WHEM Celine Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet echt een recensie, toch is hier mijn ervaring. Moeilijk om een afspraak vast te krijgen, maar dat lag zeker ook aan mijzelf (ik kan alleen zeer last minute afspreken). Ze ontving in een hotel aan het station in Leuven, kamernr via email gekregen. Aantrekkelijke, vriendelijke dame, en gezien er geen foto's van het gezicht publiek zijn was ik aangenaam verrast van haar voorkomen. Ze heeft een klein hondje wat ze in de badkamer zet. Na de betaling op bed gaan zitten en vroeg ik of alles met condoom kon, maar dan kreeg ik de boodschap dat ze geen condooms had en dat dit meestal door de bezoeker meegenomen wordt. Ook dat ze recent nog SOA-vrij testte, dat ze een beetje allergisch is aan condooms en ze haar klantenbestand beperkt houdt, dus dat het ook zonder condoom kon voor haar. Voor de veiligheid doe ik nooit iets zonder condoom. Spijtig, maar ze was heel vriendelijk, verontschuldigde zich en ik kreeg meteen mijn geld terug. Ik ga graag nog eens terug met latexvrije condooms. Het was een zeer aangename Vlaamse jongedame, wat eerder zeldzaam is, dus ik blijf benieuwd.

Niet echt een recensie, toch is hier mijn ervaring. Moeilijk om een afspraak vast te krijgen, maar dat lag zeker ook aan mijzelf (ik kan alleen zeer last minute afspreken). Ze ontving in een hotel aan het station in Leuven, kamernr via email gekregen. Aantrekkelijke, vriendelijke dame, en gezien er geen foto's van het gezicht publiek zijn was ik aangenaam verrast van haar voorkomen. Ze heeft een klein hondje wat ze in de badkamer zet. Na de betaling op bed gaan zitten en vroeg ik of alles met condoom kon, maar dan kreeg ik de boodschap dat ze geen condooms had en dat dit meestal door de bezoeker meegenomen wordt. Ook dat ze recent nog SOA-vrij testte, dat ze een beetje allergisch is aan condooms en ze haar klantenbestand beperkt houdt, dus dat het ook zonder condoom kon voor haar. Voor de veiligheid doe ik nooit iets zonder condoom. Spijtig, maar ze was heel vriendelijk, verontschuldigde zich en ik kreeg meteen mijn geld terug. Ik ga graag nog eens terug met latexvrije condooms. Het was een zeer aangename Vlaamse jongedame, wat eerder zeldzaam is, dus ik blijf benieuwd.
No condom is à no go.
Niet echt een recensie, toch is hier mijn ervaring. Moeilijk om een afspraak vast te krijgen, maar dat lag zeker ook aan mijzelf (ik kan alleen zeer last minute afspreken). Ze ontving in een hotel aan het station in Leuven, kamernr via email gekregen. Aantrekkelijke, vriendelijke dame, en gezien er geen foto's van het gezicht publiek zijn was ik aangenaam verrast van haar voorkomen. Ze heeft een klein hondje wat ze in de badkamer zet. Na de betaling op bed gaan zitten en vroeg ik of alles met condoom kon, maar dan kreeg ik de boodschap dat ze geen condooms had en dat dit meestal door de bezoeker meegenomen wordt. Ook dat ze recent nog SOA-vrij testte, dat ze een beetje allergisch is aan condooms en ze haar klantenbestand beperkt houdt, dus dat het ook zonder condoom kon voor haar. Voor de veiligheid doe ik nooit iets zonder condoom. Spijtig, maar ze was heel vriendelijk, verontschuldigde zich en ik kreeg meteen mijn geld terug. Ik ga graag nog eens terug met latexvrije condooms. Het was een zeer aangename Vlaamse jongedame, wat eerder zeldzaam is, dus ik blijf

Terug
Bovenaan Onderaan