderen ook. Maar zo'n verhaal alsof het een sprookje is uit 1001 nacht met je vriendinnetje, nou ja, da's gewoon ongeloofwaardig. Dan mag je sneren naar mij dat het aan mij ligt, maar volgens mij heb ik dan gewoon de gevoelige snaar geraakt.

Overigens had ik later die dag wel een goede ervaring bij ene Irina, ik zal daar ook nog over schrijven als er een topic over haar bestaat, als ik het juiste nummer vind op de plattegrond. Die had een heel stuk betere inzet dan Celine, deed niet moeilijk over borsten kussen of tepels in de mond nemen. Da's de bare minimum bij seks, toch? Om dat gebrek aan bare minimum service dan bij de wandelaar in de schoenen te schuiven vind ik echt triest.

Terug
Bovenaan Onderaan