Recensie Celine, Hausnr5, Nordhorn 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjomp

Stamgast
Forumpionier
497
02/07/21
573
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
230+40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag ben ik weer eens naar Nordhorn geweest.
.Celine%201.jpg


Wat moet ik er van zeggen? Eerste reactie "wat een schatje"

Uiterlijk: slanke meid, tegen de 1,7m aan, natuurlijke B-cup. Ook in andere lichaamsdelen zijn geen vulstoffen ingespoten, en eveneens geen inkt. Een mooi naturel lijf dus.

Nadat ik me even had gedoucht en ze terug was het geld weg brengen kwam ze dicht tegen me aan staan en begon te tongen. Zo langzamerhand duwde ze me richting het bed toen ik zat trok ik d'r mee richting het bed, bovenop me. En volgens mij is dat ook waar ze het liefst was, dicht tegen me aan. Vind ik uiteraard niet erg. Al zoenend ging ik steeds een stukje lager tot ik tussen d'r benen aan kwam. Ik voelde al nattigheid. Dit werd zeker gewaardeerd.

Na enige tijd ik langzaamaan naar boven zoende d'r mond en ging naast d'r liggen. Ze begreep de hint. Het pijpen was niet heel bijzonder en af en toe had ze moeite om d'r mond ver genoeg te houden. Gelukkig doet pijpen me sowieso niet zo veel, dus d'r zo snel mogelijk bovenop me gevraagd. Zonder glijmiddel (behalve dat op het cd natuurlijk) kwam ze op me zitten. Berijden als een volleerd amazone doet ze niet, naar eigen zeggen zat ze ook nog maar enkele weken in het vak. Na enige tijd de rollen maar omgedraaid. Leuk detail: ik moest en zou wel in d'r blijven.
In missio heeft ze ook graag veel lichaamscontact en had als snel d'r armen om m'n rug die me nader tot haar geboden. Al zoenend hield ik het echt lang vol, de ontlading was dan ook erg lekker. Nadien trok ze me weer dicht tegen d'r aan en vroeg nog even in d'r te blijven zitten.

Na de eerste rondje wat gebabbeld - ze vond het leuk dat ik veel over Litouwen wist, onder andere dat het afgelopen woensdag de nationale feestdag was - gestreeld en gezoend (een massage bood ze zelf niet aan, maar heb ik d'r ook niet naar gevraagd) langzamerhand maar richting ronde twee werken. Eerst wat voorbereidend werk middels 69 en toen begonnen met doggy. Fijn uitzicht, beetje met d'r anus geplaagd. Ik kan me voorstellen dat het erg fijn is daarin te verdwijnen, maar daarvoor was ik te groot. Ach ja, in haar andere strakke opening is het ook goed vertoeven. Na enige tijd maar weer overgestapt naar missio. Ook dit keer kon ze niet van me afblijven, wat absoluut geen straf is. Na best lange tijd weer een hoogtepunt. Ik lag uitgeteld bovenop d'r terwijl ze met kutje nog de laatste druppels uit me probeerde de melken.


Ze wist nog niet wanneer ze weer in Nordhorn is, maar ik kom zeker terug. Benieuwd wat dit geile buurmeisje nog meer in petto heeft.
 
Gisteren had ik het genoegen om weer enige tijd met deze dame te mogen verbergen. Ze leek nog enthousiaster dan de vorige keer.

Ze reed zichzelf eerst klaar op me. Dat vond ik wel leuk. Daarna ging ik in missio op haar tot mijn eigen hoogtepunt. Ze blijft contact met je zoeken en zich naar je toe trekken om te zoenen. Op onverklaarbare wijze kon ik bij een tweede ronde kon ik niet tot een hoogtepunt komen. Da's normaal gesproken geen probleem.

Enig kritiekpuntje: zelf zal ze niet direct initiatief tot seks nemen. Tenminste, dat deed ze niet bij mij. Ik heb niets te klagen hoor, ik heb me erg goed vermaakt. Mijn initiatief overigens zonder gemor ingewilligd. Als ik meer had willen hebben had ik het gekregen.

Ze vertelde me waarom ze dit werk deed. Geld uiteraard, maar ook waarvoor. En dat je dit werk niet te lang moet doen. Zelfspot had ze wel, vertelde dat de andere meiden geld uitgeven aan Louis Vuitton tassen en make-up van een heel duur merk (Schell? Klonk Duits en begon met een S) en dat zij d'r dan aan kwam met d'r rugtasje en simpele make up.
Maar hey, een leuke persoonlijkheid is dat ook niet nodig natuurlijk.
 
Ze reed zichzelf eerst klaar op me. Ze blijft contact met je zoeken en zich naar je toe trekken om te zoenen.

Enig kritiekpuntje: zelf zal ze niet direct initiatief tot seks nemen.
Dit klinkt als een contradictie

Zelfspot had ze wel, vertelde dat de andere meiden geld uitgeven aan Louis Vuitton tassen en make-up van een heel duur merk (Schell? Klonk Duits en begon met een S) en dat zij d'r dan aan kwam met d'r rugtasje en simpele make up.
Daarom boek ik ook nooit langer dan 30min. Doe waarvoor je kom, sex en nok daarna af.
Gezever over Louis Vuitton tassen (had er nog nooit van gehoord) zit ik niet op te wachten in betaalde tijd. Dan voel ik me altijd letterlijk genaaid als de dame zo je duurbetaalde tijd wil invullen. En 90% van de verhalen van een dvp kun je toch na het rijk der fabelen verwijzen.
 
Dit klinkt als een contradictie
Zoals het er staat, ja eigenlijk wel ja. 😆
Ze wil je de hele tijd wel zoenen en ook tijdens het neuken wil ze je dicht bij je hebben om te zoenen. En als je klaarkomt dan duwt ze je niet van zich af of zo maar laat je nog rustig nog even in je terwijl je op d'r ligt uit de hijgen.

Maar ze zal niet als bijvoorbeeld Sarah (die uit "Hongarije" maar feitelijk uit Roemenië, waar ik in het verleden menig uur mee heb doorgebracht) zeggen van "genoeg gezoend/gebeft, ik wil je in me voelen". Nu moet ik zeggen dat ook niet heb aangegeven dat ik dat fijn vind.

Daarom boek ik ook nooit langer dan 30min. Doe waarvoor je kom, sex en nok daarna af.
Gezever over Louis Vuitton tassen (had er nog nooit van gehoord) zit ik niet op te wachten in betaalde tijd. Dan voel ik me altijd letterlijk genaaid als de dame zo je duurbetaalde tijd wil invullen. En 90% van de verhalen van een dvp kun je toch na het rijk der fabelen verwijzen.
Ik heb nog nooit een half uur geboekt. Kortste ooit was drie kwartier en zelfs dat vond ik al te kort. Smaken verschillen.
In een half uurtje heb je ook niet veel tijd om een kletsen als je ook nog wilt ketsen :p Maar tijdens het bijkomen van ronde 1 of een massage is er wel tijd voor een praatje.
 
Ik mocht vandaag weer een tijdje met Celine mogen zijn. Het was weer erg fijn. Ik heb aan het begin aangegeven dat ze best wel eens wat dirty talk mocht uitslaan of mij moest zeggen wat ik moest doen, maar dat was niet echt haar ding.

Ik heb weer erg genoten en zij ook. Hoogtepunt voor mij was toch wel haar hoogtepunt. Ze reed zichzelf klaar terwijl ze op mij zat, ze ging nogal tekeer. Prachtig om haar te zien. Daarna even laten bijkomen en daarna kwam ik op haar om m'n eerste ronde te voltooien. Toen ik stopte en d'r zonder iets te zeggen en te bewegen kwam er uiteindelijk toch een "fuck me" over d'r lippen 😂 Zo'n verzoek kon ik niet weigeren natuurlijk.

We hadden aan het begin al wat gesproken over dirty talk en toen kwam vanuit haar fake gedoe ook ter sprake. Toen tijdens ronde twee hoorden we geluid vanuit een andere kamer. Toen ging ze dat ook op een grappige manier na doen om vervolgens in lachen uit te barsten. Tijdens dit geheel trouwens een paar tikken op d'r billen gegeven, dat leek ze wel te kunnen waarderen.

Nou ja, behalve dit alles natuurlijk nog gebeft en heb ik oraal van haar mogen ontvangen. En natuurlijk heel veel getongd.

Ze is volgende week in Rheine overigens. Hebben nog meer mensen dr bezocht? Ik ben zoals jullie lezen vol lof, maar ik ben altijd wel nieuwsgierig wat anderen van een bepaalde dame vinden.
 
Ze is in H5. Ik twijfel...... Ze staat eigenlijk wel op mijn wish-list. Er lijkt veel mogelijk, maat H5 valt de laatste tijd écht tegen.......

@sjomp. Frans tot het einde mogelijk?
 
Oi oi oi, ik ben kapot. Fijne date gehad. Celine zei veel aan de kop te hebben, dus begonnen met een massage voor haar. Daarna lang gebeft.
Daarna tijd voor mijn genot, dus begonnen in missio. Al zoenend naar m'n hoogtepunt gewerkt. Korte pauze, toen Celine "even aan het werk" gezet.
Ze reed zichzelf vervolgens naar een orgasme. Dat was echt intens en gevleid dat ze mij hier onderdeel van heeft laten zijn. Na afloop moest ze echt even bijkomen, gevoelig, kramp in de benen. Ze ging echt wild te keer, in voelde ik het begin m'n lul niet eens. Ik vroeg me af of ik wel 100% stijf was, dus dat maar gevraagd. "Geen idee, ik was vooral met mezelf bezig en voelde geen verschil." 😁

Aangegeven dat we een "probleem" hadden, want ik was nog niet klaar. "Ik doe niets meer, maar alsjeblieft, kom bovenop me" was het reactie. Na afloop samen gedoucht, want dat was wel nodig.
 
Laatst bewerkt:
tijdje actief geweest op Hookers, nu dan mijn eerste review op deze site.

Celine, wat een vrouw. Foto's op de site komen redelijk overeen, leeftijd niet; ze vertelde dat ze 33 is.
Maar goed, dit mag niet ten koste gaan van haar review want het is werkelijk 5/5.
Klein, mooi slank lichaam. Puur naturel. Ze klets je echter wel de oren van je kop, tot het tijd is voor actie.

Vorige week heb ik een afspraak met haar gehad in Rheine, 1,5 uur. Tijd vloog voorbij, we hebben beiden twee orgasmes gehad.
Verschillende standjes gehad, missio, 69, doggy, cow-girl.

Zoenen doet ze vol overgave 5/5
Pijpen is prima 3/5
Intiem 5/5
Kosten: €260,- 1,5 uur + tz + pijpen

Ik heb haar gevraagd of anaal ook tot de opties behoort: "It depends" was het antwoord. Ik mocht in ieder geval niet, helaas. Dat kleine strakke kontje had ik graag genomen.

In Rheine was ik alleen, geen andere wandelaars. Afspraak maken is echter wel handig denk ik. In Nordhorn zou ik sowieso een afspraak maken.
 
Ik heb nog nooit iemand gehoord die anaal met haar heeft gedaan... De eerste keer heb ik het aan dr gevraagd, was inderdaad afhankelijk van het formaat en toen niet gedaan. Inmiddels ken ik d'r best goed, ik heb wel weer eens geopperd. "We can try" is in elk geval geen nee.
 
Vandaag weer bij Celine geweest. Een topper waar ik niet snel op raak uitgekeken. Ik was de eerste nadat ze drie weken droog had gestaan 🙈 Niet alleen ik heb genoten. Voor de geïnteresseerden, ze is er dit keer slechts één week.
 
Gisteren Celine bezocht, blijft toch een feest.. bijzonder hoe ze dat iedere keer voor elkaar krijgt.
Zoals altijd weer een dikke 10.

@sjomp, bedankt voor het doorgeven dat ze er maar één week is, anders had ik haar gemist!
 
Na alle berichtgevingen was ik toch wel heel benieuwd geworden naar Celine en dus maar eens geboekt.

Meteen toen ze de kantine in liep om mij op te halen was 1 ding al meteen duidelijk, dit is wel een hele mooie naturelle vrouw. Normaal boek ik altijd standaard zonder extra's, maar op hierboven stond dat ze super tongzoent en deze mooie vrouw wilde ik zeker wel tongzoenen, dus dat een keer erbij geboekt. Mijn kledingwens was geen issue en zat haar superstrak.
Eenmaal na het douchen een zeer tedere sessie met veel zoenen, strelen, van elkaar genieten en af en toe wisselend qua positie. Had 30min geboekt, maar na 20min dacht ik : oei, komt de sex nog? Maar precies op dat moment gaf ze aan dat ik op bed moest gaan liggen. Daar heeft ze een soort van tease&denial sessie gegeven, waar ze je bijna tot een hoogtepunt trekt, maar vlak voor je bijna komt weer stopt, waardoor je nog meer opgewonden raakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste bezoekje van het jaar, bij de dame waarmee ik ook het laatste bezoekje van vorig jaar heb verbracht. Ik wou eigenlijk haar eerst van het jaar zijn, maar helaas, toen ik binnen 5 minuten nadat de site was geüpdatet was er me al iemand voor :eek:

De kop is er af en een goed begin is het halve werk. Als alle bezoekjes dit jaar zo goed worden, teken ik er voor.
Zoals gewend een weer een hele fijne tijd, veel tongzoenen, oraal over en weer (niet gelijk, 69 houdt ze niet van) en goede seks.

Ze vindt het altijd fijn zichzelf op mij klaar te rijden terwijl ik d'r borsten best wel stevig bewerk. En ik vind het maar wat fijn daaraan mee te werken.
 
Gisteren ook bij Celine geweest en kan me alleen maar bij de bovenstaande recenties aansluiten, mooie naturele dame, goede service en ook niet onbelangrijk goed gevoel voor humor wel bespraakt in de Engelse taal en top uurtje met haar gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wederom eens een leuk bezoek mogen brengen aan Haus nr 5. Dit keer gekozen voor Celine. Van te voren een afspraak gemaakt. En alle verwachtingen kwamen uit. Wat een elegante, nette naturelle en intelligente dame. Het was een heerlijke vrijpartij met een enorme gfe klik! Ik zou zo verliefd op deze dame kunnen worden. Ik heb haar 2 keer heerlijk klaar gebeft en daarna zoenen, strelen en lekker in missionaris af mogen maken. Wat een topper!
 
Ik was gisteren bij d'r. Wederom genoten. Ze drukte me dit keer nog dieper naar binnen en kwam toen zelf echt erg intens klaar. Normaal is ze niet heel erg luidruchtig, maar gisteren wel.

En na afloop was ze helemaal verbaasd dat ik niet klaargekomen was. Ik stopte omdat ze erg gevoelig was, niet omdat ik klaar was 🙈
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan