WHEM Celine, Gouda Prive

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij is dit de Celine die tot voor kort bij Maison Monty in Rijswijk heeft gewerkt. Geen recensies over haar. Ik ben ook wel benieuwd, maar vooralsnog valt dit onder de categorie: 'te mooi om waar te zijn'
 
Hoi collega heren,

Kom net terug van Celine en heb daar een fijn tijd gehad :)
Ze geeft (bij klik natuurlijk) echt een GFE en is een prachtige slanke dame met een verfijnde bouw en naar mijn smaak prachtige ogen.
Al vanaf het binnenkomen voelde ik me fijn en ik, met een bezoek van 2 uur, heb ik leuk kennis kunnen maken met deze schat.

In statistieken :
Algehele verschijning: (5) prachtige meid als je van slank en verfijnd houdt, prachtige borsten (B), wel met tepelpiercing
Hygiëne : ***** (5) top!
Zoenen : **** (5) mag overal
Tongzoenen : helaas niet
Seksuele handelingen : **** (4) (niet aan de haren zitten en niet vingeren, pijpen met condoom)
Omgang, gesprek: ***** (5) Sociaal en gezellig!
Extra's met bijbetaling: geen

Herhalingskans is echter groot !

Paar dingen die wellicht relevant kunnen zijn voor mijn 'collega's'
Ze heeft ten opzichte van de foto's op het net een aantal plaatjes op haar lijf maar (naar mijn smaak) niet storend en niet op de verkeerde plaatsen.
De foto's kloppen wel qua slanke lijn en vorm :) Verder is ze niet zoals op de website staat 1,77m lang maar rond de 1,70m

Als je het leest Celine: dank je - fijne ervaring en hopelijk tot spoedig - Rob
 
Ik was Celine even kwijt maar wist haar te vinden via een andere site helaas is ze even gestopt in Gouda vanwege een stalker. Mocht ze ergens anders opduiken zal ik haar zeker weer opzoeken het is echt een leuke meid. Helaas is ze nu even onbereikbaar mocht iemand haar ergens voorbij zien komen hoor ik het graag had wel weer zin in haar gezelschap en gezelligheid. Het lijkt wel alsof ze voor de meeste van jullie nog een mysterie is :,)
 
Ik was Celine even kwijt maar wist haar te vinden via een andere site helaas is ze even gestopt in Gouda vanwege een stalker. Mocht ze ergens anders opduiken zal ik haar zeker weer opzoeken het is echt een leuke meid. Helaas is ze nu even onbereikbaar mocht iemand haar ergens voorbij zien komen hoor ik het graag had wel weer zin in haar gezelschap en gezelligheid. Het lijkt wel alsof ze voor de meeste van jullie nog een mysterie is :,)
Jammer dat ze last heeft van een stalker, ik was wel erg benieuwd naar haar en wilde eens langs gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan