Hennie, jij hebt zelf al eens kennisgemaakt met mij tijdens een online videocall
En heren ik ontvang inderdaad in België, wat ook eerlijk vermeld staat in mijn advertentie. Daarnaast bied ik verschillende diensten aan via aparte advertenties, die los van elkaar staan en waardoor de prijzen kunnen verschillen.
Mijn telefoonnummer is altijd Belgisch geweest. Ik doe dit werk naast mijn hoofdjob en ben hiermee gestart tijdens mijn studies. Inmiddels doe ik het wat beperkter, maar omdat ik het nog steeds graag doe, heb ik het nooit helemaal kunnen loslaten

.
Dat ik in Nederland adverteer, heeft een eenvoudige reden en dat is dat de kans kleiner is om bekenden uit mijn eigen Belgische regio tegen te komen. Buiten dit werk leid ik gewoon een normaal leven met familie en vrienden, en discretie vind ik daarom erg belangrijk voor mezelf maar zeker ook voor de mensen die bij mij langskomen.
In de loop van de tijd heb ik ook veel fijne Nederlandse klanten leren kennen en voor hen is het bovendien makkelijker om mij terug te vinden wanneer ik in Nederland adverteer.
Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft. Mochten er nog vragen zijn, dan mag je mij altijd gerust een berichtje sturen